Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-17
Gliwice: Adaptacja pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 363628 - 2009; data zamieszczenia: 17.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka Nr 3 im. Astrid Lindgren , ul. Św. Barbary 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 42 10, faks 32 231 41 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddz3.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń o pow. 225 m2 w budynku przy ul. Paderewskiego 30-32 w Gliwicach na potrzeby filii Domu Dziecka oraz zagospodarowanie terenu przyległego o pow. 450 m2 wraz z budową placu zabaw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. sposób oceny - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I pakiet - oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w stosunku do niego nie zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia-zamówienie obejmujące wykonanie robót remontowych wielobranżowych w zakresie i wielkości podobnej jak w niniejszym zamówieniu (zamówienie podobne - remont lokalu mieszkalnego, kilku lokali mieszkalnych w jednym obiekcie, budynku mieszkalnego lub mieszkalno-biurowego, itp., których powierzchnia objęta remontem wynosiła co najmniej 150 m2, a zakres prac obejmował co najmniej roboty ogólnobudowlane, wod-kan i elektryczne) - zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże on realizację co najmniej 5-ciu zamówień o których mowa powyżej; dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazie j.w. zostały wykonane należycie; wykaz osób pełniących obowiązki kierownika robót dla branży budowlanej, instalatorskiej i elektrycznej; dokumenty stwierdzające, że osoba pełniące po stronie wykonawcy obowiązki kierownika robót danej branży, posiada uprawnienia zgodnie z Prawem Budowlanym i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - t.j. uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej dla danych robót oraz potwierdzenie aktualnego wpisu na listę właściwej izby samorządu zawodowego II pakiet - oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w stosunku do niego nie zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- zamówienie obejmujące wykonanie placu zabaw w zakresie i wielkości podobnej jak w niniejszym zamówieniu(zamówienie podobne - wykonanie placu zabaw o powierzchni co najmniej 200 m2, a zakres prac obejmował co najmniej montaż urządzeń zabawowych i rekultywację tereny z nasadzeniami) - zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże on realizację co najmniej 3-ch zamówień o których mowa powyżej; dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazie j.w. zostały wykonane należycie; wskazanie osoby, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba ta posiada uprawnienia zgodnie z Prawem Budowlanym i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - t.j. uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej dla danych robót oraz potwierdzenie aktualnego wpisu na listę właściwej izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddz3.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka nr 3, 44-100 Gliwice, ul. św. Barbary 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 15:00, miejsce: Dom Dziecka nr 3 - Sekretariat, 44-100 Gliwice, ul. św. Barbary 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I pakiet - Adaptacja pomieszczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: adaptacja pomieszczeń o pow. 225 m2 w budynku przy ul. Paderewskiego 30-32 w Gliwicach na potrzeby filii Domu Dziecka - roboty ogólnobudowlane, elektryczne, wod-kan, CO..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II pakiet - Zagospodarowanie terenu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zagospodarowanie terenu o pow. 450 m2 przy budynku przy ul. Paderewskiego 30-32 w Gliwicach wraz z budową placu zabaw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00-2, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. Śliwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (3)
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.