Og³oszenie z dnia 2016-12-12
Og³oszenie nr 364509 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Siemkowice: Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Radoszewicach
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjy Województwa £ódzkiego na lata 2014 - 2020 O¶ Priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyna, Dzia³anie IV.2 Termomodernizacja budynków, Podzia³anie IV.2.2 Termomodrnizacja budyków
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 335267-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy w Siemkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
54783300000, ul.
Plac XXX-lecia PRL
1,
98354
Siemkowice, pañstwo
Polska, woj.
³ódzkie, tel.
438 417 217, faks
438 417 269, e-mail
gminasiemkowice@gminasiemkowice.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.gmiasiemkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Radoszewicach
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej w Radoszewicach . 3.2 Zakres robót obejmowaæ bêdzie w szczególno¶ci: a) Wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, b) Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, c) Docieplenie ¶cian zewnêtrznych; d) Modernizacjê systemu grzewczego z regulacj± e) Roboty budowlane uzupe³niaj±ce. 3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych opisany zosta³ za pomoc± dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowi± nastêpuj±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - Dokumentacja projektowa. - Przedmiary robót. 3.4 Nazwa i kod dotycz±cy przedmiotu zamówienia okre¶lony we wspólnym S³owniku Zamówienia (CPV): Robota budowlana - kody CPV: 45321000-3, 45420000-7. 3.5 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci polegaj±ce na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych zwi±zanych z wykonaniem ca³ego zamówienia o ile nie s± (bêd±) wykonywane przez dan± osobê w ramach prowadzonej przez ni± dzia³alno¶ci gospodarczej by³y wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê, podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. Rodzaj czynno¶ci (niezbêdnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia: czynno¶ci pracownika budowlanego obejmuj±cego ca³y zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót w Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonuj±cego czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy wiêc, miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych obs³ugê geodezyjn±, dostawców materia³ów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci, w zakresie realizacji zamówienia, zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Powy¿sze wymagania okre¶laj± w szczególno¶ci: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, c) rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45420000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT1006440.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 870364.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.