eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Remont drogi stokowej nr 10 o numerze inwentarzowym 220/111 w Leśnictwie Mogielica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Limanowa: Remont drogi stokowej nr 10 o numerze inwentarzowym 220/111 w Leśnictwie Mogielica
Numer ogłoszenia: 363612 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278374 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa, ul. Kopernika 3, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372116, faks 018 3372218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi stokowej nr 10 o numerze inwentarzowym 220/111 w Leśnictwie Mogielica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont obejmuje prace zgodnie z kosztorysem ślepym i dokumentacją załączoną do SIWZ a w szczególności :profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żwirowej o szerokości km 0+000 - 0+452 => 3,0m, km 0+452 - 0+620 => 3,5m, km 0+620 - 0+750 => 3,2m, km 0+750 - 2+030 => 3,5m, km 2+030 - 2+680 => 3,0m, km 2+680 - 2+950 => 3,5m, km 2+950 - 4+415 => 3,0m. Dodatkowo w celu wzmocnienia istniejącej drogi zaprojektowano wykonanie podbudowy gr. 20cm z kruszywa naturalnego ułożonego na warstwie odsączającej z piasku gr. 6cm oraz geowłókninie w : km 0+815 - 0+945 => 3,5m, km 2+680 - 2+720 => 3,5m, km 2+780 - 2+950 => 3,5m. W celu ułatwienia ruchu poszerzono drogę na łukach w miejscach wskazanych na sytuacji (rys. nr 2 w projekcie załączonym do SIWZ ) Wzdłuż remontowanej drogi należy wykonać plantowanie poboczy o średniej szerokości 0,50m. Istniejące rowy przydrożne należy oczyścić lub wyprofilować w miejscach jak zaznaczono na sytuacji (rys nr.2). W km od 1+050 do 1+125 na odcinku 75m, od strony skarpy, zaprojektowano wykonanie rowu umocnionego elementami prefabrykowanymi. Place składowe znajdujące się wzdłuż remontowanej drogi w miejscach zaznaczonych na sytuacji (rys. nr 2.) zostaną wyprofilowane i zagęszczone. Istniejący plac składowy w km 2+686-2+720 zostanie utwardzony niesortem kamiennym o gr. 20cm, ułożonym na warstwie odsączającej z piasku gr. 6cm i geowłókninie. Dodatkowo w km 3+460-3+510 oraz 4+110-4+140 zaplanowano wykonanie placów składowych drewna po obu stronach drogi. Place te będą utwardzone niesortem kamiennym o gr. 20cm. Na końcu remontowanego odcinka zaprojektowano plac manewrowy nieutwardzony o powierzchni 250 m2 w celu umożliwienia pojazdom zawracania. Przy istniejących przepustach pod drogą leśną należy oczyścić wloty i wyloty z zarośli. Na zjazdach od strony nasypu zaprojektowano wodospusty drewniane oraz dodatkowo w miejscach wskazanych na sytuacji zaprojektowano wykonanie rynien w postaci bruku kamiennego na zaprawie cementowej. Istniejące przepusty w km 1+280, km 1+539, km 1+567, km 1+820, km 1+908, km 1+960, km 2+020, km 2+450, 2+768, km 2+830 są niedrożne i w ich miejsce zaprojektowano wykonanie nowych o średnicy 60 cm z rur HDPE zakończonych ściankami czołowymi w postaci kaszyc drewnianych. Przepusty znajdujące się w km 1+685, km 2+531, km 2+892 o średnicy fi 800 zostaną wymienione na nowe o średnicy 80 cm z rur HDPE zakończonych ściankami czołowymi w postaci kaszyc drewnianych. Dodatkowo na istniejących przepustach w km 1+778, km 1+876, km 2+140, 2+214 zaprojektowano wykonanie kaszyc na wylotach. Zniszczone studnie wodowpadowe na wlotach do przepustów w km 0+571, km 0+999, km 1+876 należy rozebrać i w ich miejsce wykonać nowe kamienne. Na wylocie przepustu w km 2+679 należy przełożyć obsunięte kręgi oraz wykonać ściankę czołową w postaci kaszycy. W km 3+460, km 4+095, km 4+197 zaprojektowano przepusty o średnicy 60 cm zakończonych ściankami w postaci kaszyc drewnianych Na zjazdach w km 0+220 oraz w km 0+397 zaprojektowano umocnienie w postaci prefabrykowanych płyt żelbetowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROGBUD SC Stanisław Staśko, Teresa Staśko, Słopnice 1183, 34-615 Słopnice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266872,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 282722,17

  • Oferta z najniższą ceną: 282722,17 / Oferta z najwyższą ceną: 360484,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.