eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNaprawy bieżące i przeglądy techniczne pojazdów samochodowych Centrali ZUS. sprawa nr TZ/370/97/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Warszawa: Naprawy bieżące i przeglądy techniczne pojazdów samochodowych Centrali ZUS. sprawa nr TZ/370/97/10
Numer ogłoszenia: 363953 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych , ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy bieżące i przeglądy techniczne pojazdów samochodowych Centrali ZUS. sprawa nr TZ/370/97/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla części A - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), 2) dla części B - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 3) dla części C - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 4) dla części D - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złozonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
  • 3 - uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy nastepuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystapić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie internetowej www.zus.pl, odpłatnie 50 zł (przelew-gotówka), ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, skrzydło C, piętro I, pok. 101 lub pocztą na wniosek Wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Departament Zamówień Publicznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, skrzydło C, piętro I, pok. 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. dla: części A - 180.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
    • 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter Cars S.A. - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. części B - 21.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
    • 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. dla: części C - 20.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
    • 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie napraw samochodów służbowych Centrali ZUS w pełnym zakresie tj. a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko-lakiernicze, 2) Wykonanie przeglądów technicznych samochodów służbowych Centrali ZUS, wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Termin wykonania zamówienia - w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty tj. dla: części D - 15.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 71.63.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. średnia cena brutto przeglądu okresowego - 30
    • 3. uśredniony rabat na ceny detaliczne części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w %. Rabat od ceny detalicznej brutto z katalogu Inter cars S.A. - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.