eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Wrocław: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Numer ogłoszenia: 364144 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286640 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów w ilościach i asortymencie określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ (oddzielny plik). 2. Kod CPV przedmiotu zamówienia: 30 12 51 10 - 5 Tonery do drukarek laserowych/faksów; 30 19 21 13 - 6 Wkłady drukujące; 30 12 51 00 - 2 Wkłady barwiące. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i oryginalne. 2) Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie artykuły eksploatacyjne bez śladów używania i uszkodzenia, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, gatunku 1-go, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie reprodukowane i nie refabrykowane, do produkcji których zostały wykorzystane wyłącznie elementy/półfabrykaty w 100% nowe, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w części ani w całości w skład innych artykułów. 3) Pod pojęciem oryginalne Zamawiający rozumie artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia dla którego są dedykowane i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące naśladownictwem lub przeróbką i nie fałszowane. 4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych: o parametrach (jakość druku, pojemność, wydajność) nie gorszych niż określonych dla materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Każdy egzemplarz materiału musi spełniać następujące warunki: a) być wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, b) być kompatybilny ze wskazanym sprzętem, tj. nie może ograniczać funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie może ograniczać pełnej współpracy z programem monitorującym stan zasobników z tuszem i tonerem, c) gwarantować bardzo dobrą jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne produkowane lub firmowane przez producenta urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, d) być wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001, e) posiadać oznaczenia na kasecie dot.: nazwy urządzeń kompatybilnych, kod i nazwę producenta umożliwiające jednoznaczną identyfikację producenta, datę upływu ważności produktu, f) kaseta nie może nosić znamion używania, uszkodzenia i musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem. 5) Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nowe, nie noszące znamion otwierania opakowania zawierające co najmniej: a) Typ materiału eksploatacyjnego b) Numer katalogowy produktu; c) Nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone; d) Symbol (kod) identyczny jak na kasecie e) Datę upływu ważności produktu identyczną jak na kasecie f) Nazwę producenta 6) Wykonawca ma obowiązek wskazać w swojej ofercie nazwę producenta materiału eksploatacyjnego, który proponuje. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikaty wystawione dla producenta materiałów dotyczące jakości druku i wydajności materiału oraz certyfikaty dot. stosowania norm ISO 9001 oraz ISO 14001. 7) Uwaga: Wykonawca wyceni i dostarczy tonery oraz tusze o maksymalnej pojemności dla danego typu urządzenia. 8) Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać min. 12 miesięczną gwarancję producenta, licząc od daty dostawy towaru. 9) Dostawa materiałów eksploatacyjnych następować będzie sukcesywnie partiami (2 partie po ok. 50%), zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego, do magazynu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, w terminie do 5 dni roboczych od przesłania zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych. 11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt. 12) Wykonawca zobowiązany jest własnymi siłami dostarczony towar rozładować i wnieść do pomieszczenia wskazanego przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego. 13) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 14) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 15) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20493,05

  • Oferta z najniższą ceną: 14006,13 / Oferta z najwyższą ceną: 78584,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.