Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364270 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Krapkowice: Dostawa samochodów typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice, krajowy numer identyfikacyjny
53141309900000, ul.
ul. 3 Maja
17,
47303
Krapkowice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 466 800, e-mail
umig_przetargi@krapkowice.pl, faks
774 466 888.
Adres strony internetowej (URL): www.krapkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.krapkowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.krapkowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer referencyjny: PiRG.271.1.16.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. 9-cio (8+1) miejscowych samochodów osobowych typu mikrobus przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, o masie całkowitej do 3,5 t. Pojazd winien być dostosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku oraz przechowywania na wolnym powietrzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania.
II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe
Dodatkowe kody CPV:34115200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 22/02/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dostawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu)
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawy samochodu
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych odpowiadającego przedmiotowi
niniejszego zamówienia ,o wartości min. 100 000,00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej dokument należy złożyć dla każdego partnera z osobna.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych dostaw , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku osoby upoważnionej do podpisania oferty upoważnienie (pełnomocnictwo rodzajowe) powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym podatku VAT - wówczas dostawca otrzyma wynagrodzenie liczone od wartości netto, określonej w ofercie, powiększone o VAT w aktualnej wysokości, b) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 jest niemożliwe wskutek działania siły wyższej, o okres działania siły wyższej oraz o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, lub innych obiektywnych a niezawinionych przez Dostawcę przyczyn, jednakże pod warunkiem, że instytucja współfinansująca zakup samochodu w ramach programu pn. "Program wyrównywania różnic między regionami III" wyrazi zgodę na zmianę terminu jego realizacji. c) zmiany podwykonawcy, wykazanego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykazanego na Formularzu ofertowym, a jednocześnie będącego pomiotem, na którego zasoby Dostawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, jeśli Dostawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Dostawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zmiany do umowy będą ponadto możliwe, w przypadku zaistnienia którejkolwiek okoliczności, o której mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy, przy spełnieniu wymogów określonych odpowiednio w ust 1a i 1b art.144 ustawy. Zmiany do umowy muszą być dokonane w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa 9-cio (8+1) miejscowego samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Krapkowicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka ogólna:
a) model pojazdu - powinien być aktualnie wytwarzany przez producenta, rok produkcji
2016 lub 2017, którego autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski.
Pojazd musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) oraz
rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
Masa całkowita do 3,5t.,
b) kolor nadwozia: dowolny z grupy następujących barw: czerwony , granatowy, biały,
szary, ciemno-zielony. Fabrycznie lakierowany.
c) dostarczony pojazd winien mieć wykonane przez Dostawcę i na jego koszt przegląd
zerowy potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu.
2. Nadwozie :
a) typ nadwozia: osobowy - kombi; rozstaw osi min. 3400mm; długość całkowita pojazdu min. 5300mm,
b) przedział pasażerski : 2 rzędy siedzeń, możliwość zamontowania dwóch wózków inwalidzkich zamiennie z 2 rzędem siedzeń; atestowane mocowania dla wózków inwalidzkich , pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów,
c) tylne drzwi dwuskrzydłowe, przeszklone, otwierane pod kątem min. 180°, drzwi boczne przesuwne - prawe,
d) szyby w kabinie kierowcy sterowane elektronicznie,
e) fotel kierowcy z podłokietnikiem, z regulacją wielopłaszyznową,
f) kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach.
3. Bezpieczeństwo :
a) przednie poduszki powietrzne ( kierowca i pasażer),
b) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS),
c) immobiliser,
d) światła przeciwmgielne przednie,
e) autoalarm,
f) czujnik sygnalizacji niekontrolowanego otwarcia drzwi lub ich niezamknięcia,
g) elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP),
h) hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
i) czujniki odległości przód i tył, po min 4 czujniki.
4. Komfort i funkcjonalność :
a) klimatyzacja automatyczna i ogrzewanie z nawiewem na przód i przedział pasażerski,
b) tapicerka foteli - materiał o podwyższonej trwałości, ciemnej barwy,
c) centralny zamek sterowany pilotem,
d) szyba tylna ogrzewana , wycieraczka i spryskiwacz szyby tylnej,
e) dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów, tylne chlapacze,
f) radioodtwarzacz z systemem BLUETOOTH i z zestawem głośników, antena,
g) koła stalowe 16" lub 17" z oponami zimowymi,
Opony fabrycznie nowe, homologowane. Nie dopuszcza się opon bieżnikowanych.
Opony nie mogą być starsze niż 52 tygodnie licząc od końcowego terminu realizacji
umowy,
h) zagłówki foteli przednich i tylnych regulowane,
i) okładzina ścian bocznych przestrzeni pasażerskiej zabudowana na całej wysokości,
trwała i zmywalna,
5. Warunki techniczne :
a) skrzynia biegów manualna min. 5 biegów + wsteczny,
b) silnik diesel; poj. od 1.500 cm3 do 2.300cm3 ,
c) moc silnika min. 130KM,
d) napęd przedni lub tylny
e) wspomaganie kierownicy.
f) pojazd musi spełniać standardy emisji spalin ( tlenków azotu, cząstek stałych oraz
węglowodorów ) EURO 6.
g) wielkość emisji dwutlenku węgla nie większa niż 210g/km
Wielkości emisji dwutlenku węgla podana w g/km zmierzona według procedury ustalonej dla
celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą -
określoną według innej metody pomiaru emisji, zapewniającej porównywalność ofert.
Zaoferowana wielkość emisji dwutlenku węgla w cyklu mieszanym/łączonym musi być
zgodna z wielkością podaną w dostarczonym przed podpisaniem umowy świadectwie
zgodności WE, zmierzona wg. procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych.
6. Wyposażenie dodatkowe :
a) pełnowymiarowe koło zapasowe wyposażone w oponę letnią,
b) pełnowymiarowe kołpaki kół,
c) dodatkowy komplet kół letnich z felgami,
d) najazdy aluminiowe składane,
e) apteczka pierwszej pomocy zgodna z normą UE wg. DIN 13164,
f) gaśnica samochodowa z homologacją,
g) trójkąt ostrzegawczy,
h) wbudowany system nawigacji z mapą Polski i wyświetlaczem. Przewodnictwo
głosowe w języku polskim.
i) niezależne ogrzewanie postojowe
7. Dokumenty:
a) karta pojazdu,
b) karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem
dokumenty na pojazd i wyposażenie,
c) wykaz punktów świadczących serwis gwarancyjnych,
d) homologacja pojazdu bazowego,
e) homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.
8. Warunki gwarancji :
a) okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwanej dalej
"gwarancją mechaniczną": min. 24 miesiące bez limitu kilometrów (wg oświadczenia
Wykonawcy ),
b) okres gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 24 miesiące,
c) okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 72 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1, 34115200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji mechanicznej ( w miesiącach) | 20 |
zużycie energii | 10 |
zużyie paliw w cyklu mieszanym w l/km | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa 9-cio (8+1) miejscowego samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Krapkowicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka ogólna:
a) model pojazdu - powinien być aktualnie wytwarzany przez producenta, rok produkcji
2016 lub 2017, którego autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski.
Pojazd musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) oraz
rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
Masa całkowita do 3,5t.,
b) kolor nadwozia: dowolny z grupy następujących barw: czerwony , granatowy, biały,
szary, ciemno-zielony. Fabrycznie lakierowany.
c) dostarczony pojazd winien mieć wykonane przez Dostawcę i na jego koszt przegląd
zerowy potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu.
2. Nadwozie :
a) typ nadwozia: osobowy - kombi; rozstaw osi min. 3400mm; długość całkowita pojazdu min. 5300mm,
b) przedział pasażerski : 2 rzędy siedzeń, możliwość zamontowania dwóch wózków inwalidzkich zamiennie z 2 rzędem siedzeń; atestowane mocowania dla wózków inwalidzkich , pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów,
c) tylne drzwi dwuskrzydłowe, przeszklone, otwierane pod kątem min. 180°, drzwi boczne przesuwne - prawe,
d) szyby w kabinie kierowcy sterowane elektronicznie,
e) fotel kierowcy z podłokietnikiem, z regulacją wielopłaszyznową,
f) kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach.
3. Bezpieczeństwo :
a) przednie poduszki powietrzne ( kierowca i pasażer),
b) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS),
c) immobiliser,
d) światła przeciwmgielne przednie,
e) autoalarm,
f) czujnik sygnalizacji niekontrolowanego otwarcia drzwi lub ich niezamknięcia,
g) elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP),
h) hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
i) czujniki odległości przód i tył, po min 4 czujniki.
4. Komfort i funkcjonalność :
a) klimatyzacja automatyczna i ogrzewanie z nawiewem na przód i przedział pasażerski,
b) tapicerka foteli - materiał o podwyższonej trwałości, ciemnej barwy,
c) centralny zamek sterowany pilotem,
d) szyba tylna ogrzewana , wycieraczka i spryskiwacz szyby tylnej,
e) dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów, tylne chlapacze,
f) radioodtwarzacz z systemem BLUETOOTH i z zestawem głośników, antena,
g) koła stalowe 16" lub 17" z oponami zimowymi,
Opony fabrycznie nowe, homologowane. Nie dopuszcza się opon bieżnikowanych.
Opony nie mogą być starsze niż 52 tygodnie licząc od końcowego terminu realizacji
umowy,
h) zagłówki foteli przednich i tylnych regulowane,
i) okładzina ścian bocznych przestrzeni pasażerskiej zabudowana na całej wysokości,
trwała i zmywalna,
5. Warunki techniczne :
a) skrzynia biegów manualna min. 5 biegów + wsteczny,
b) silnik diesel; poj. od 1.500 cm3 do 2.300cm3 ,
c) moc silnika min. 130KM,
d) napęd przedni lub tylny
e) wspomaganie kierownicy.
f) pojazd musi spełniać standardy emisji spalin ( tlenków azotu, cząstek stałych oraz
węglowodorów ) EURO 6.
g) wielkość emisji dwutlenku węgla nie większa niż 210g/km
Wielkości emisji dwutlenku węgla podana w g/km zmierzona według procedury ustalonej dla
celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą -
określoną według innej metody pomiaru emisji, zapewniającej porównywalność ofert.
Zaoferowana wielkość emisji dwutlenku węgla w cyklu mieszanym/łączonym musi być
zgodna z wielkością podaną w dostarczonym przed podpisaniem umowy świadectwie
zgodności WE, zmierzona wg. procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych.
6. Wyposażenie dodatkowe :
a) pełnowymiarowe koło zapasowe wyposażone w oponę letnią,
b) pełnowymiarowe kołpaki kół,
c) dodatkowy komplet kół letnich z felgami,
d) najazdy aluminiowe składane,
e) apteczka pierwszej pomocy zgodna z normą UE wg. DIN 13164,
f) gaśnica samochodowa z homologacją,
g) trójkąt ostrzegawczy,
h) wbudowany system nawigacji z mapą Polski i wyświetlaczem. Przewodnictwo
głosowe w języku polskim.
i) niezależne ogrzewanie postojowe
7. Dokumenty:
a) karta pojazdu,
b) karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem
dokumenty na pojazd i wyposażenie,
c) wykaz punktów świadczących serwis gwarancyjnych,
d) homologacja pojazdu bazowego,
e) homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.
8. Warunki gwarancji :
a) okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwanej dalej
"gwarancją mechaniczną": min. 24 miesiące bez limitu kilometrów (wg oświadczenia
Wykonawcy ),
b) okres gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 24 miesiące,
c) okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 72 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1, 34115200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji mechanicznej (w miesiącach) | 20 |
zużycie energii | 10 |
zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km | 10 |
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Dostawa dronów wraz z wyposażeniem i akcesoriami, dostawa niezbędnego oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego niezbędnego do uzyskania uprawnień pilota (BSP)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1443 O na odcinku Zdzieszowice - Żyrowa
- Budowa drogi gminnej ulicy Oleandrów w Krapkowicach
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu SUV
- Zakup samochodu służbowego do Urzędu Miejskiego w Parczewie.
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.