To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Rzeszów: Dostawa sprzętu i materiałów dla Instytutu Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Numer ogłoszenia: 363889 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330585 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski, ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów dla Instytutu Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Rzeszowskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu, modeli, tablic oraz plansz dla Instytutu Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Rzeszowskiego. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EMERGENCY MEDICAL SYSTEM POLAND" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"EMERGENCY MEDICAL SYSTEM POLAND" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Emergency Medical System Poland Sp. z o.o., ul.Ułanów 7, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6639,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7496,42
Oferta z najniższą ceną: 7496,42 / Oferta z najwyższą ceną: 8405,92
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Novamed Sp. z o.o., Pl. Jana Pawła II 3, Zgierz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 786,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204,58
Oferta z najniższą ceną: 204,58 / Oferta z najwyższą ceną: 1412,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBUSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROMAR" ROMAN MARCINIAK
jakie przetargi wygrała firma
LUBUSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROMAR" ROMAN MARCINIAK
- Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROMAR Roman Marciniak,, ul. Szkolna 2, Zwierzyn, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1377,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1331,08
Oferta z najniższą ceną: 1331,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1581,46
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIGACZ MARIUSZ MEDYCZNE BIURO HANDLOWE "DUO MED"
jakie przetargi wygrała firma
MIGACZ MARIUSZ MEDYCZNE BIURO HANDLOWE "DUO MED"
- Medyczne Biuro Handlowe DUO MED Migacz Mariusz, al. Korfantego 8, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72,76
Oferta z najniższą ceną: 72,76 / Oferta z najwyższą ceną: 139,10
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ksedmed Sławomir Kusiak, Rybie 47, Rejowiec, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4147,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3391,60
Oferta z najniższą ceną: 3391,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4405,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.