Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Elbląg: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 36427 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, fax 055 2398852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. · Rodzaj artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych ich ilość zostały określone w Specyfikacji Technicznej Dostawy będącej Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. · Dostawa przedmiotu zamówienia określona w Specyfikacji Technicznej Dostawy będzie realizowana sukcesywnie w okresie trwania umowy. · Oferta powinna obejmować sprzedaż i dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących przedmiotem niniejszego postępowania - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 1 SIWZ; · Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiących przedmiot zamówienia co najmniej dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż przedmiot postępowania - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 3 SIWZ; · Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 2 SIWZ; · Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 4 SIWZ; Dodatkowe wymagania od wykonawców: · Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 5 SIWZ; · Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wyprodukowanych przez producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. Produkty innych firm (równoważne) są dopuszczalne po przedstawieniu przez Wykonawcę dokumentów w których producent sprzętu zezwala na ich stosowanie we własnych urządzeniach bez utraty praw z tytułu gwarancji. Wykonawca załączy powyższe dokumenty potwierdzające, że oferowany materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 6 SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o FORMULARZ OFERTY (Załącznik Nr 2 do SIWZ) Specyfikacje Techniczna Dostawy Załącznik Nr 1 do SIWZ) wypełniony według załączonego wzoru i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ dołączyć należy następujące oświadczenia i dokumenty: · Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; · Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (Załącznik Nr 3 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia (co najmniej dwie dostawy), z podaniem ich wartości (każda o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia), dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; · Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.) (według załączonego wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ);; · Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a. Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b. W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. · W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi: a. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub b. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polskiego 1. pok. 215.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH TYPU MON I YOMB I GEOKRAT ORAZ KOTEW MOCUJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.