To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Koszalin: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym .
Numer ogłoszenia: 364254 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147989 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, faks 094 3425262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym . - Dostawa wskazanych przez Zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych będzie odbywała się średnio dwa razy w miesiącu na każde pisemne lub telefoniczne zgłoszenie . - Wymaganym terminem dostaw cząstkowych jest okres nie dłuższy niż 3 dni od chwili zgłoszenia. - Miejscem dostawy jest siedziba ZUS Oddział w Koszalinie przy ul. Fałata 30. - Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywała się transportem Wykonawcy i na jego koszt. - Termin płatności: 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 000 euro. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy , stanowiącym załącznik do siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.90.00.00 - Różne druki 22.60.00.00 - Tusz 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 39.29.25.00 - Linijki 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 39.26.30.00 - Wyposażenie biurek 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 215876.16 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA 90 sp. jawna Iwona , Krzysztof Stempień, ul.Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 139340.35
- Oferta z najniższą ceną: 139340.35 oferta z najwyższą ceną: 166175.13
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.