eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceprogram dla Odry 2006 Inwestycje w komponencie LASY - odtworzenie i modernizacja sieci wodno-melioracyjnej w Nadleśnictwach Kup i Brzeg



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36357

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: program dla Odry 2006 Inwestycje w komponencie LASY - odtworzenie i modernizacja sieci wodno-melioracyjnej w Nadleśnictwach Kup i Brzeg Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, do kontaktów: Jolanta Szołtysek, ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6094543, fax 032 6094543, e-mail: infrastruktura@lasykatowice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.katowice.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, Jolanta Szołtysek, ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6094-543, fax 032 6094-543, e-mail: infrastruktura@katowice.lasy.gov.pl, www.katowice.lasy.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:zarządzanie lasami stanowiącymi własność Skarbu Państwa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: program dla Odry 2006 Inwestycje w komponencie LASY - odtworzenie i modernizacja sieci wodno-melioracyjnej w Nadleśnictwach Kup i Brzeg. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Nadleśnictw Kup i Brzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie i modernizacja sieci wodno-melioracyjnych, obejmującej melioracje szczegółowe na terenie Nadleśnictw Kup i Brzeg. o łącznej długości 18.373 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 2.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia . 3.Wykaz niezbędnych środków technicznych, 4.Wykaz ważniejszych robót, 5.Wykaz podmiotów, których wykonawca zamierza zatrudnić jako podwykonawców, 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby zatrudnione przy wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia , odpowiednie do funkcji i stanowiska, na którym będą pracować, jak również potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje renowację rowów o łącznej długości 18.373 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy : -spełniający warunki o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy , -którzy zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwa zadania o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 100.000 zł - każde, -dysponujący co najmniej 2 koparkami oraz jedną spycharką, -dysponujący pracownikiem mającym ważne uprawnienia budowlane o specjalności melioracje wodne oraz uprawnionym geodetą, -posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie wynoszącej co najmniej 50% wartości oferowane ceny brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia zawarte w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - spełnia warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 2.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia . 3.Wykaz niezbędnych środków technicznych, 4.Wykaz ważniejszych robót, 5.Wykaz podmiotów, których wykonawca zamierza zatrudnić jako podwykonawców, 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, 10.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 12.Polisa lub inny dokument , potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13.Dokumenty stwierdzające, że osoby zatrudnione przy wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia , odpowiednie do funkcji i stanowiska, na którym będą pracować, jak również potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, Katowice, ul. Św. Huberta 43/45, pokój 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1. 1) Krótki opis: Odtworzenie i modernizacja sieci wodnomelioracyjnej w Nadleśnictwie Kup o łącznej długości 11.293 mb. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Odtworzenie i modernizacja sieci wodnomelioracyjnej w Nadleśnictwie Kup o łącznej długości 11.293 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2. 1) Krótki opis: Odtworzenie i modernizacja sieci wodnomelioracyjnej w Nadleśnictwie Brzeg o łącznej długości 7.080 mb. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Odtworzenie i modernizacja sieci wodnomelioracyjnej w Nadleśnictwie Brzeg o łącznej długości 7.080 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.