To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364494 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Środa Śląska: ROZBUDOWA SYSTEMU KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO- ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326415-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334960-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, krajowy numer identyfikacyjny
69291493227000, ul.
Plac Wolności
5,
55300
Środa Śląska, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 960 724, faks
713 173 405, e-mail
izp_zap@srodaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA SYSTEMU KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO- ETAP II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kompletnej instalacji klimatyzacji centralnej systemu VRF wraz wykonaniem wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do prawidłowego działania systemu w wydzielonych pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej (piętra pierwsze i drugie - skrzydło A) przy Pl. Wolności 5 w Środzie Śląskiej. System klimatyzacji obejmuje łącznie 20 pomieszczeń usytuowanych na - I piętrze (11 pomieszczeń), II piętrze (9 pomieszczeń). Przewiduje się montaż jednej jednostki zewnętrznej na strychu budynku. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wymaganej zakresem programu funkcjonalno-użytkowego dokumentacji technicznej oraz zakupu, zamontowania i uruchomienia wszystkich elementów, niezbędnych do realizacji nakreślonych poniżej zadań. Zakres obejmuje także uruchomienie, rozruch instalacji, przeprowadzenie prób, pomiarów oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie oraz wykonanie niezbędnych ekspertyz, badań, uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zezwoleń, (w tym decyzji pozwolenia na budowę). 2) Zakres rzeczowy robót budowlanych i projektowych określa opis przedmiotu zamówienia zawarty niniejszym SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), w wytycznych do projektowania uzyskanych od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz Warunkach wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzorze Umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu całości zakresu zamówienia do podpisania gwarancji jakości wg wzoru stanowiącego załącznik do Umowy. 4) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. opracowanie ogólnej koncepcji wykonania instalacji klimatyzacji w systemie VRV lub VRF obejmującej co najmniej lokalizację jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, sposób prowadzenia przewodów zasilających jednostki i powrotu czynnika chłodzącego oraz odprowadzenia kondensatu w oparciu o uzgodnienia dokonywane z Zamawiającym przed wykonaniem dokumentacji projektowej, o której jest mowa w pkt 2). Uzgodnienia dotyczyć będą między innymi: a) ilości przyjętych układów systemu klimatyzacji, b) miejsc lokalizacji jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych (agregatów klimatyzacyjnych), c) miejsc lokalizacji w pomieszczeniach biurowych jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych, d)miejsc lokalizacji aparatury sterującej systemami klimatyzacyjnymi, e)tras prowadzenia przewodów klimatyzacyjnych, f)sposobu i miejsc odprowadzenia skroplin, g)kolorystyki malowanych pomieszczeń. 2. zaprojektowanie to jest opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: a) pięć egzemplarzy projektu budowlanego (wraz z niezbędnymi pozwoleniami, opiniami, uzgodnieniami, ekspertyzami informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, charakterystyką energetyczną budynków oraz w razie konieczności warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów mediów w zakresie instalacji wewnętrznych i przyłączy jak również innymi opracowaniami wynikającymi z przepisów prawnych i branżowych) opracowanego zgodnie z założeniami Programu funkcjonalno użytkowego, Warunków wykonania i odbioru robót uwzględniającego między innymi: - wykonywanie robót budowlanych na czynnych obiektach, - lokalizację jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych, - dobór jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych - lokalizację jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych w pomieszczeniach. - przebudowę (rozbudowę) instalacji elektrycznej, - podłączenia i przebieg kanałów odprowadzających skropliny z klimatyzatorów (sposób odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych do kanalizacji), - przejścia projektowanych instalacji przez przegrody budowlane (w przypadku przejść przez elementy konstrukcyjne projekt zawierać będzie stosowne opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące ich lokalizacji oraz wpływu na bezpieczeństwo konstrukcji), - malowanie (przywrócenie do stanu sprzed realizacji inwestycji) pomieszczeń po wykonaniu instalacji klimatyzacji, Projekt należy opracować zgodnie z: 9. obowiązującą wiedzą techniczną, 10. wytycznymi zawartymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, wytycznych do projektowania ustalonych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków a także z uwzględnieniem postanowień zawartych w Warunkach wykonania i odbioru robót, dokonanymi uzgodnieniami, o których jest mowa w pkt 1), obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami); b) trzy egzemplarze projektu wykonawczego uzupełniającego i uszczegółowiającego projekt pudowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiarów robót oraz realizacji i kontroli robót budowlanych wynikającej z Warunków wykonania i odbioru robót, uwzględniającego między innymi: 1) miejsca lokalizacji jednostek zewnętrznych, 2) przebudowę (rozbudowę) instalacji elektrycznej z podaniem szczegółów jej włączenia do instalacji elektrycznej istniejącej, rozprowadzenia po budynku, sposobu prowadzenia przewodów elektrycznych, 3 ) miejsca lokalizacji aparatury sterującej systemami klimatyzacji, 4) szczegóły montażu jednostek wewnętrznych występujących w obiekcie objętym opracowaniem projektowym, 5) szczegóły wykonawcze związane z doprowadzeniem i odprowadzeniem czynnika chłodzącego z jednostek wewnętrznych w tym szczegóły wykonawcze przejść instalacji przez przegrody budowlane, szczegóły wykonania zabudowy rurarzy instalacji, 6) sposób prowadzenia, włączenia instalacji odprowadzających skropliny z klimatyzatorów do instalacji kanalizacyjnej. Projekt należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); c) przedmiary robót inwestycyjnych - opracowane dla Ratusza Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej dotyczące wykonania instalacji klimatyzacji (w tym wykonanie konstrukcji wspornych na agregaty zewnętrzne, wykonanie i montaż konstrukcji podwieszenia jednostek wewnętrznych, montaż urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, rurarzy zasilających, powrotnych, odprowadzenia skroplin oraz roboty związane z rozbudową i przebudową instalacji elektrycznej), malowania pomieszczeń wewnętrznych, w których prowadzone będą roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacji. W przedmiarach sporządzonych dla malowania pomieszczeń wyliczenie powierzchni malowania podane zostanie oddzielnie dla każdego z pomieszczeń z podziałem na ściany i sufity. Przedmiary opracowane zostaną zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); d) przedmiary robót kosztowych - opracowane dla Ratusza Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej dotyczące przeprowadzenia robót konserwacyjnych, polegających na odnowieniu sufitu i ścian Przedmiary opracowane zostaną zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); e) analiza kosztów eksploatacji zaprojektowanej instalacji klimatyzacji wraz z urządzeniami klimatyzacji w budynku Ratusza Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej uwzględniającą zużycie energii elektrycznej, wymianę elementów eksploatacyjnych (filtry), uzupełnianie czynnika chłodzącego, koszty przeglądów serwisowych w czasie gwarancji i po jej zakończeniu oraz przeglądów wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz innych obowiązujących przepisów; f) decyzja pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych posiadająca klauzulę ostateczności. g) dwa egzemplarze dokumentacji projektowej wymienionej w podpunktach a) , b), c), d), e), f) na nośniku CD lub DVD w formatach plików otwartych: rysunki zapisane w formatach plików *.pdf i *.dxf; opisy techniczne do projektów oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zapisane zostaną w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.odt i *.pdf;przedmiary zapisane zostaną w formacie *.pdf oraz *.ath pozostałe dokumenty takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, decyzje itd. Mają być zeskanowane i dołączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD lub DVD w formacie *.pdf lub *.jpg. (3) Wykonanie robót budowlano - montażowych na czynnych obiektach (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, Programem funkcjonalno użytkowym wytycznymi do projektowania udostępnionymi przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Warunkami wykonania i odbioru robót oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami) polegających między innymi na: 1. wykonaniu konstrukcji wspornych pod agregaty zewnętrzne, 2. dostawie i montażu agregatów zewnętrznych klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, 3. wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej agregaty zewnętrzne i wewnętrzne instalacji klimatyzacji, 4. wykonaniu orurowania instalacji klimatyzacji (zasilanie, powrót, odprowadzenie skroplin), 5. dostawie i montażu jednostek wewnętrznych instalacji klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, 6. zabudowie rurarzy instalacji klimatyzacji, 7. włączeniu rurarzy odprowadzenia skroplin do istniejących kanalizacji, 8. malowaniu pomieszczeń klimatyzowanych celem uzyskania stanu sprzed realizacji zadania. (4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego stanowisk właściwych organów w przedmiocie zgodności wykonanych robót budowlanych z zatwierdzonym projektem budowlanym, oraz ostatecznych pozwoleń na dopuszczenie do użytkowania wykonanych instalacji i robót budowlanych z nimi związanych. 5. Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 + ust. 4 objęte jest również przeniesienie autorskich praw majątkowych na dostarczoną dokumentację. 6. Zaprojektowanie, o którym mowa w ust. 4. pkt (2) obejmuje również następujące czynności: 1. weryfikację kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych; 2. uzyskanie materiałów niezbędnych do projektowania, 3. sporządzenie obmiarów powierzchni i kubatury pomieszczeń z natury (niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, o której jest mowa w ust. 3.4. pkt 2), oraz do właściwego doboru jednostek wewnętrznych i zewnętrznych); 4. wykonanie opisów, obliczeń technicznych oraz rysunków technicznych i schematów; 5. zapewnienie, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki prac na czynnych obiektach budowlanych; 6. zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów; 7. wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskiwania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zajdzie taka konieczność; 8. zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy. 7. Wykonywanie robót, o których mowa w ust. 4. pkt (3) obejmuje następujące czynności: 1. zapewnienie objęcia kierownictwa nad robotami budowlanymi przez kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym i będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 2. wyznaczenie z pośród osób zobowiązanych do kierowania robotami budowlanymi koordynatora kierowników robót (kierownika budowy), 3. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia organów nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, 4. prace przygotowawcze, 5. organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem placów składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru, 6. organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach, 7. dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania (zgodnych z ustaleniami SIWZ w tym Programem funkcjonalno - użytkowym i Warunkami wykonania i odbioru robót), 8. wykonanie robót zamiennych nie zmieniających istotnie zakresu wynikającego z oferty, 9. składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych), 10. sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, 11. wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań, rozruchów, 12. przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli Zamawiającego z obsługi urządzeń i aparatury sterowniczej, 13. sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych, 14. uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 15. usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, 16. ochronę i utrzymanie terenu budowy, 17. utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni ulic stanowiących drogi dojazdowe do terenu robót, 18. likwidację placu budowy po zakończeniu robót budowlanych, 19. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego w organie nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych wraz z niezbędnymi dokumentami, a w razie takiej konieczności wniosku dotyczącego pozwolenia na użytkowanie wraz z wymaganymi dokumentami. 8. Podstawę techniczno - prawną dla realizacji przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia, zawarty w rozdziale (tym właściwym) SIWZ, obejmujący Program funkcjonalno-użytkowy, wytyczne do projektowania uzyskane od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Warunki wykonania i odbioru robót. 9.W okresie udzielonej gwarancji, na zamontowany osprzęt i urządzenia Wykonawca musi przeprowadzać okresowe przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta (co najmniej dwa razy w roku) obejmujące min. sprawdzenie szczelności instalacji klimatyzacji, konserwację i czyszczenie urządzeń, wymianę lub czyszczenie filtrów. W przypadku awarii; po jej zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego 1. ........................... lub 2. ............................. pod numer telefonu Wykonawcy .......................... i/lub jego email............................ czas reakcji ww nie może być dłuższy niż 3 godziny naprawa awarii zaś musi nastąpić maksymalnie w ciągu ..................... godzin od momentu jej zgłoszenia w ww trybie. Na czas naprawy Wykonawca musi zapewnić na swój koszt sprzęt zastępczy w postaci klimatyzatorów przenośnych o parametrach odpowiadających paramentom (mocy chłodniczej) wskazanych w projekcie powykonawczym dla poszczególnych pomieszczeń. Koszt takich przeglądów należy uwzględnić w ofercie. W przypadku różnic pomiędzy SIWZ a załącznikami do SIWZ ustala się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1. SIWZ 2. Umowa 3. Program Funkcjonalno-Użytkowy 4. Warunki Wykonania i Odbioru Robót Wszystkie wskazane w załącznikach znaki towarowe, patenty, i pochodzenie dotyczące materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, w odniesieniu do materiałów, wyrobów i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, wyrobów i urządzeń równoważnych, tj. o jakości i funkcjonalności nie gorszej niż opisane w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. UWAGA: Wszelkim wskazaniom nazw materiałów, urządzeń, systemów należy przyjąć jako "lub równoważne". Zamawiający będzie wymagał certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne oraz aprobaty techniczne na wbudowane materiały. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
71000000-8,
45331220-4,
45330000-9,
45310000-3,
45450000-6,
45100000-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162601.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 245000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: " Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska w formie zaprojektuj i wybuduj".
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.