Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Frysztak: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Frysztaku.
Numer ogłoszenia: 364340 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna we Frysztaku , ul. ks. Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, woj. podkarpackie, tel. 17 27 77578, faks 17 27 77 920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Frysztaku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nowy samochód ratowniczo - gaśniczy dla 5-osobowej załogi, przystosowany do przewozu motopompy M8/8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawcy muszą spełniać następujące warunki kwalifikujące do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt 3 niniejszej Specyfikacji: 1. Posiadać odpowiednią wiedzę i kwalifikacje z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Być zarejestrowanym we właściwym rejestrze albo być wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5. Nie być karanym w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 6. Nie być karanym w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opinia lub certyfikat CNBOP dotyczący dostarczonego pojazdu. 2. Wypełnione i podpisane przez uprawnione osoby oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: OSP nie posiada strony internetowej..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul. Księdza Blajera 20, 38-130 Frysztak woj. podkarpackie.
Specyfikację można odebrać w godzinach pracy Urzędu (tj. 7:30 - 15:30) w pok. nr 29..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej kopercie opatrzonej oznaczeniami jak w pkt. 15.6 Specyfikacji, należy złożyć w Urzędzie Gminy Frysztak, ul. Księdza Blajera 20, 38-130 Frysztak, pokój nr 8 sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.11.2009.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.