To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364458 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Lisięcice: DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330746-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331671-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, krajowy numer identyfikacyjny
29337300000, ul.
Klisino
100,
48118
Lisięcice, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 857 593, faks
774 857 594, e-mail
dps_klisino@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dps-klisino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):11-2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY Nazwa Ilość Dżem truskawkowy wysokosłodzony kg 1 640 Sok owocowy syrop (rozcieńczalność 1:10) L 1388 Przecier pomidorowy koncentr. min. 30% l 1020 Przecier ogórkowy kg 401 Przecier szczawiowy l 143 Kukurydza konserwowa kg 383 Groszek konserwowy kg 495 Papryka konserwowa cięta l 995 Chrzan konserwowy tarty z kwaskiem cytrynowym kg 323 Ogórki konserwowe kg 1 834 Kapusta kiszona kg 3030 Powidła śliwkowe kg 141 Marmolada wieloowocowa - twarda kg 215 Kompot z czarnej porzeczki l 539 Kompot z aronii l 387 Kompot śliwkowy l 28 Ogórek kiszony kg 324 Pieczarki marynowane - krojone kg 53 Kompot wiśniowy l 810 Fasola konserwowa - szparagowa l 1527 Koncentrat z buraków l 129 Grzyby suszone kg 1 Śliwka suszona kg 11 Gruszka suszona kg 9 Jabłko suszone kg 13 Sałatka z pomidorów zielonych kg 61 Kapusta czerwona konserwowa w kg 273 Kompot truskawka w l 417 Ogórek małosolny w kg 25 Jabłko prażone l 8 Fasola konserwowa l 545 Fasola czerwona puszka l 22 Pieczarka krojona solona l 54 Sałatka wielowarzywna kg 1789 Morele suszone kg 1 Brzoskwinie puszka kg 8 Część II MROŻONKI Nazwa Ilość Mieszanka warzywna (wielowarzywna) mrożona kg 1151 Kalafior mrożony kg 635 Brokuł mrożony kg 982 Szpinak mrożony kg 1846 Fasola szparagowa mrożona kg 815 Mrożonki - kluski z mięsem kg 706 Mrożonki - pierogi ruskie kg 1264 Mrożonka - wiśnie kg 399 Mrożonka - zupa pieczarkowa kg 300 Mrożonka - zupa fasolowa kg 58 Mrożonka - włoszczyzna kg 7 Mrożonka - leczo kg 336 Mrożonka - seler kg 15 Mrożonka - kluski śląskie kg 1346 Mrożonka - zupa grzybowa kg 254 Lody śmietankowe 1000 ml szt 76 Mrożonka - czarna porzeczka kg 583 Mrożonka - truskawka kg 869 Mrożonka - marchew, groszek kg 566 Mrożonka - marchew kostka kg 263 Mrożonka - marchew, kalafior, brokuł kg (bukiet) 788 Mrożonka kompotowa - mieszanka wieloowocowa kg 1998 Mrożonka - knedle kg 210 Mrożonka - pierogi z mięsem kg 564 Mrożonki - pyzy kg 228 Mrożonki - knedle z truskawkami kg 637 Mrożonki - zupa wiosenna kg 744 Mrożonka - uszka z grzybami kg 30 Mrożonka - pietruszka kostka kg 30
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15300000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112593.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 63305,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: MROŻONKI |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT167481.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79929,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.