To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 363527 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Łasin: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016 - 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333673-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin, krajowy numer identyfikacyjny
87111864900000, ul.
ul. Radzyńska
2,
86320
Łasin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
564 665 043, faks
564 665 046, e-mail
przetargi@lasin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lasin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016 - 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IBG.271.6.2016.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:WYKAZ REJONÓW DO ODŚNIEŻANIA W GMINIE ŁASIN REJON NR 1 - NOWE MOSTY - 4.800 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 96. - droga nr 041309C dł. 1300 m - droga nr 041311C dł. 1900 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 1600 m REJON NR 2 - SZCZEPANKI - 6.650 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 133. - droga gminna 041309C dł. 1300 m - droga gminna 041340C dł. 1000 m - droga gminna 041339C dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 750 m - droga wewnętrzna nr 5 dł. 750 m - droga wewnętrzna nr 6 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 7 dł. 850 m REJON NR 3 - PRZESŁAWICE - 5.675 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 113. - droga gminna 041341C dł. 1500 m - droga gminna 041342C dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 175 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 1500 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 5 dł. 1000 m REJON NR 4 - STARE BŁONOWO - 1.125 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 50. - droga gminna 041315C dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 375 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 125 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 125 m REJON NR 5 - NOWE BŁONOWO - 6.125 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 122. - droga gminna nr 041331C dł. 1350 m - droga gminna 041330C dł. 2500 m - droga gminna 041332C dł. 1775 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 500 m REJON NR 6 - ŁASIN WYBUDOWANIE - 10.388 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 200. - droga gminna nr 041307C dł. 3550 m - droga gminna nr 041333C dł. 763 m - droga gminna nr 041332C dł. 1775 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 1000 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 375 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 625 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 1000 m - droga wewnętrzna nr 5 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 6 dł. 300 m - droga wewnętrzna nr 7 dł. 750 m REJON NR 7 - PLESEWO - 6.825 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 136. - droga gminna 041317C dł. 3950 m - droga gminna 041328C dł. 1250 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 1000 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 625 m REJON NR 8 - GOCZAŁKI - 4.950 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 99. - droga gminna 041334C dł. 1150 m - droga gminna 041335C dł. 800 m - droga gminna nr 041336C dł. 1000 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 1250 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 750 m REJON NR 9 - HUTA STRZELCE - 2.175 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 44. - droga gminna 041319C dł. 1300 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 125 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 250 m REJON NR 10 - ZAWDZKA WOLA - 3.100 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 62. - droga gminna 041316C dł. 500 m - droga gminna 041323C dł. 1350 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 125 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 5 dł. 375 m REJON NR 11 - KOZŁOWO - 2.850 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 60. - droga gminna 041312C dł. 1050 m - droga gminna 041329C dł. 1300 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 500 m REJON NR 12 - ZAWDA - 11.425 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 200. - droga gminna 041316C dł. 2500 m - droga gminna 041322C dł. 3550 m - droga gminna 041310C dł. 875 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 750 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 1000 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 375 m - droga wewnętrzna nr 5 dł. 875 m - droga wewnętrzna nr 6 dł. 375 m - droga wewnętrzna nr 7 dł. 625 m REJON NR 13 - SZYNWAŁD - 9.000 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 180. - droga gminna 041302C dł. 1900 m - droga gminna 041304C dł. 1500 m - droga gminna 041305C dł. 800 m - droga gminna 041310C dł. 2450 m - droga gminna 041306C dł. 1600 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 250 m REJON NR 14 - JANKOWICE - 6.700 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 134. - droga gminna 041326C dł. 2850 m - droga gminna 041327C dł. 1100 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 1000 m - chodnik - wzdłuż drogi krajowej Nr 16 o długości 1.750 m i szerokości 2,5 m od Jankowic do Huty - Strzelce. Winien być on odśnieżany przez sprzęt niepowodujący uszkodzeń chodnika. REJON NR 15 - WYDRZNO - 6.500 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 130. - droga gminna nr 041325C dł. 2500 m - droga gminna nr 041324C dł. 1800 m - droga gminna 041315C na odcinku dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 200 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 500 m REJON NR 16 - NOGAT - 7.250 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 145. Na wysokości działek zagrodowych stanowiących własność: - droga nr 041303C dł. 2500 m - droga nr 041308C dł. 3250 m - droga nr 041320C dł. 1000 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 250 m REJON NR 17 - SZONOWO - 11.875 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 230. - droga gminna 041338C dł. 4350 m - droga gminna 041337C dł. 2000 m - droga gminna 041318C dł. 1400 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 200 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 750 m - droga wewnętrzna nr 3 dł. 1000 m - droga wewnętrzna nr 4 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 5 dł. 800 m - droga wewnętrzna nr 6 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 7 dł. 500 m - droga wewnętrzna nr 8 dł. 375 m REJON NR 18 - JAKUBKOWO - 2.150 m, szacunkowa ilość godz. pracy sprzętu: 40. - droga gminna nr 041314C dł. 1700 m - droga wewnętrzna nr 1 dł. 250 m - droga wewnętrzna nr 2 dł. 200 m W załączeniu mapki z zaznaczonymi drogami gminnymi do odśnieżania w danym REJONIE - Załącznik Nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Nowe Mosty |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10221.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Szczepnki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14160.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16625.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przesławice |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12031.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20340.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Stare Błonowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5323.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Nowe Błonowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2989.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Łasin Wybudowanie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21294.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Plesewo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14479.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21760.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Goczałki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ten Rejon. Wykonawca wykluczony: Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna "SPRAWIEDLIWOŚĆ" Hermanowo 86-320 Łasin Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10540.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Huta Strzelce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4684.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5588.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Zawdzka Wola |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ten Rejon. Wykonawca wykluczony: AGRO TRADE Michał Wrótniak Boguszewo 8 86-330 Mełno Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6601.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Kozłowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6388.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7620.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Zawda |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21294.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Szynwałd |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ten Rejon. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19164.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Jankowice |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14266.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15812.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Wydrzno |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13841.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15990.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Nogat |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15438.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17110.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Szonowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24488.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Jakubkowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4258.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5760.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁASIN
- Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin
- Budowa Izby Pamięci OSP Łasin
więcej: przetargi ŁASIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.