eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcindostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 4 odrębne zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-09

Sulęcin: dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 4 odrębne zadania
Numer ogłoszenia: 36405 - 2013; data zamieszczenia: 09.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 95 755 9500, faks 95 755 2157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 4 odrębne zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 4 odrębne zadania tj.:zadanie nr. 1- cewniki foleya, cewniki neatona,cewniki do odsysania , kaniule donosowe, maski tlenowe, sondy żoładkowe, pojemniki plastikowe na odpady medyczne, pojemniki hispatologiczne różne, filtry oddechowe rurki intubacyjne, zadanie nr. 2 -aparaty do przetoczeń, igły medyczne, kaniule do żył obwodowych, porty bezigłowe, strzykawki, kraniki trójdrożne, zadanie nr 3 - igły do znieczuleń podpajęczynówkowych , igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z igłą prowadzącą, igły do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestaw do kanulizacji dużych naczyń, elektrody różne, zadanie nr 4 - zestawy do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną, kanule dotętnicze z zaworem odcinającym, zestawy infuzyjne do pomp objętościowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.13.21-6, 33.14.13.22-3, 33.15.71.00-6, 33.17.10.00-9, 33.19.00.00-8, 33.14.16.24-0, 33.14.16.20-2, 34.92.84.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, zakończonych co najmniej trzech dostaw sprzętu jednorazowego użytku, każda o wartości co najmniej 70 tys. zł. brutto, zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum trzy referencje)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin dostawy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmiany stawek VAT , w każdym terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownych w tym zakresie aktów prawnych, 2)Zmiany okresu trwania umowy , w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy. - Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu - Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgodny Zamawiającego i Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin ; Dział Administracyjno-Gospodarczy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sulęcinie ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr.1/2A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr. 1- cewniki foleya, cewniki neatona, cewniki do odsysania, kaniule donosowe, maski tlenowe, sondy żoładkowe, pojemniki plastikowe na odpady medyczne, pojemniki hispatologiczne różne, filtry oddechowe, rurki intubacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.15.71.00-6, 33.17.10.00-9, 33.19.00.00-8, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr.2/2B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr.2 - aparaty do przetoczeń, igły medyczne, kaniule do żył obwodowych, strzykawki, kraniki trójdrożne, korki do kaniul..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.17.10.00-9, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr. 3/2C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr. 3 -igły do znieczuleń podpajęczynówkowych , igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z igłą prowadzącą, igły do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestaw do kanulizacji dużych naczyń, elektrody różne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr. 4/2D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 4 - zestawy do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną, kanule dotętnicze z zaworem odcinającym, zestawy infuzyjne do pomp objętościowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.22-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.