To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364486 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Pieniężno: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Pieniężna w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344289-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieniężno, krajowy numer identyfikacyjny
53081500000, ul.
ul. Generalska
8,
14520
Pieniężno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
055 237 46 00, faks
055 237 46 01, e-mail
urzad@pieniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Pieniężna w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku ulic, chodników i placów na terenie Pieniężna wraz z ich zimowym utrzymaniem. 2. Szczegółowy zakres prac obejmuje: a) stałe: utrzymywanie czystości ulic, chodników, placów i ścieżek rowerowych, - usuwanie zanieczyszczeń minimum 2 razy w tygodniu, opróżnianie rozmieszczonych na terenie miasta koszy ulicznych co najmniej 2 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb, a w okresie letnim tj. od miesiąca maja do miesiąca września co najmniej 3 razy w tygodniu, utrzymanie porządku Miejsca Obsługi Rowerów mieszczącego się przy ul. Kolejowej w Pieniężnie (zamiatanie ręczne, opróżnianie koszy, odśnieżanie), obsługa imprez plenerowych, których organizatorem jest Gmina Pieniężno i jednostki organizacyjne Gminy (ustawianie i opróżnianie pojemników na śmieci), bieżące usuwanie odpadów komunalnych (papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastykowe, itp.), systematyczne usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i obrzeżach, wywóz nieczystości z ulic, chodników, placów i koszy ulicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych (ulewne opady deszczu, silne wichury itp.) przystąpienie do usuwania ich skutków, interwencyjny wywóz odpadów zgromadzonych na terenie miasta - na polecenie pisemne lub telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, polegający na wywozie odpadów ze wskazanych miejsc. Prace w tym zakresie wykonywane będą w zależności od potrzeb, bieżące usuwanie z jezdni i chodników zabitych zwierząt, odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni lub gołoledzi z ulic, chodników i placów wraz z posypywaniem mieszanką soli, bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu błota i innych nieczystości schodów i chodników, skutki zjawiska powodującego śliskość (gołoledź, śliskość pośniegowa, zalodzenie, szadź itp.), należy usunąć w ciągu 2 godzin od jego wystąpienia, wywóz nadmiaru śniegu z ulic, chodników i placów w przypadku nagromadzenia się takiej ilości śniegu, która utrudniać będzie ruch pieszy lub kołowy, odśnieżanie należy prowadzić na całej szerokości jezdni usuwając śnieg na pobocze, zapewnienie przejezdności wyjazdów z posesji i skrzyżowań z drogami bocznymi na drogi główne, b) zimowe: odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni lub gołoledzi z ulic, chodników i placów wraz z posypywaniem mieszanką soli, bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu błota i innych nieczystości schodów i chodników, skutki zjawiska powodującego śliskość (gołoledź, śliskość pośniegowa, zalodzenie, szadź itp.), należy usunąć w ciągu 2godzin od jego wystąpienia, wywóz nadmiaru śniegu z ulic, chodników i placów w przypadku nagromadzenia się takiej ilości śniegu, która utrudniać będzie ruch pieszy lub kołowy, odśnieżanie należy prowadzić na całej szerokości jezdni usuwając śnieg na pobocze, zapewnienie przejezdności wyjazdów z posesji i skrzyżowań z drogami bocznymi na drogi główne. Odśnieżanie należy przeprowadzać nie później niż po dwóch godzinach od zaprzestania opadów, przy odśnieżaniu chodników należy zastosować taki sprzęt aby nie doszło do uszkodzenia nawierzchni i urządzeń. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiotem niniejszego postępowania. W celu potwierdzenia zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia Zamawiający, po podpisaniu umowy żąda od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 3. Usługę należy wykonywać według poniższego wykazu: Wykaz powierzchni ulic, chodników i placów do stałego utrzymania czystości na terenie Pieniężna Lp. Nazwa ulicy Pow. ulicy m2 Pow. chodnika m2 Opis 1. Ornecka 392 od ul. Rynek do wjazdu do Szkoły Podstawowej 2. Wolności 405 124 droga wewnętrzna między blokami nr 2 i nr 4 ; chodnik od bloku nr 1 do wjazdu przed budynkiem nr 3 3. 1 Maja 442 od wyjazdu z ul. Zamkowej na całej długości w str. ul. Wolności (strona P); chodnik przy skwerku do budynku nr 9 (strona L) 4. Rynek 280 od ul. 1 Maja do budynku nr 2 przy ul. Rynek (str. P) 5. Kościuszki 264 od końca budynku nr 6 do początku granicy budynku nr 9, chodnik przy dz. nr 30/5 6. Kolejowa 3 144 236 Plac 7. Sienkiewicza 1 846 605 od skrzyżowania od ul. Generalskiej na całej długości w str. ul. Dworcowej; chodnik strona P i strona L do końca schodów; chodnik koło placu zabaw przy budynku nr 17 przy ul. Generalskiej 8. Królewiecka 75 Wjazd do garaży; chodnik od pojemników do posesji sklepu 9. Generalska 345 wjazdy na posesje nr 3 i nr 5, chodnik przy posesji nr 1; chodnik od parkingu do ul. Sienkiewicza, chodnik na osiedle Generalska - Sienkiewicza 10. 17 Lutego 2 730 droga na osiedle 11. Zawadzkiego 1 762 561 od drogi wojewódzkiej do ul. Ogrodowej 12. Ogrodowa 1 040 od ul. Królewieckiej do ul. Zawadzkiego 13. 1 MajaZamkowa 744 (parking) Plac RAZEM 11 671 3 324 14. Ścieżka rowerowa (długość) : Sienkiewicza Wolności - Ornecka 470 m 300 m od wjazdu z ul. Generalskiej do przejazdu kolejowego od wjazdu z ul. Wolności 4 do budynku przy ul. Ornecka 3 Razem 770 Wykaz powierzchni jezdni ulic wyłącznie do utrzymania zimowego leżących na terenie Pieniężna Lp. Nazwa ulicy Pow. ulicy do sprzątania m2 Opis 15. Górna 581 od drogi wojewódzkiej do ul. Polnej 16. Polna 450 od ul. Górnej za ostatnimi zabudowaniami 17. Brzozowa - Wiśniowa - Dębowa 2 150 od ul. Sadowej, wjazd do posesji nr 2 przy ul. Brzozowej, w str. ul. Królewieckiej 18. Szkolna 1 (wewnętrzna) 172 wjazd od str. ul. 17 Lutego za budynkami mieszkalnymi nr 1 19. Królewiecka (wewnętrzna) 161 Droga dookoła budynków nr 2A2D 20. Kościuszki 832 od budynku nr 8 do firmy "Telest" 21. Sienkiewicza 2 866 wjazd z drogi powiatowej przy budynkach mieszkalnych nr 48,46,44; droga wew. od asfaltu do budynku przy ul. Sienkiewicza 42B 22. Zawadzkiego (wewnętrzna) 480 wjazd z ul. Zawadzkiego do posesji nr 20 - 21A 23. Braniewska 480 wjazd do posesji Ne 1,9,12; wjazd z drogi powiatowej do posesji przy ul. Braniewskiej 27 24. Ciepłownicza 1 800 od str. ul. Szkolnej na całej długości do drogi wojewódzkiej 25. Parkowa 1 982 od str. ul. Orneckiej do garaży, budynku nr 3 i budynków nr 8 i 10 przy ul. Parkowej 26. Projektowana 583 od wjazdu od str. ul. Sadowej na całej długości w str. ul. Sienkiewicza 27. Mickiewicza 1 801 wjazd od str. ul. Kościuszki do elektrowni i budynków mieszkalnych 28. Pieniężno Drugie 1 152 od str. drogi wojewódzkiej do ostatnich zabudowań Razem 15 490
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90611000-3,
90612000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT175798.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 175798.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PIENIĘŻNO
więcej: przetargi PIENIĘŻNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.