eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraDobudowa zaplecza do istniejącej hali sportowej przy ul. Strażackiej w Dobrej oraz wyposażenie w meble i sprzęt biurowy wraz ze sfinansowaniem zamówienia spłacanego przez Gminę przez okres 5 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-13

Dobra: Dobudowa zaplecza do istniejącej hali sportowej przy ul. Strażackiej w Dobrej oraz wyposażenie w meble i sprzęt biurowy wraz ze sfinansowaniem zamówienia spłacanego przez Gminę przez okres 5 lat
Numer ogłoszenia: 363615 - 2008; data zamieszczenia: 13.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217111 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Dobrej, Rynek 1, Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3914528, 3914538, faks 091 5790541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa zaplecza do istniejącej hali sportowej przy ul. Strażackiej w Dobrej oraz wyposażenie w meble i sprzęt biurowy wraz ze sfinansowaniem zamówienia spłacanego przez Gminę przez okres 5 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie pośrednictwa finansowego. 1. Roboty budowlane : Przedmiotem zamówienia jest dobudowa dodatkowego zaplecza do istniejącej hali sportowej w celu poprawienia warunków użytkowania hali. Dobudowane zaplecze składać się będzie z trzech szatni z węzłami sanitarnymi, dwa pokoje trenerów, dwie salki szkoleniowe oraz trzy magazyny na sprzęt sportowy. Część dobudowywana znajdować się będzie od zewnątrz od strony boiska sportowego. Część zaplecza budowana będzie, jako jednokondygnacyjne z dachem jednospadowym, część jako dwukondygnacyjne z dachem dwuspadowym. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z ociepleniem styropianem gr. 8 cm, stolarka okienna i drzwiowa z PCV. Powierzchnia zabudowy wynosi - 245,12 m2. Media : pobór wody z sieci gminnej istniejącej, ogrzewanie z kotłowni olejowej szkoły, odprowadzenie ścieków sanitarnych i deszczowych do sieci gminnej istniejącej, zasilanie w energię elektryczną z przyłącza do szkoły. Budynek będzie wyposażony w instalacje wewnętrzne : wod. - kan., CO, elektryczną, wentylację grawitacyjną i mechaniczną w pomieszczeniach sanitarnych i szatniach. Na potrzeby cwu zastosowano podgrzewacze elektryczne pojemnościowe. Obiekt należy wyposażyć w sprzęt i meble biurowe, regały na akta, szafy ubraniowe, regały, szafki szatniowe, stoły komputerowe oraz pralki automatyczne. 2. Usługi pośrednictwa finansowego. Usługa pośrednictwa finansowego polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że : a) wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, b) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po zakończeniu robót bez usterek oraz wydaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie, c) spłata będzie realizowana miesięcznie w ostatniej dekadzie każdego miesiąca, d) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 5 lat w ratach miesięcznych, e) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, f) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 708312 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ISO Sp. z.o.o, Ul. Lawendowa 3, 83-050 Kolbudy, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1.033.541,58
  • Oferta z najniższą ceną: 1.033.541,58 oferta z najwyższą ceną: 1.033.541,58
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.