Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-09
Nowy Sącz: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu medycznego, papierów do EKG, wyrobów operacyjnych sterylnych oraz odzieży medycznej.
Numer ogłoszenia: 36428 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu medycznego, papierów do EKG, wyrobów operacyjnych sterylnych oraz odzieży medycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 14 zadania Kod CPV 33.14.13.23-0 Zadanie nr 1 - igły biopsyjne kod CPV 33.14.13.23-0 Zadanie nr 2 - aparaty ambu kod CPV 33.15.77.00-2 Zadanie nr 3 - Maska z zaworem kod CPV 39.51.80.00-6 Zadanie nr 4 - tusz do znakowania bielizny kod CPV 22.60.00.00-6 Zadanie nr 5 - folia operacyjna kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 6 - szczotka do mycia chirurgicznego kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 7 - szpitalne wyroby papierowe kod CPV 33.19.80.00-4 Zadanie nr 8 - zestaw do pompy infuzyjnej kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 9 - wyroby operacyjne sterylne kod CPV 39.51.80.00-6 Zadanie nr 10 - odzież medyczna kod CPV 33.19.90.00-1 Zadanie nr 11 -materiały wymienne do urządzeń mechanicznych kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 12 - zestaw laparoskopowy 1 x użytku kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 13 - pętle i kulki do elektroresektora kod CPV 33.10.00.00-1 Zadanie nr 14 - tkanka specjalna kod CPV 19.24.00.00-0.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy przedstawić katalogi oferowanego towaru w języku polskim. 2. Oświadczenie o wyrobach medycznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej. Strony dopuszczają zmiany umowy po uprzedniej akceptacji (zgodzie) Zamawiającego w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów i jakości, - obniżenia cen jednostkowych towaru, - sposobu konfekcjonowania (liczby opakowań), Zmiany wprowadzone zgodnie z powyższym nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej ( za wyjątkiem obniżenia ceny), wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odebrać w Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową (018/ 443-66-35) na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji przesłanej pisemnie wynosi 10 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać drogą pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w Sekcji Zamówień Publicznych lub sekretariacie Dyrekcji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - igły biopsyjne kod CPV 33.14.13.23-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - aparaty ambu kod CPV 33.15.77.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.15.77.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Maska z zaworem kod CPV 39.51.80.00-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - tusz do znakowania bielizny kod CPV 22.60.00.00-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 22.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - folia operacyjna kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - szczotka do mycia chirurgicznego kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - szpitalne wyroby papierowe kod CPV 33.19.80.00-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 17 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - zestaw do pompy infuzyjnej kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - wyroby operacyjne sterylne kod CPV 39.51.80.00-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 15 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - odzież medyczna kod CPV 33.19.90.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 -materiały wymienne do urządzeń mechanicznych kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - zestaw laparoskopowy 1 x użytku kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - pętle i kulki do elektroresektora kod CPV 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - tkanka specjalna kod CPV 19.24.00.00-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 19.24.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup 2 zestawów wyposażenia do prowadzenia kursu "Nowoczesne zintegrowane systemy fotowoltaiczne" w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Usługi medyczne dla potrzeb Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu na 2025 r.
- Organizacja wycieczki pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Dostawa barier i poręczy drogowych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- dostawa sprz. med. (fot. toal.- prysznic.), jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu
- Dostawa produktów farmaceutycznych przeznaczonych do diagnostyki, drobnego sprzętu medycznego i materiałów używanych na bloku operacyjnym dla SPZZOZ w Sierpcu
- Dostawy bielizny operacyjnej jednorazowej
- GUM2025ZP0012 - Dostawa aparatury do pomiaru danych biomedycznych, zamrażarki niskotemperaturowej, wytrząsarki typu Vortex - 3 pakiety.
- Dostawa obłożeń chirurgicznych, wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny i folii
więcej: Tkaniny specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.