Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Inowrocław: Przetarg nieograniczony nr M-7/2014 na dostawę środków stymulujących erytropoezę
Numer ogłoszenia: 36331 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr M-7/2014 na dostawę środków stymulujących erytropoezę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 zadaniach częściowych; b) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - zadanie , które zostało oznaczone w dokumentacji jako zadanie od nr 1 do 3 . c) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu środków stymulujących erytropoezę z podziałem na zadania: zadanie nr 1-Darbepoetyna alfa w ilości 30.000 ?g zadanie nr 2- Erytropoetyna alfa w ilości 9.000 000 j. zadanie nr 3-Glikol metoksypolietylenowy epoetyny beta w ilości 9 000 ?g Dla w/w preparatów powinna być możliwość podania pacjentowi zarówno drogą dożylną jak i podskórnie oraz w szerokiej gamie pojedynczych dawek w zależności od potrzeb Stacji Dializ. d) Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot zamówienia. e) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości zamówienia ;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w następujących kwotach: Zadanie nr 1-6.000,00 zł Zadanie nr 2-3.000,00 zł Zadanie nr 3- 1.600,00 zł 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul.Przyokopowej, 01-208 Warszawa Nr 69 1560 0013 2514 6086 2000 0004 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 4 . Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporzą- dzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 05.03.2014r. godz. 9:30 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ ubiegać się wykonawcy którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp , b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp c) zrealizowali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie ,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Dowodami, o których mowa w pkt.1 lit.c) są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów dołączonych celem ich wykazania wymienionych w pkt. IX.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości(1 dostawa minimum 50.000,00 zł), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów1, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 1/ Dowodami, o których mowa w pkt 2 lit.a SIWZ są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej . UWAGA 1) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1 lit.c i w pkt.2 lit. a SIWZ wzbudzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie , że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający ma prawo zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. (Podstawa prawna : ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) koncesja na wytwarzanie i /lub obrót hurtowy środkami farmaceutycznymi b) oświadczenie o terminie ważności oferowanych środków stymulujących erytropoezę (minimum 12 m-cy) c) świadectwa rejestracji/dopuszczenia do obrotu oferowanych środków stymulujących erytropoezę , zgodnie z wymogami określonymi ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst.jedn. Dz.U. Nr 53 z dnia 13 marca 2004r. poz.533)- w formie oświadczenia o posiadaniu w/w dokumentów i udostępnieniu ich na każde wezwanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisaniem ewentualnej umowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz -Oferta (zał. nr 1 i 2), b) dowód wniesienia wadium, c) informacje w formie listy podmiotów należących do jednej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp lub informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku składania odrębnych ofert przez Wykonawców należących do jednej grupy kapitałowej należy przedłożyć dokumenty wykazujące, iż istniejące powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji wśród uczestników postępowania, d) dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis, e) opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), f) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul.Poznańska 97, Dział zamówień publicznych pok.02A,03.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:30, miejsce: w Kancelarii Szpitala Wielospecjalistycznego, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław,nisko parter k. bufetu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Darbepoetyna alfa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Darbepoetyna alfa w ilości 30.000 ?g w przeliczeniu na erytropoetynę alfa, w przybliżeniu 6.000 000 j..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Erytropoetyna alfa w ilości 9 000 000 j..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Erytropoetyna alfa w ilości 9 000 000 j..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Glikol metoksypolietylenowy epoetyny beta w ilości 9 000 ?g w przeliczeniu na erytropoetynę alfa, w przybliżeniu 1.800 000 j..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Glikol metoksypolietylenowy epoetyny beta w ilości 9 000 ?g w przeliczeniu na erytropoetynę alfa, w przybliżeniu 1.800 000 j..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
- Dostawa systemu do biopsji piersi - igła dla Szpitala wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawy produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.