Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Toszek: zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 364382 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Toszka , ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2378020, faks 032 2334141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.toszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w sezonie zimowym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w sezonie zimowym 2009/2010 - drogi powiatowe w ilości 74,405 km - drogi gminne w ilości 72,588 km pozostałe powierzchnie gminne (chodniki, parkingi) w ilosci 9560 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)złożą ofertę zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3)posiadają lub podpiszą umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem zamówienia nie później niż w dniu podpisania umowy 4)potencjał kadrowy: 10 osób posiadających umiejętności sprawnego posługiwania się sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia; 1 osobę do organizacji odśnieżania z doświadczeniem min. 3 letnim 5)zrealizowali jako Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia 6)potencjał techniczny: pługopiaskarki 2 szt.; ładowarki 3 szt.; pługi średnie lub ciężkie z nośnikiem 5 szt.; sprzęt ciężki gąsienicowy lub pługi wirnikowe 3 szt.;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 2. aktualne zaświadczenie właściwego z urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował 7.wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sprzętu Wykonawca wykazał sprzęt którym będzie dysponował 9. wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 10. dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane ww. załączniku zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.toszek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miwjski w Toszku
44-180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2
pok. 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miwjski w Toszku 44-180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2 sekretariat - pok. 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TOSZEK
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY TOSZEK
- Zakup bonów towarowych dla pracowników SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- "Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, przystanków i targowisk w sezonie zimowym 2024/2025 r. "
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.