Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Warszawa: Świadczenie usługi emisji Programu 1 Polskiego Radia w zakresie UKF w Wągrowcu (znak sprawy: BZ/DPzp-66/11)
Numer ogłoszenia: 363288 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi emisji Programu 1 Polskiego Radia w zakresie UKF w Wągrowcu (znak sprawy: BZ/DPzp-66/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całodobowej usługi emisji Programu 1 Polskiego Radia w lokalizacji i na warunkach określonych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi emisji z obiektu równoważnego. Przez obiekt równoważny należy rozumieć obiekt nadawczy o innych parametrach technicznych niż wskazane przez Zamawiającego, w zakresie: długości geograficznej, szerokości geograficznej, rzędnej terenu, wysokości zawieszenia anteny oraz charakterystyki systemu antenowego wynikającej z ww. parametrów, którego zasięg powierzchniowy będzie zawierać co najmniej 90% obszaru zasięgu powierzchniowego wynikającego z parametrów technicznych obiektu nadawczego umiejscowionego w lokalizacji podanej przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (zasięg porównywalny). Jednocześnie emisja z obiektu równoważnego ma uwzględniać konieczne wytłumienia charakterystyki anteny nadawczej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.22.82.00 - (2) Usługi transmisji sygnału radiowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100). Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. (PEKAO S.A.), nr 79 1240 5918 1111 0010 3740 7392; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2 1) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR - S.A., nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 11:00-13:00, tel. 022 645-92-22)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje minimalnych standardów, spełnienie warunku zostanie ocenione w oparciu o złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienione w III.4) ogłoszenia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje minimalnych standardów, spełnienie warunku zostanie ocenione w oparciu o złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienione w III.4) ogłoszenia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje minimalnych standardów, spełnienie warunku zostanie ocenione w oparciu o złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienione w III.4) ogłoszenia)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje minimalnych standardów, spełnienie warunku zostanie ocenione w oparciu o złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienione w III.4) ogłoszenia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje minimalnych standardów, spełnienie warunku zostanie ocenione w oparciu o złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienione w III.4) ogłoszenia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Wykonawcy składający oferty na świadczenie usług emisji z obiektów równoważnych, obowiązani są do dostarczenia porównawczych map zasięgów pokrycia powierzchniowego dla obiektu nadawczego określonego przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i obiektu równoważnego, proponowanego przez wykonawcę, z informacją jaki procent obszaru zasięgu powierzchniowego, wynikającego z parametrów technicznych obiektu nadawczego, umiejscowionego w lokalizacji podanej przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, zawiera zasięg powierzchniowy wynikający z parametrów technicznych obiektu równoważnego. Mapy muszą być sporządzone dla zasięgów zakłóceniowych z uwzględnieniem profilu terenu, dla sygnału stereofonicznego i wartości natężenia pola 54dB?V/m, przy wysokości zawieszenia anteny odbiorczej 10m n.p.t., w tej samej skali w postaci jednej mapy uwzględniającej przedmiotowe porównanie, przez niezależną instytucję np. Instytut Łączności
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spelnienia warunków udziału, w przypadku gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty na Załączniku nr 2 do SIWZ; 2) wykonawcy składający oferty na świadczenie usług z obiektów nadawczych; o parametrach technicznych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ obowiązani są dołączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1A do SIWZ; 3) wykonawcy składający oferty na świadczenie usług emisji z obiektów równoważnych, oprócz map porównawczych wymienionych w pkt. III.5) ogłoszenia, obowiązani są w miejsce Załącznika 1A do SIWZ dołączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1B do SIWZ; 4) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 5) dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany Umowy w przypadku: a) wydania nowych orzeczeń dotyczących obiektu nadawczego, wymienionego w Załączniku nr 2 do Umowy, w tym zmian decyzji rezerwacji częstotliwości, o której mowa w § 1 ust.2 Umowy, b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa. c) zmian organizacyjnych Nadawcy. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, wyłącznie w formie pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A. w Warszawie; adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85
Dział Prawny pok. 351 budynek O-1 (stary budynek).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:55, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, do skrzynki wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) i oznaczonej zgodnie z pkt.17.1 SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.2) ogłoszenia (w pkt.10.4 SIWZ) wykonawca zastępuje je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 10.4 zd. 2 SIWZ mają zastosowanie. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub notarialnie uwierzytelnionym odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ, a przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykazując spełnienia warunków określonych w pkt. 8.1 SIWZ, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych podmiotów - pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu tego zamówienia, tj. dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.1.2) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ; w przypadku, gdy jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie osoba fizyczna, składa ona tylko oświadczenie o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ - postanowienia pkt. 10.4 SIWZ i 10.5 SIWZ mają zastosowanie; 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są również do przedłożenia pozostałych dokumentów wymienionych w pkt. 10.6.1) SIWZ - 10.6.3) SIWZ oraz 10.6.5) SIWZ i 10.6.6) SIWZ Dokument wyminiony w pkt. III.5) ogłoszenia (10.6.6) SIWZ) nalezy przedłożyć tylko w przypadku oferowania urządzenia równoważnego. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. (PEKAO S.A.), nr 79 1240 5918 1111 0010 3740 7392, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Ponadto zamawiajacy informuje, że opłaty za efektywny czas wykorzystania stacji nadawczych naliczane będa zgodnie z przedstawioną ofertą. Opłaty miesięczne netto dla emisji będą iloczynem liczby godzin efektywnego czasu emisji w miesiącu rozliczeniowym i stawki za jedną godzinę emisji netto, zgodnie z § 2 ust. 4 i ust. 5 Załącznika nr 1 do Umowy. W razie zaistnienia przerw w emisji z przyczyn leżących po stronie Operatora, w tym zaplanowanych przerw konserwacyjnych zgłoszonych w terminie krótszym niż 7 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem, z wyłączeniem sytuacji przesunięcia terminu zaplanowanej wcześniej i niewykorzystanej przerwy, zgodnie z ust.2 opłata za usługę nie jest naliczana, dodatkowo opłatę za usługę emisji pomniejsza się o wartość K obliczoną ze wzoru: K=2*C*P/M W przypadku emisji w warunkach nienależytego wykonania usług, gdzie przez warunki nienależytego wykonania umowy należy rozumieć stan wykroczenia któregokolwiek z parametrów zestawionych w Tabeli 1, Załącznika nr 1 - Regulamin współpracy technicznej pomiędzy Operatorem i Nadawcą, poza wartości graniczne określone w kolumnie 4, emisji sygnału bez RDS, emisji jednokanałowej z przyczyn leżących po stronie Operatora, należną opłatę za usługę emisji pomniejsza się o wartość K obliczoną ze wzoru: K=0,5*C*P/M W przypadku zmniejszenia mocy promieniowanej danej stacji nadawczej z przyczyn leżących po stronie Operatora, nalicza się opłatę za usługę emisji pomniejszoną o wartość K obliczoną ze wzoru K = n*C*P/M Dla zarejestrowania przez system nadzoru i monitoringu spadku mocy: do 1 dB, n=0; od 1 dB (włącznie) do 3 dB; n=0,2; od 3 dB (włącznie) do 20 dB, n=0,5. gdzie: K - kwota pomniejszenia [PLN] C - opłata netto w danym okresie rozliczeniowym, będąca iloczynem liczby godzin w danym okresie rozliczeniowym i stawki za jedną godzinę emisji netto - Załącznik nr 2 Wykaz radiofonicznych stacji nadawczych dla emisji dla której nastąpiło zdarzenie; P - liczba minut: przerw w emisji, pracy Stacji w warunkach nienależytego wykonania usług, pracy Stacji z obniżoną mocą promieniowaną, dla danej Stacji w okresie rozliczeniowym. M - liczba minut w okresie rozliczeniowym; n - współczynnik korekcyjny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.