eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiModernizacja budynku polegająca na przebudowie łazienek i wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364501 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Pszczółki: Modernizacja budynku polegająca na przebudowie łazienek i wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314971

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 319451

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 364406

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, krajowy numer identyfikacyjny 19107639000000, ul. ul. Szkolna  4, 83032   Pszczółki, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 0-58 682 94 50, faks 0-58 683 91 46, e-mail szkolapszczolki@neostrada.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sppszczolki.intertczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szkoła Podstawowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku polegająca na przebudowie łazienek i wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2016.SP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku polegająca na remoncie łazienek i wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych w budynku Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, w następujących częściach: Część I - Modernizacja budynku polegająca na remoncie łazienek chłopców w segmencie dydaktycznym klas IV - VI (parter i piętro) z uwzględnieniem potrzeb uczniów niepełnosprawnych, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; Część II - Wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego w sali prób muzycznych metodą iniekcji kremowej na bazie silanów oraz tynku renowacyjnego. Roboty należy wykonać w obiekcie czynnym przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć. Kolorystykę ścian i posadzek w pomieszczeniach należy uzgodnić z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: - roboty rozbiórkowe, - roboty tynkarskie, - roboty posadzkarskie, - montaż stolarski, - montaż instalacji elektrycznej, - roboty wodno- kanalizacyjne, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed zawarciem umowy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:45113000-2, 45300000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 05.12.2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo Budowlany "TYM-BUD" Waldemar Tymoszewski,  tymosz@pro.onet.pl,  83-000 Pruszcz Gdański, ul. Komunalna 12,  83-000,  Pruszcz Gdański,  kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 67271.83 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia - rozszerzenie zakresu zamówienia o wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego antresoli oraz tynku renowacyjnego; zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - w związku z dodatkowymi pracami o kwotę 25.203,25 zł netto; zmiana terminu realizacji zamówienia - do 15.12.2016 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem konieczności wykonania dodatkowych prac - wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego w pomieszczeniu sąsiadującym z salą prób muzycznych, tzw. antresoli, zgodnie z protokołem konieczności oraz na podstawie notatki służbowej należy wykonać roboty budowlane, które są ściśle związane z robotami objętymi zamówieniem podstawowym z jednoczesną zmianą wynagrodzenia oraz zmianą terminu zakończenia realizacji zamówienia.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.