Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grudziądz: sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 (trzech) fabrycznie nowych pras wysokiego zgniotu słomy do dużych bel prostopadłościennych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "OPEC Grudziądz" Spółka z o.o., do kontaktów: Marek Kuliński, ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506140, 4506183, 4506153, fax 056 4621629, e-mail: m.pietras@opec.grudziadz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opec.grudziadz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 (trzech) fabrycznie nowych pras wysokiego zgniotu słomy do dużych bel prostopadłościennych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego: ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 (trzech) fabrycznie nowych pras wysokiego zgniotu do dużych bel prostopadłościennych, a w tym: -1 szt. z centralnym automatycznym smarowaniem maszyny, z drukarką oraz skrętną osią tandem; -2 szt. z centralnym automatycznym smarowaniem maszyny oraz skrętną osią tandem - przy zachowaniu niżej podanych wymagań technicznych: 1)w zakresie wielkość bel prasowanej słomy: a.długość - 270 cm; b.szerokość - 120 cm; c.wysokość - 90 cm. 2)z podbieraczem o minimalnej szerokości roboczej 2,25 m, 3)z rolką przy podbieraczu, 4)z możliwością hydraulicznego ustawiania wysokości podbieracza, 5)z regulacją zgniotu balota, 6)ze wstępną komorą w celu podawania do komory prasowania, 7)z wentylatorami na supłaczach, 8)z wypychaczem ostatniej beli, 9)z monitorem kontrolnym w kabinie operatora w zakresie nastaw prasowania i procesów wiązania, 10)z automatycznym czujnikiem napełnienia komory wstępnej, 11)z hamulcami pneumatycznymi, 12)ze zsuwnią rolkową do balotów, 13)z wydajnością 6ha/godzinę i 10 balotów na hektar, 14)z WOM 1000 obrotów/minutę 15)z zapotrzebowaniem mocy na wałku odbioru mocy 122 KM, 16)z zapotrzebowaniem mocy ogółem 160-170 KM, Ponadto przedmiotem zamówienia jest -sprzedaż wraz z dostawą dla każdej prasy pakietu eksploatacyjnego składającego się co najmniej z: 1)igły - 2 szt., 2)zębatki napędu palca supłacza- 1 komplet, 3)noża supłacza - 6 szt., 4)wspornika sznurka - 1 szt., 5)palca supłacza - 1 szt., 6)palca podbieracza - 20 szt., -przeprowadzenie szkolenia dla 5 operatorów zamawiającego w zakresie obsługi pras będących przedmiotem zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, wykonawca dostarczy na każdą zaoferowana prasę: 1. Specyfikację techniczną, 2. Dokumentację techniczno-ruchową w tym m.in. instrukcja obsługi 3. Certyfikat CE, deklaracja zgodności, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.33.31.00 - Prasy zbierające Kod CPV wg słownika 2008: 16.33.10.00 - Prasy zbierające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3 fabrycznie nowe prasy wysokiego zgniotu słomy do dużych bel prostopadłościennych o wymiarach 270x120x90 cm, Pakiety eksploatacyjne dla każdej maszyny, Szkolenie dla 5 operatorów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 20
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 24 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien spełniać niżej wymienione warunki: I)Warunki ogólne: 1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, 2.posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punktach 1 - 4 na podstawie podpisanego oświadczenia nr 1 załączonego do specyfikacji. 5.udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 18 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). 6.zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). II)Warunki szczegółowe: 1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie handlu maszynami (w tym rolniczymi) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust 2 pkt 1) niniejszej specyfikacji. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania sprzedał co najmniej 3 prasy wysokiego zgniotu do wielkogabarytowych bel prostopadłościennych słomy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków ogólnych na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). Zamawiający oceni spełnienie warunków szczegółowych na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust 2 pkt 1) specyfikacji oraz wykazu wykonanych dostaw w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach ogólnych (ROZDZIAŁ V ust. 1-6) wykonawca dostarczy: 1)W celu spełnienia warunków ogólnych opisanych w ROZDZIALE V (ust 1-4) wykonawca dostarczy zamawiającemu podpisane oświadczenie nr 1 załączone do specyfikacji. 2)Wykonawca spełni warunki w zakresie udzielenia gwarancji, terminu wykonania, opisanych w warunkach ogólnych (ROZDZIAŁ V ust. 5 i 6) na podstawie podpisanego oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego (załącznik nr 2). 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach szczegółowych (ROZDZIAŁ V ust. 1-3) wykonawca dostarczy: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: wykazu wykonanych dostaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. termin dostawy 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opec-grudziadz.ires.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006, godzina 13:30, salka narad I piętro biurowca, 86-300 Grudziądz, ul. Budowlanych 7
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO WKP 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.