To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-11
Ogłoszenie nr 364061 - 2016 z dnia 2016-12-11 r.
Warszawa: Budowa ul. 5KUD i 7KUD z Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dawnej wsi Kabaty w Dzielnicy Ursynów w Warszawie - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329748-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny
1525964000000, ul.
al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 71 01, faks
22 443 71 02, e-mail
zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. 5KUD i 7KUD z Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dawnej wsi Kabaty w Dzielnicy Ursynów w Warszawie - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.75.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. 5KUD. z Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dawnej wsi Kabaty na odcinku 50 m od ul. Relaksowej. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1.Drogi gminnej, klasy dojazdowej, jednojezdniowej dwupasowej w tym: 1)jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa .ścieralna 4 cm, warstwa wiążąca 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, o szerokości pasów ruchu 2,5 m i 2,5 - 4,5 m, z obustronnymi krawężnikami betonowymi na ławie z oporem, 2)obustronnych chodników szerokości 2,0 - 2,5 m, o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm na podsypce cementowo-kruszywowej gr. 3 cm i podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej gr. 15 cm, 3)2 zjazdów szerokości 4 m, o nawierzchni z kostki betonowej koloru czerwonego grubości 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej grubości 3 cm, podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej gr. 15 cm. 4)Oznakowania pionowego i poziomego. 2.Kanalizacji deszczowej -budowa 6,5 m sieci, wykonanej z rur kamionkowych O150, 2 wpustów ściekowych z osadnikami gł. 90 cm, z kręgów betonowych O500. 3.Oświetlenia ulicy - budowa 2 słupów oświetleniowych z fundamentem i wysięgnikiem z zainstalowaną oprawą, 4.Trawnika o łącznej pow. 19 m^2 Klauzule społeczne: 1.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności na terenie budowy w zakresie robót drogowych w trakcie realizacji zamówienia. 2.Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji Przedmiotu umowy złożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie w/w osób 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia, wymaganego przez Zamawiającego zatrudnienia osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie. 4.Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi powyżej, zmiany te nie stanowią zmian umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; - Przedmiary robót - załącznik nr 8c do SIWZ; Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 10.12.2016 r. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W formularzu ofertowym Wykonawca zobligowany wskazać okres na jaki udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy a maksymalny - 60 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
45232452-5,
45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT130635.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Różanej 22/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.