Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Warszawa: Naprawy bieżące i przeglądy techniczne pojazdów samochodowych Centrali ZUS.
sprawa nr TZ/370/97/10
Numer ogłoszenia: 363953 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych , ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy bieżące i przeglądy techniczne pojazdów samochodowych Centrali ZUS. sprawa nr TZ/370/97/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla części A - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), 2) dla części B - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 3) dla części C - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 4) dla części D - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
- 3 - uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy nastepuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystapić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie internetowej www.zus.pl, odpłatnie 50 zł (przelew-gotówka), ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, skrzydło C, piętro I, pok. 101 lub pocztą na wniosek Wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Departament Zamówień Publicznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, skrzydło C, piętro I, pok. 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. dla: części A - 180.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
- 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter Cars S.A. - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. części B - 21.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
- 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. dla: części C - 20.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
- 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. dla: części D - 15.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
- 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.