Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Tychy: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz materiałów
eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 363990 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 2. Zakres zamówienia obejmuje również: 2.1 Dostawę sprzętu i materiałów eksploatacyjnych ww. należy dostarczyć własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego w Tychach, przy ul. Filaretów 31 (pokój Nr 9). 2.2 Szczegółowy termin oraz godziny dostawy sprzętu zostaną ustalone przez Starszego Specjalistę ds. Sieci Komputerowej - mgr inż. Krzysztof Klekot, tel. 227-40-91 wew. 167 lub 169 po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 2.3 Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę jw. Wykonanie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone w formie protokołu odbioru podpisanego przez uprawnionych przedstawicieli obu stron. 2.4 Dokonywanie przez Wykonawcę bezpłatnych napraw gwarancyjnych w miejscu instalacji urządzeń oraz maksymalny okres reakcji serwisowej w okresie gwarancyjnym do 18 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. 2.5 Dla każdego dostarczonego sprzętu należy dołączyć indywidualną kartę gwarancyjną, wraz z numerami seryjnymi. 2.6 Załącznikiem do formularza oferty cenowej powinny być karty informacyjne zawierające parametry techniczne, model i nazwę producenta oferowanego sprzętu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.31.52 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25285,72
Oferta z najniższą ceną: 25285,72 / Oferta z najwyższą ceną: 28057,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niz kwoty okreslone w pzrepisach wydanych na podstawie art. 112 ust. 8 ustawy - Pzp. Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy -Pzp.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 3
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.