Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Lubartów: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej
w budynkach Urzędu Skarbowego w Lubartowie
ul. Mickiewicza 6 i ul. Legionów 55
Numer ogłoszenia: 363372 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lubartowie , ul. Legionów 55, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8541349, faks 081 8541362.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-lubartow.is.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w budynkach Urzędu Skarbowego w Lubartowie ul. Mickiewicza 6 i ul. Legionów 55.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w budynkach Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Mickiewicza 6 i ul. Legionów 55 obejmująca projekt techniczny i wykonawstwo wraz z dokumentacją obejmującą wymagane certyfikaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1,2,2a,2b i 2c do SIWZ. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00 - Modernizacja sieci 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w okresie ostatnich pięciu lat (przed datą wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia - projekt i budowa, rozbudowa lub modernizacja sieci komputerowej albo wykonanie prac polegających na budowie, rozbudowie lub modernizacji sieci komputerowej, o wartości nie niższej niż 100.000 PLN brutto (sto tysięcy złotych). e) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w liczbie gwarantującej należyte jego wykonanie, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych, przez co rozumie się posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego E w zakresie eksploatacji. f) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 150.000 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). g) posiadają certyfikat na wykonanie instalacji teledacyjnej w standardzie BCS..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a)Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik nr 4 SIWZ), c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik nr 5 SIWZ), d) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy (Załącznik nr 8 SIWZ), e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (co najmniej jednej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 100 000 PLN brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór stanowi załącznik nr 6 SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru), f) wykaz osób (potencjał kadrowy Wykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, łącznie z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień ( wzór stanowi załącznik nr 7 SIWZ ), g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 150 000 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), j) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu na wykonanie instalacji teledacyjnej w standardzie BCS. Poświadczenie zgodności powinno być dokonane przez osobę, na którą certyfikat wystawiono. 1.Jeżeli Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w podpunktach g), h) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. j), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu związkowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powyższe powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 2.Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) w tym również przez pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno zawierać m.in.: określenie postępowania, którego dotyczy, oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie pełnomocnika, oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwa, zakres umocowania pełnomocnika. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. c), g), h). 4.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia przed podpisaniem umowy należy przedstawić do wglądu oryginał umowy konsorcjum, umowy spółki cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-lubartow.is.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lubartowie
ul. Legionów 55
21-100 Lubartów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Urzędu Skarbowego w Lubartowie ul. Legionów 55 21-100 Lubartów pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
więcej: Modernizacja sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.