eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinDostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Gubin: Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Numer ogłoszenia: 364500 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie , ul. Kresowa 48, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 0-68 4558177, faks 0-68 3593125.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in.: 1. Biurek dla nauczycieli - 18 szt. 2. Foteli obrotowych tapicerowanych - 22 szt., 3. Stolików komputerowych 2-osobowych - 24 szt. 4. Stolików uczniowskich 2-osobowych nr 2 - 6 szt. 5. Stolików uczniowskich 2-osobowych z regulacją wysokości 3 - 4 - 96 szt. 6. Stolików uczniowskich 2-osobowych z regulacją wysokości 5 - 6 - 18 szt. 7. Stołów szkolnych 2-osobowych nr 4 - 21 szt., 8. Stołów szkolnych 2-osobowych nr 5 - 56 szt., 9. Stołów szkolnych 2-osobowych nr 6 - 21 szt., 10. Krzeseł uczniowskich z regulacją wysokości 3 - 4 - 192 szt., 11. Krzeseł uczniowskich z regulacją wysokości 5 - 6 - 36 szt., 12. Krzeseł uczniowskich nr 2 - 12 szt., 13. Krzeseł uczniowskich nr 4 - 42 szt., 14. Krzeseł uczniowskich nr 5 - 112 szt., 15. Krzeseł uczniowskich nr 6 - 42 szt., 16. Krzeseł dla sześciolatków nr 1 - 12 szt. 17. Krzeseł dla sześciolatków nr 2 - 18 szt. 18. Krzeseł dla sześciolatków z regulacją wysokości - 5 szt. Kolor płyt meblowych - buk, kolor stelaża jednakowy dla całego zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in.: 1) wykonali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 2 zadania z zakresu dostawy mebli szkolnych za kwotę min. 40.000, 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 35.000 zł, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 3. wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) dostaw podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: min. 2 zadania, z zakresu dostawy mebli szkolnych za kwotę min. 40.000 zł 4. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 5. formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, 6. oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 7. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, 8. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 35.000 zł. 9. polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. lista obiektów (wraz z danymi kontaktowymi), w których zamontowane są oferowane meble (min. 6 rodzajów z 18 zamawianych mebli), 11. zdjęcia oferowanych mebli, 12. certyfikaty i atesty oferowanych mebli, 13. akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy zawartego w Części II niniejszej SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, 14. w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 15. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 16. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 17. wypełniony Formularz cenowy...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość wykonania (ocena techniczna) - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl lub www.sp3gubin.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gubinie, ul. Kresowa 48, Sekretariat Szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gubinie, ul. Kresowa 48, Sekretariat Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.