To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364214 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Wrocław: Dostawa skanerów, licencji, urządzeń komputerowych oraz urządzeń sieciowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324836-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
93086261200000, ul.
al. Kromera
44,
51163
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 3272100, 071 3272119, faks
713 272 350, e-mail
grodzka@zgkikm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgkikm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa skanerów, licencji, urządzeń komputerowych oraz urządzeń sieciowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów, licencji, urządzeń komputerowych oraz urządzeń sieciowych. Zamówienie obejmuje 7 części: Część nr I Dostawa skanerów A4 z podajnikiem dokumentów - 2 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a. Część nr II Dostawa Microsoft Office Standard 2016 PL OLP Gov (dla sektora publicznego) 20 szt. lub produktu równoważnego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b. Część nr III Dostawa pamięci do serwera - 8 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c. Część nr IV Dostawa elementów do posiadanej przez Zamawiającego macierzy IBM Storwize v3700 Type: 2072S2C - Dual Controller FC 24x2,5". Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d. Część nr V Dostawa przełącznika modularnego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e. Część nr VI Dostawa elementów kompatybilnych do przełącznika modularnego HP ProCurve Switch 5412ZL Premium Software (J8698A) z dwoma zasilaczami 875W J8712A. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1f. Część nr VII Dostawa taśm do Streamera - 20 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie parametrów przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1g.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30233033-1
Dodatkowe kody CPV:
30216110-0,
48000000-8,
30236110-3,
32420000-3,
30234700-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa skanerów A4 z podajnikiem dokumentów - 2 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 8979.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa Microsoft Office Standard 2016 PL OLP Gov (dla sektora publicznego) 20 szt. lub produktu równoważnego. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22919.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23966.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa pamięci do serwera - 8 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożona na tę część postepowania przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8943.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa elementów do posiadanej przez Zamawiającego macierzy IBM Storwize v3700 Type: 2072S2C - Dual Controller FC 24x2,5". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożona na tę część postepowania przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73170.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa przełącznika modularnego. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożona na tę część postepowania przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13821.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawa elementów kompatybilnych do przełącznika modularnego HP ProCurve Switch 5412ZL Premium Software (J8698A) z dwoma zasilaczami 875W J8712A. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, gdyż cena najkorzystniejszej oferty złożona na tę część postepowania przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9756.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Dostawa taśm do Streamera - 20 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2439.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2066.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.