To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Poznań: Świadczenie usług sprzątania Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 363760 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325188 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, archiwach, salach konferencyjnych, pomieszczeniach sanitarnych i ciągach komunikacyjnych z możliwością składania ofert częściowych wg następujących części: Część I - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. Część II - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Część III - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Część IV - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywa się w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tzn. od poniedziałku do piątku. 2. Zakres prac, częstotliwość ich wykonywania oraz godziny pracy w poszczególnych delegaturach zostały przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 5 - 8. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług sprzątania przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń (m.in.: sprzętu do czyszczenia i froterowania), narzędzi, środków higienicznych (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) oraz worków do koszy na śmieci. 4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu: Część I - Aleksandra Szymczyk tel. (63) 247-77-19 Część II - Elżbieta Marciniak tel. (62) 760-83-40, Część III - Feliks Kosicki tel. (65) 511-82-35, Część IV - Edyta Filipczak, Dariusz Wrambier tel. (67) 211-89-85. 5. Wykonawca zobowiązany jest - używać stosownego sprzętu oraz urządzeń czyszczących i odkurzających, które gwarantują utrzymanie poszczególnych elementów w czystości, - stosować środki czyszczące (do mycia, czyszczenia, dezynfekcji), odpowiednie dla czyszczonego elementu, a także sukcesywnie uzupełniać środki higieniczno-sanitarne i myjące w rodzajach odpowiadających przeznaczeniu, - zaangażować do wykonywania usług objętych zamówieniem (umową) odpowiednią ilość osób wyposażonych m.in. w ubrania robocze posiadające widoczny znak firmowy Wykonawcy, - przestrzegać odpowiednich przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, - wykonywać, bez zbędnego opóźnienia, polecenia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na kwotę min. 50.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji Umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia zakresu i ilości zamawianej usługi sprzątania z zachowaniem cen jednostkowych zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w załącznikach od 5 do 8 (opis przedmiotu zamówienia). Z tytułu wykorzystania mniejszego zakresu i ilości usługi sprzątania w stosunku do założonych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 8. Wykonawca na etapie podpisywania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. 9. Wykonawca na wniosek Zamawiającego przedstawi dowody zakupu środków używanych do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 10. W przypadku wykonywania umowy w niepełnym (krótszym niż jeden miesiąc kalendarzowy) okresie, kwoty wynagrodzenia Wykonawca obliczy proporcjonalnie do liczby dni wykonywania usług w danym miesiącu. 11. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni przy wykonywaniu zamówienia, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, 1 osobę bezrobotną na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2013r. poz. 674 ze zm.). Osoba bezrobotna oznacza osobę w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy; 2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia w trybie, o którym mowa w pkt 1, winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby bezrobotnej, w trybie, o którym mowa w pkt 1, 3) Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, przedstawi Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy oraz umowy o prace lub umowy cywilnoprawne z wybranymi osobami skierowanymi przez powiatowy urząd pracy, 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób bezrobotnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, 5) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas 1 osoby bezrobotnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 200,00 zł brutto za każdy dzień niezatrudnienia osoby bezrobotnej, liczony od dnia następnego po terminach wskazanych w pkt 2), chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie np. w przypadku odmowy podjęcia pracy przez bezrobotnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony Pewność Sp. z o.o., ul. Jackowskiego 52, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20918,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19120,95
Oferta z najniższą ceną: 19120,95 / Oferta z najwyższą ceną: 33769,06
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony Pewność Sp. z o.o., ul. Jackowskiego 52, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23759,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28296,24
Oferta z najniższą ceną: 28296,24 / Oferta z najwyższą ceną: 47522,13
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony Pewność Sp. z o.o., ul. Jackowskiego 52, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23213,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28359,65
Oferta z najniższą ceną: 28132,54 / Oferta z najwyższą ceną: 53285,29
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Clar System S.A. ,, ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23963,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29472,93
Oferta z najniższą ceną: 28645,74 / Oferta z najwyższą ceną: 39107,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja połaci dachowych i stolarki okiennej DPS w Lisówkach.
- Wytworzenie 13 scenariuszy oraz 13 filmów instruktażowych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- "Modernizacja posadzek epoksydowych w zakresie przeciwspadków na Stadionie Miejskim w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 17, noszącego nazwę ENEA STADION"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.