To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Poznań: Dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej
Numer ogłoszenia: 363281 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320781 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do siwzWszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta oraz dołączyć próbki.Zaoferowany przez Wykonawcę artykuł nie może być gorszy pod względem składu, smaku, estetyki wyrobu i opakowania niż podane przez Zamawiającego.Wykonawca zagwarantuje, że termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych artykułów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia artykułu do Zamawiającego.Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w terminie max 3 dni roboczych od ich przekazania przez Zamawiającego Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej: 5, 10, 15, 20, 25 oraz 30 dnia każdego miesiąca, a w wyjątkowych sytuacjach częściej. W przypadku gdy 5, 10, 15, 20, 25, 30 przypada w sobotę, niedzielę lub święta, zamówienia mogą być składane w pierwszym dniu roboczym przypadającym po sobocie, niedzieli lub święcie.Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj wody oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania wody. W załączniku nr 2 do siwz podano adresy do których Wykonawca będzie dostarczał wodę.Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w co najmniej 60 % wartości umowy.Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 3 do siwz.CPV.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.98.12.00 - Gazowane wody mineralne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CD Partner Sp. z o. o., ul. Strzeszyńska 37, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36418,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17148,00
Oferta z najniższą ceną: 16983,70 / Oferta z najwyższą ceną: 26499,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA NR 1 W MILANÓWKU
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 2 w Łapach"
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.