Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Swarzędz: Pozimowe i letnie oczyszczanie ulic i dróg na terenie miasta i gminy Swarzędz
Numer ogłoszenia: 36407 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozimowe i letnie oczyszczanie ulic i dróg na terenie miasta i gminy Swarzędz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (CPV: 90610000-6, 90611000-3, 90612000-0) Pozimowe i letnie oczyszczanie ulic i dróg na terenie miasta i gminy Swarzędz. Zamówieniem objęte są prace związane z pozimowym i letnim oczyszczaniem ulic i dróg na terenie miasta i gminy Swarzędz zgodnie z załączonymi wykazami. Oczyszczanie ulic polega na: usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni (obie strony) łącznie z krawężnikami oraz z zatokami autobusowymi, parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań. W zakres prac wchodzi również usuwanie kamieni, liści, gałęzi zalegających na jezdni oraz usuwanie zanieczyszczeń z zatok postojowych znajdujących się w jezdni i wywóz na wysypisko. Jednokrotne mechaniczne pozimowe oczyszczanie - jednokrotne wykonanie - najpóźniej do dnia 30.04.2014 r., w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ulice powiatowe - dwukrotne mechaniczne (letnie) oczyszczanie w miesiącu - realizacja w miesiącach maj i czerwiec 2014r. (zamawiający szacuje że prace objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane dwukrotnie w ciągu miesiąca, jednakże zależy to wyłącznie od bieżących potrzeb zamawiającego i lokalnych uwarunkowań) oraz jednokrotne mechaniczne (letnie) oczyszczanie w miesiącu - realizacja w miesiącach lipiec - listopad 2014r. Ulice gminne - dwukrotne mechaniczne (letnie) oczyszczanie w miesiącu - realizacja w miesiącach maj i czerwiec 2014r. (zamawiający szacuje że prace objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane dwukrotnie w ciągu miesiąca, jednakże zależy to wyłącznie od bieżących potrzeb zamawiającego i lokalnych uwarunkowań) oraz jednokrotne mechaniczne (letnie) oczyszczanie w miesiącu - realizacja w miesiącach lipiec - listopad 2014r. Wielkości i zakres zamawianych usług mogą różnić się od szacunkowych ilości podanych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia. Każdorazowe wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia zostanie rozliczone według zaoferowanych cen jednostkowych. Zamówienie obejmuje również oczyszczanie ulic na terenach osiedli Spółdzielni Mieszkaniowej w Swarzędzu, gdzie występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu ulic (parkujące samochody). Wobec powyższego w miejscach niedostępnych dla zamiatarki samojezdnej, należy przystąpić do ręcznego oczyszczania ulic. Wykaz ulic objętych przedmiotem zamówienia obejmuje (łączna długość: 96,38 km)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego zamówienie zostanie udzielone z zastosowaniem trybu z wolnej ręki. Udzielenie takiego zamówienia nastąpi w przypadku wystąpienia usług tego samego rodzaju - na które zabezpieczone zostaną środki w budżecie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładaj obowiązek ich posiadania, tzn. - Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - koncesję na wywóz odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Swarzędz. Ponadto Wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na pozimowym i letnim oczyszczaniu ulic i dróg o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł łącznie i załączą dowody czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią SIWZ - załącznik nr 1 i 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów). Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto zamawiający wymaga złożenia do oferty: -druku oferty, -pełnomocnictwa dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, -oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: a)możliwość zmiany (przedłużenia) terminu realizacji zamówienia, za pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności oraz przyczyn: -wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b)możliwość dokonania zmiany Podwykonawców, w zakresie prac wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków projektu umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Swarzędz oraz ubezpieczeniem następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Swarzędz
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior Wigor i klientów Centrum Usług Społecznych Swarzędzu w miejscu zamieszkania.
- Dostawa samochodów osobowych o DMC do 3,5T o napędzie konwencjonalnym na potrzeby realizacji zadań Centrum Integracji Społecznej
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Przebudowa ulicy Bukowej w Rabowicach, gmina Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Trzemeszno
- Letnie i zimowe utrzymanie chodników położonych wzdłuż dróg powiatowych, będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.