eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turośń KościelnaBudowa kanalizacji sanitarnej do wsi Tołcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Turośń Kościelna: Budowa kanalizacji sanitarnej do wsi Tołcze
Numer ogłoszenia: 363414 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turośń Kościelna , ul. Białostocka 5, 18-106 Turośń Kościelna, woj. podlaskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosnkoscielna.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej do wsi Tołcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej do wsi Tołcze w której zakres wchodzi: 1) kanalizacja sanitarna grawitacyjna PCV dn 200 mm - 2419,50 m 2) przyłącza grawitacyjne PCV dn 160 mm - 307,0 m 3) przyłącza grawitacyjne PCV dn200 mm - 13,0 m 4) kanalizacja tłoczna przesyłowa - 2368,00 m 5) kanalizacja tłoczna do przepompowni przydomowej - 97,00m m 6) Przepompownie sieciowe z przyłączami energetycznymi - 2 szt. 7) Przepompownia przydomowa z elektryczną instalacja zasilającą - 1 szt. Szczegóły określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót-kosztorys ofertowy oraz zał. do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł. 1. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy nr 04807400030130020220000050 w Banku Spółdzielczym w Juchnowcu Górnym : - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art.46 ust.5 ustawy Pzp. 3. Wadium musi być wniesione przed końcem terminu na składanie ofert. Wadium wnoszone w formie papierowej (gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych) powinno być złożone (oryginały gwarancji) w sekretariacie Urzędu Gminy , kserokopie umieszcza się w ofercie. W przypadku przesyłania oferty przez pocztę - Wykonawca oryginał umieszcza w osobnej kopercie . Zwrot wadium reguluje art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) spełniają warunki określone w niniejszym SIWZ Powyższe wymagania mają zastosowanie do wszystkich wykonawców , również wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 1.2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania o wartości minimum 500.000 zł o charakterze podobnym jak zamówienie a także że wykonał co najmniej 5 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej , 3 przepompownie ścieków - wykaz wg wzoru w SIWZ 2) Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane. 3) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 4) Dysponują personelem pracowniczym z odpowiednim doświadczeniem umożliwiającym wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie - wymagane zatrudnienie 10 osób . 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne : 2.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wymaganych ustawą, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - wykonawców którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prowadzenia działalności gospodarczej, b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt. b , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia , wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt d wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, f) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (co najmniej osoby kierujące wykonaniem świadczenia muszą mieć uprawnienia budowlane uprawniające do kierowani robotami sanitarnymi i elektrycznymi oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa) , 3) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w szczególności zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 30% zaoferowanej ceny (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości, b) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu ,zgodnie z art.44 ustawy Pzp i ze wzorem zał. Nr 3 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turosnkoscielna.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Turośni Kościelnej ul. Białostocka 5 18- 106 Turośń Kościelna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 15 Turośń Kościelna ul. Białostocka 5 18-106 Turośń Kościelna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa kanalizacji sanitarnej do wsi Tołcze będzie realizowana przy wykorzystaniu środków finansowych z Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - Działanie: Rozwój i ulepszenie infrastruktury technicznej związanej z rolnictwem ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.