Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Bolesławiec: Opracowanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębów Lipiany i Nowa Wieś położonych w gminie Bolesławiec woj. dolnośląskie
Numer ogłoszenia: 363986 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7354183, faks 075 7353250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębów Lipiany i Nowa Wieś położonych w gminie Bolesławiec woj. dolnośląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace objęte przedmiotem zamówienia dzieli się na dwa etapy: Etap I polega na - 1. ustaleniu stanów prawnych nieruchomości gruntowych, budynkowych i lokalowych z badaniem KW, 2. ustaleniu danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych oraz osób władających, o których mowa w §10 ust. 2 oraz w §11 ust. 1 i 2 rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454), w odniesieniu do nieruchomości gruntowych, budynkowych i lokalowych, 3. porównanie istniejącej mapy ewidencyjnej z terenem, z zastrzeżeniem, że na kopiach map ewidencyjnych należy sporządzić mapę wywiadu, która powinna zawierać zaznaczone w kolorze czerwonym miedzy innymi: - rodzaje budynków, - rodzaj materiału budowlanego użytego do budowy budynku, - aktualne użytki gruntowe, - kontury nowych budynków i nowych użytków gruntowych 4. dostosowaniu oznaczeń użytków gruntowych do wymogów rozporządzenia j.w. w szczególności w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, przeprowadzenie aktualizacji nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości na podstawie ewidencji prowadzonej przez Urząd Gminy w Bolesławcu, pozyskanie danych ewidencyjnych budynków, pozyskanie danych ewidencyjnych lokali. Etap II, polega na 1. pomiarze budynków i nowych użytków gruntowych, 2. wznowieniu i pomiarze granic działek ewidencyjnych, dla których istnieją dokumenty do wznowienia, 3. wznowieniu i pomiarze granic działek ewidencyjnych, dla których brak jest dokumentów do wznowienia, 4. wykonanie pomiaru sytuacji naziemnej w zakresie szczegółów I grupy dokładności pomiaru, stanowiących obligatoryjną treść mapy zasadniczej na obszarze gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, 5. aktualizacji bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej, w tym skompletowanie nie przestrzennych atrybutów budynków, uzupełnienie bazy danymi ewidencyjnymi budynków i lokali, edycja raportów w tym: kartotek budynków i lokali, rejestru budynków i rejestru lokali, 6. założenie obiektowej bazy danych mapy zasadniczej, 7. ustalenie na podstawie danych pozyskanych z Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze, oznaczenia i przebiegu granic rejonów statystycznych; ustalone w ten sposób granice rejonów statystycznych należy wprowadzić na mapy numeryczne ewidencji gruntów i budynków obrębu Nowa Wieś i Lipiany, 8. przygotowanie do wyłożenia projektu operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie modernizacji kompleksowej operatu ewidencji gruntów i budynków, 9. wykonanie archiwizacji dokumentów powstałych podczas wykonywania tych prac. Powyższe prace zostaną wykonane na podstawie Projektu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującej: -założenie ewidencji budynków i lokali, -założenie mapy zasadniczej, -wykonanie archiwizacji dokumentów powstałych podczas w/w prac; dla obrębów Nowa Wieś i Lipiany gmina Bolesławiec, województwo dolnośląskie, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu winno być ono wpłacone na rachunek Zamawiającego nr 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980, i opisane w tytule jako WADIUM - ORG.272.1.8.2011. W przypadku Wadium wnoszonego w formie wskazanej w pkt. 8.2 ppkt. od 2 do 5 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oryginał dokumentu wadialnego lub poświadczony za zgodność z oryginałem jeśli dokument taki zawierać będzie w swojej treści określenia zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Dowód wniesienia Wadium winien być odrębny od oferty (nie połączony z nią w sposób trwały).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie minimum jedną usługę, polegającą na modernizacji ewidencji gruntów i budynków i założeniu ewidencji lokali dla systemu Kataster OnLine z aktualizacją bazy danych systemu na podstawie plików różnicowych w formacie SWDE i SWING oraz minimum jedną usługę polegającą na pozyskaniu danych obiektowej mapy numerycznej z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami do realizacji powyższego zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1,2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie udało się wcześniej przewidzieć w następujących okolicznościach: a) spowodowanej warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie prac terenowych w szczególności: klęski żywiołowej, intensywnych opadów deszczu lub śniegu powyżej 14 dni, b) wystąpienie siły wyższej, siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, c) będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59 - 700 Bolesławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59 - 700 Bolesławiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usług telefonicznej rejestracji pacjentów w celu prowadzenia Profilaktyk Zdrowotnych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Remont Domu Ludowego we wsi Bolesławice
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 4009W Świerczek - Szydłówek wraz z odwodnieniem (dokumentacja)"
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych w ramach zadania pn.: "Zabezpieczenie przeciwpowodziowe w zlewni potoku Stupnica, gm. Bircza, ..."
- Aktualizacja dokumentacji dla etapu 3 Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od ul. Raciborskiej w Rydułtowach do ul. Sportowej w Rybniku.
- Budowa ulicy Wiatrakowej w miejscowości Dachowa
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.