Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Szczecin: Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne samochodów ZDiTM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 364400 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne samochodów ZDiTM w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych ZDiTM w Szczecinie w zakresie wykonywania czynności pogwarancyjnych, przeglądów technicznych okresowych oraz wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy. 2. Dotyczy I i II części zamówienia : 1) Usługi przeglądu technicznego okresowego i naprawy wykonywane będą na podstawie każdorazowego zlecenia składanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2) Wykonawca ma obowiązek dokonywania napraw i konserwacji przy użyciu części oryginalnych. W przypadku części nieoryginalnych, parametry materiałów eksploatacyjnych i części stosowanych w czasie przeglądów oraz napraw muszą odpowiadać parametrom materiałów eksploatacyjnych i części zalecanych przez producenta samochodów. 3) W przypadku przeglądów okresowych zakres wykonanych prac musi być zgodny z wykazem czynności wyszczególnionych w książce pojazdu, stosownie do jego przebiegu. 4) Wykonawca udziela gwarancji na części (z wyłączeniem przynależnych do grupy jednorazowego użytku) oraz na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres przeglądów technicznych i napraw, której bieg rozpoczyna się od dnia odbioru samochodu z naprawy lub przeglądu. Czynność ta będzie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie strony. 5) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji : a) na robociznę - min. 3 miesiące od dnia odbioru pojazdu, b) na zainstalowane części - okres gwarancji dla nowych części odpowiada okresom gwarancji określonym przez producenta, jednak okres ten nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty ich montażu. c) Warunkiem obowiązywania gwarancji jest przestrzeganie zasad prawidłowej eksploatacji pojazdów określonych w instrukcji obsługi oraz wykonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych. d) W przypadku wystąpienia wad lub usterek Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przystąpić do ich usunięcia. Zamawiający wyznaczy technicznie uzasadniony termin usunięcia wad lub usterek w porozumieniu z Wykonawcą. e) O stwierdzonych usterkach lub wadach Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od daty ich ujawnienia, za pomocą faksu lub poczty e-mail. f) Wszelkie koszty związane z usuwaniem wad lub usterek w okresie udzielonej gwarancji ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki przeglądów technicznych okresowych dla każdego pojazdu oddzielnie. 4. Wykonawca zapewnia holowanie z miejsca awarii na terenie miasta Szczecina do warsztatu : a) w okresie gwarancyjnym na własny koszt i własne ryzyko, b) w okresie pogwarancyjnym - na koszt Zamawiającego. 5. Stacja obsługi (warsztat) winien być otwarty w systemie dwu-zmianowym, od poniedziałku do piątku) oraz w systemie jedno- zmianowym w soboty. 6. Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć normy czasu naprawy samochodów określający normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów. 7. Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię umowy na utylizację olejów i filtrów. 8. Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię umowy na neutralizację akumulatorów oraz ogumienia lub oświadczenie że akumulatory i ogumienie odbierane są przez dostawcę, który przy dostawie nowych zabiera zużyte. 9. Cena robocizny zostanie określona w oparciu o koszt robocizny, (określony na podstawie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie ceny za 1 roboczogodzinę i czasochłonności wykonania usługi) oraz koszt materiałów (części) użytych do wykonania usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-0, 50.11.40.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy I części zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażonym w: a) stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, b) stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, c) co najmniej 2 kanały obsługowe.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, 710241 szczecin, ul. Klonowica 5, pokój nr 318, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 14:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, 710241 szczecin, ul. Klonowica 5, sekretariat ZDiTM - III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - 18 samochodów osobowo-dostawczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych ZDiTM w Szczecinie w zakresie wykonywania czynności pogwarancyjnych, przeglądów technicznych okresowych oraz wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy : Część I zamówienia - 18 samochodów osobowo-dostawczych : - Daewoo Lanos - rok prod. 200- Fiat Panda VAN - rok prod. 2004, - Fiat Albea - rok prod. 2003, - Fiat Albea - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Panda - rok prod. 2003, - Fiat Doblo - rok prod. 2004, - Ford Transit - rok prod 2007, - Fiat Doblo - rok prod. 2008, - Fiat Doblo - rok prod. 2008, - Fiat Albea - rok prod. 2004, - Fiat Albea - rok prod. 2003. 2. Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania pojazdu. 3. Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażoną w: - stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, - stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, - co najmniej 2 kanały obsługowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - 1 samochód ciężarowy marki Star 1142, rok produkcji 1998.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy pieczywa dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Roboty w zakresie bieżącego utrzymania obiektów inżynierskich na terenie Miasta Szczecin w latach 2025 - 2027.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa 1 sztuki ładowarki przegubowo - teleskopowej na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie"
- OBSŁUGA OKRESOWA POJAZDÓW I SPRZĘTU LOTNISKOWEGO
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów sanitarnych oraz innych pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego.
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na zadania.
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.