eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zarządzanie i nadzór nad przebudową drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Grójec - Białobrzegi, od km 418+546 do km 436+380



Ogłoszenie z dnia 2006-01-19

POZYCJA 3632

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie i nadzór nad przebudową drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Grójec - Białobrzegi, od km 418+546 do km 436+380 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Jarosław Piekutowski; Telefon: (+48 22)375-88-11; Faks: (+48 22)375-88-03; E-mail: jpiekutowski@gddkia.gov.pl;, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad przebudową drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Grójec - Białobrzegi, od km 418+546 do km 436+380. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad przebudową drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Grójec - Białobrzegi od km 418+546 do km 436+380 obejmującą: - rozbudowę i modernizację istniejącej drogi krajowej nr 7 i dostosowanie jej do parametrów drogi ekspresowej poprzez dobudowę drugiej jezdni po stronie zachodniej, - budowę węzłów drogowych i dróg dojazdowych, - budowę przejazdów drogowych, - wykonanie elementów odwodnienia, - budowę przepustów drogowych, - wykonanie elementów bezpieczeństwa i organizacji ruchu, - przebudowę kolidujących sieci elektroenergetycznych, - przebudowę kolidujących sieci teletechnicznych, - przebudowę kolidujących sieci kanalizacyjnych, - przebudowę kolidujących sieci wodociągowych, - przebudowę kolidujących sieci gazowych, - przebudowę urządzeń melioracyjnych, - budowę 6 wiaduktów drogowych, - budowę 9 mostów drogowych, - budowę 6 kładek dla pieszych, - budowę 24 przepustów (w zakresie robót mostowych) budowę muru oporowego i ściany przeciwpożarowej, - budowę dróg technologicznych i tymczasowych, - roboty przygotowawcze, w tym usunięcie drzew na terenach leśnych, - budowę urządzeń ochrony środowiska, takich jak: ekrany akustyczne, ogrodzenie drogi ekspresowe, zbiorniki retencyjno-infiltracyjne, separatory oleju, odstojniki szlamowe, zieleń ochronna itd. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszego Ogłoszenia przedmiotem zamówienia lub projektem. Zamawiający wymaga aby Oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo mazowieckie. Kod NUTS: PL12. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 35;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z procedurami: Warunki kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego. Tłumaczenie wydania FIDIC 1999. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. z 9 lutego 2004r Nr 19, poz.177) oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln zł. b) płynność bieżącą [Xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejszą niż 1 [Xpb >1]. c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 3 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt III.2.1) 1. a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt III.2.1) 1. b) spełnia każdy z Wykonawców. 2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na poniższych stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: Inżynier Kontraktu Kwalifikacje i umiejętności: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe 1. Nie mniej niż 8-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg lub obiektów mostowych. 2. Co najmniej dwuletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inż. Rezydent, Z-ca Inżyniera Rezydenta) na co najmniej 2-ch projektach realizowanych wg warunków FIDIC (co najmniej jeden projekt drogowy o wartości co najmniej 60 mln zł (brutto). Inżynier Rezydent Kwalifikacje: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: 1. Co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg i/lub obiektów mostowych 2. Co najmniej roczne doświadczenie na jednym projekcie o wartości co najmniej 40 mln zł. (brutto) zrealizowanym wg warunków FIDIC, na stanowisku co najmniej Inżyniera Rezydenta lub Z-cy Inżyniera Rezydenta. Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: 1. Co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym 3 lata doświadczenia zawodowego w obmiarach i wycenie drogowych robót budowlanych. 2. Min. dwuletnie doświadczenie przy rozliczeniach kontaktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC, na stanowisku inspektora ds. rozliczeń. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. Potencjał techniczny. Wykonawca niniejszego zamówienia wyposaży swój personel w środki transportu i łączności zapewniające sprawne prowadzenie nadzoru, wymienione w poniższej tabeli: L.p./Wyszczególnienie/Min. liczba jednostek; A./Sprzęt/; 1./Komputery z oprogramowaniem /10; 2./Drukarki/3; 3./Telefon, Fax /2; 4./Kserokopiarka/1; 5./Skaner/1; 6./Aparat fotograficzny - cyfrowy/2; B./Środki transportu i łączności/; 1./Samochody osobowe/10; 2./Telefony komórkowe/15; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę złożenia ofert, wykonał usługi polegające na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją co najmniej 2 projektów obejmujących budowę / przebudowę dróg klasy A, S, GP i G (mogą być zlokalizowane na obszarze zabudowanym) lub / i obiektów mostowych leżących w ciągu tych dróg oraz linii kolejowych, realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa zarządzania i/lub nadzoru o wartości nie mniejszej niż 3 mln. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie .. cd.informacje dodatkowe>>. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 7. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem; 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1) 2, III.2.1.1) 4 i III.2.1.1) 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) 2. - III.2.1.1) 5., należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w punktach III.2.1.1) 1. - III.2.1.1) 5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (jeśli Wykonawca nie jest zobowiązany do badania bilansu - informację o tym fakcie). W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.1) 1. c) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt III.2.1) 1. d) niniejszego ogłoszenia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w III.2.1.2) 1. winien przedłożyć każdy z Wykonawców, zaś dokumenty wymienione w III.2.1.2) 2. i 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, życiorysy zawodowe oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Informacja o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny), wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (referencje). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w III.2.1.3) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKIA/BPU/05/N/23/EFRR/WA. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.03.2006, godzina 12:30, GDDKiA, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport. 4) Informacje dodatkowe: c.d. pkt.III.2.1..że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.4., tzn. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. 5. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w ramach nadzoru nad robotami w zakresie: obsługi geodezyjnej i geologicznej, nadzoru nad robotami gazowymi, telekomunikacyjnymi, wodnokanalizacyjnymi, energetycznymi oraz robotami związanymi z nasadzeniem zieleni. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi powyżej) podwykonawcom. Dotyczy pkt II.3) - CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA - 35 MIESIĘCY. Dotyczy pkt. II.1.3) Kategoria usług: 12, 13. 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.