eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa, instalacja i uruchomienie aparatury laboratoryjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Rzeszów: Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatury laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 364504 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie , ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatury laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie aparatury laboratoryjnej dla Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz przeszkolenie personelu obsługującego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zadania zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 5 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.30.00.00 - 28.30.00.00 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.43.61.00 - Wstrząsarki mechaniczne 38.43.65.00 - Mieszadła mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.: Wymagania ogólne: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniać będzie wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: wypełniony druk Formularz oferty, (wg wzoru) załącznik nr 1 do SIWZ, projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie o doświadczeniu zawodowym (załącznik nr 4 do SIWZ), w którym Wykonawca potwierdza, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej 2 dostawy, odpowiadające swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia zgodnie z zadaniami, wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, oświadczenie, że oferowany sprzęt będzie kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, oryginalny folder (broszura reklamowa) producenta oferowanego urządzenia z tłumaczeniem na język polski, potwierdzającym wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji, instrukcja obsługi w języku polskim, potwierdzenie autoryzacji producenta na sprzedaż, instalację, serwis gwarancyjny prowadzony i wykonywany na terenie Polski, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym. Wyżej wymieniony dokument może być kserokopią opatrzoną podpisem osoby upoważnionej do podpisania oferty z potwierdzeniem aktualności i zgodności z oryginałem. W przypadku podpisania oferty przez osoby nie występujące w rejestrze lub innym dokumencie potwierdzającym dopuszczenie do występowania w obrocie prawnym należy załączyć oprócz aktualnego odpisu z rejestru lub innego dokumentu dopuszczającego występowanie w obrocie prawnym, pełnomocnictwo udzielone przez osoby występujące w w/w dokumencie do zawierania umów i podpisywania oferty. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, obowiązywać będzie data wystawienia podana na zaświadczeniu, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, decyzja w sprawie nadania nr identyfikacyjnego NIP - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą muszą przedłożyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, Wykonawca zagraniczny, zamiast wymienionych dokumentów w pkt 6b, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty), dokumenty potwierdzające nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, jak w kraju pochodzenia czy siedziby Wykonawcy, Dokumentacja postępowania prowadzonego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych musi zawierać wszystkie dokumenty, których wzory podano w SIWZ oraz wszystkie te dokumenty muszą być prawidłowo wypełnione. Wszystkie dokumenty określone w SIWZ mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i imienną pieczęcią osoby uprawnionej. Są to osoby ujawnione w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej, którego odpis stanowi załącznik do oferty Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wios.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.