eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecDostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Suszcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364381 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Suszec: Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Suszcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 337090 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 339982-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, krajowy numer identyfikacyjny 27625834500000, ul. ul. Lipowa  1, 43267   Suszec, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 3 244 993 050, faks 324 493 051, e-mail zam_publ.@suszec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.suszec.iap.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Suszcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPU.271.1.14.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: "Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Suszcu", zwana dalej zamówieniem. 3.2. Stanowiące przedmiot zamówienia wyposażenie musi: a) być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, b) odpowiadać wymogom sanitarnym, być dopuszczone do kontaktu z żywnością, wykonane z materiałów nietoksycznych, niekorodujących, nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności, nie wydzielającymi zapachu, nie powodującymi zmian smaku, c) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, w tym przewidziane ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności, wraz z aktami wykonawczymi, d) być dostosowane do wymagań urzędów kontroli sanitarnej i kontroli towarów (Państwowej Inspekcji Sanitarnej), e) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, f) być produktami bezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów wraz z aktami wykonawczymi, g) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia zaplecza kuchennego w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, h) być zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu, i) być zgodne z wymaganiami określonymi w zał. 1.A do niniejszego zaproszenia. 3.3. Przez dostawę i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Suszcu należy rozumieć: - dostarczenie zamówienia do siedziby Szkoły Podstawowej w Suszcu przy ul. Szkolnej 130, - wniesienie, ustawienie, montaż oraz uruchomienie wyposażenia wg projektu technologii kuchni stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ, - próby rozruchowe i przekazanie wyposażenia do odbioru, - dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganych przepisami prawa dokumentów (atestów, certyfikatów itp.), wymaganych dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, w języku polskim, - OBOWIĄZEK PRZEPROWADZENIA PODSTAWOWEGO SZKOLENIA W OBSŁUDZE ZAMONTOWANYCH URZĄDZEŃ OSÓB WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO w ustalonym przez zamawiającego terminie, - OBOWIĄZEK DOKONYWANIA W UDZIELONYM OKRESIE GWARANCYJNYM, W RAMACH WYNAGRODZENIA UMOWNEGO WYMAGANYCH PRZEGLĄDÓW I KOMPLETNYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH (SERWISOWYCH), WYMAGANYCH DO UTRZYMANIA GWARANCJI NA DOSTARCZONYCH, ZAMONTOWANYCH LUB ZAINSTALOWANYCH W RAMACH NINIEJSZEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA URZĄDZENIACH, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO - zapewnienie na własny koszt prawidłowego zabezpieczenia prowadzonych robót montażowych oraz obowiązek przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach montażowych, - usunięcie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - UDZIELENIE: 36 lub 48 lub 60 - MIESIĘCZNEJ GWARANCJI (zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 15 SIWZ) NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (w tym m.in. na roboty montażowe, systemy oraz urządzenia, produkty, materiały). Uwaga! OFERTA MUSI OBEJMOWAĆ WSZYSTKIE KOSZTY ZWIĄZANE Z: - CZYNNOŚCIAMI WSKAZANYMI POWYŻEJ, W TYM PODŁĄCZENIE DO SIECI ELEKTRYCZNEJ, WODOCIĄGOWEJ I SANITARNEJ ORAZ URUCHOMIENIE W MIEJSCU MONTAŻU - NALEŻY ZAPEWNIĆ WSZELKIE WYMAGANE W URZĄDZENIACH PŁYNY, KONIECZNE PODCZAS PIERWSZEGO URUCHOMIENIA LUB KONIECZNE DO SKALIBROWANIA URZĄDZENIA! - WSKAZANYMI W PKT. 14.3 SIWZ!!! 3.4. Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz wyceny - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt technologii kuchni - zał. nr 7 do SIWZ 3.5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Równoważność oferty. Zamieszczone w zał. 1.A do SIWZ ilustracje mają charakter poglądowy i mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wszelkie nazewnictwo zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jedynie jako wskazówkę ułatwiającą identyfikację typu urządzenia pożądanego przez Zamawiającego. W związku z powyższy, gdziekolwiek w SIWZ oraz w załącznikach do niej pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Za urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania równoważne zamawiający uznaje takie urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania, które w porównaniu z wyrobami przewidzianymi zał. 1.A do SIWZ, charakteryzują się porównywalnymi cechami, tj. taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służą do tego samego celu. Urządzenia mogą spełniać więcej funkcji niż określone w przedmiocie zamówienia, jednak nie mniej. W formularzu wyceny - zał. 1.A do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest dopuszczalny zakres tolerancji, lub minimalne wymagania dotyczące wyposażenia. b) Zamawiający wymaga sprawdzenia wszystkich wymiarów mebli i pomieszczeń (dokonania pomiaru z natury), do których meble są zamawiane przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Zdjęcia/rysunki techniczne zawarte w opisie przedmiotu zamówienia określają ostateczny kształt/wygląd mebla. Wszystkie meble należy umiejscowić i wykonać zgodnie z projektem technologii - zał. nr 7 do SIWZ. c) Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w treści niniejszej SIWZ. d) Przedmiot dostawy, stanowiący treść oferty, musi być jednoznacznie określony w dacie złożenia oferty. W tym celu wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz ofertą zał. 1.A - w którym, oprócz wskazania cen jednostkowych dla poszczególnych elementów wyposażenia objętych zamówieniem i wyliczeniem wartości zamówienia netto i brutto, jest zobowiązany wskazać producenta i model oferowanego wyposażenia kuchni (urządzenia, produktu). UWAGA!!! Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów wskazanych w pkt. 6.4.3) lit. a) SIWZ, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. Dokumentów tych (kart materiałowych) nie należy składać wraz z ofertą. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających określonych w zał. nr 1.A standardów wykonania i wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. 3.6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni 3.7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie dla przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY stanowiących zał. 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39314000-6
Dodatkowe kody CPV: 39141000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT142572.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajos ul. Zawiszy Czarnego 24; 33-300 Nowy Sącz ,  biuro@culina.pl,  ul. Zawiszy Czarnego 24,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132588.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129262.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168609.03
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.