Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364501 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Pszczółki: Modernizacja budynku polegająca na przebudowie łazienek i wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314971
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 319451
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 364406
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, krajowy numer identyfikacyjny
19107639000000, ul.
ul. Szkolna
4,
83032
Pszczółki, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
0-58 682 94 50, faks
0-58 683 91 46, e-mail
szkolapszczolki@neostrada.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sppszczolki.intertczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Podstawowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku polegająca na przebudowie łazienek i wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2016.SP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku polegająca na remoncie łazienek i wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, w następujących częściach: Część I - Modernizacja budynku polegająca na remoncie łazienek chłopców w segmencie dydaktycznym klas IV - VI (parter i piętro) z uwzględnieniem potrzeb uczniów niepełnosprawnych, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; Część II - Wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych metodą iniekcji kremowej na bazie silanów oraz tynku renowacyjnego. Roboty należy wykonać w obiekcie czynnym przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć. Kolorystykę ścian i posadzek w pomieszczeniach należy uzgodnić z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: - roboty rozbiórkowe, - roboty tynkarskie, - roboty posadzkarskie, - montaż stolarski, - montaż instalacji elektrycznej, - roboty wodno- kanalizacyjne, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed zawarciem umowy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
II.4) Główny kod CPV:
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:45113000-2,
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 05.12.2016 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Zakład Remontowo Budowlany "TYM-BUD" Waldemar Tymoszewski,
tymosz@pro.onet.pl,
83-000 Pruszcz Gdański, ul. Komunalna 12,
83-000,
Pruszcz Gdański, kraj/woj.
pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia - rozszerzenie zakresu zamówienia o wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego antresoli oraz tynku renowacyjnego; zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - w związku z dodatkowymi pracami o kwotę 25.203,25 zł netto; zmiana terminu realizacji zamówienia - do 15.12.2016 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem konieczności wykonania dodatkowych prac - wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego w pomieszczeniu sąsiadującym z salą prób muzycznych, tzw. antresoli, zgodnie z protokołem konieczności oraz na podstawie notatki służbowej należy wykonać roboty budowlane, które są ściśle związane z robotami objętymi zamówieniem podstawowym z jednoczesną zmianą wynagrodzenia oraz zmianą terminu zakończenia realizacji zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PSZCZÓŁKI
- Dostawa mebli oraz pozostałego wyposażenia do nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- Modernizacja nawierzchni dróg gminnych.
więcej: przetargi PSZCZÓŁKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.