eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDostawa i wdrożenie systemu centralnej autentykacji oraz dostawa redundantnego zasilacza awaryjnego wraz z usługą instalacji i konfiguracji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Lubartów: Dostawa i wdrożenie systemu centralnej autentykacji oraz dostawa redundantnego zasilacza awaryjnego wraz z usługą instalacji i konfiguracji.
Numer ogłoszenia: 364544 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie , ul. Juliusza Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 20 02, faks 0-81 852 65 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.lubartow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu centralnej autentykacji oraz dostawa redundantnego zasilacza awaryjnego wraz z usługą instalacji i konfiguracji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu centralnej autentykacji oraz dostawa redundantnego zasilacza awaryjnego. Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i usługa wdrożenia 1 sztuki sytemu centralnej autentykacji, według zdań: 1. Dostawa oprogramowania: 1.1 Microsoft Windows 2008 Server. a) Licencja oprogramowania systemowego - 1 szt. b) Nośnik fizyczny do oprogramowania - 1 szt. 1.2 Microsoft Windows 2008 licencje dostępowe a) Licencje Microsoft Windows Server 2008 User CAL PL - 30 szt. b) Licencje Microsoft Remote Desktop Services CAL PL - 1 szt. 2. Usługi wdrożeniowe zgodnie z obligatoryjnymi wymaganiami technicznymi zamawianego systemu zawiera załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Obligatoryjne wymagania techniczne zamawianego systemu zawiera załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów usługa instalacji i konfiguracji 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów 1. Obligatoryjne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego, udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres 36 miesięcy. 3. Wykonawca, od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego, zapewni wsparcie techniczne wykwalifikowanych inżynierów na prawidłowe działanie dostarczonego systemu centralnej autentykacji na okres 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w Części II zamówienia. W Części I zamówienia: a) potwierdzenie, że Wykonawca zrealizował w okresie dwóch lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług wdrożenia systemu centralnej autentykacji o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł każda, b) posiadanie dokumentu potwierdzającego status autoryzowanego partnera producenta oprogramowania do wirtualizacji VM Ware Enterprise Partner, c) posiadanie imiennych certyfikatów VM Ware Ceritified Professional przez osoby, które będą wykonać zamówienie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły [spełnia / nie spełnia] na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 18 niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, oferta musi zawierać: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz oświadczenie o braku wykluczenia wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dołączyć do Formularza oferty - Załącznik Nr 3. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d) Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ e) Podpisany Wzór Umowy na Część I zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część II zamówienia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ f) Podpisany załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne- do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ lub/oraz załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne - do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. g) Kopie dokumentu potwierdzającego status autoryzowanego partnera producenta oprogramowania MS Windows Server 2008 - Microsoft Gold Certified Partner w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. - dotyczy Części I zamówienia - dołączyć do Formularza oferty . h) Kopie dokumentu potwierdzającego status statusu autoryzowanego partnera producenta oprogramowania do wirtualizacji VM Ware Enterprise Partner w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. - dotyczy Części I zamówienia - dołączyć do Formularza oferty . i) Wykaz zrealizowanych w okresie dwóch lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług wdrożenia systemu centralnej autentykacji o wartości nie mniejszej niż 30,000,00 zł każda, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców stanowiący - Załącznik nr 5 do SIWZ - wraz z dokumentem (dokumentami) potwierdzającym/potwierdzającymi, że wdrożenia te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu/dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy Części I zamówienia - dołączyć do Formularza oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubartow.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów Sekretariat pok. nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów Sekretariat pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i usługa wdrożenia sytemu centralnej autentykacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i usługa wdrożenia 1 sztuki sytemu centralnej autentykacji, według zdań: 1. Dostawa oprogramowania: 1.1 Microsoft Windows 2008 Server. a) Licencja oprogramowania systemowego - 1 szt. b) Nośnik fizyczny do oprogramowania - 1 szt. 1.2 Microsoft Windows 2008 licencje dostępowe a) Licencje Microsoft Windows Server 2008 User CAL PL - 30 szt. b) Licencje Microsoft Remote Desktop Services CAL PL - 1 szt. 2. Usługi wdrożeniowe zgodnie z obligatoryjnymi wymaganiami technicznymi zamawianego systemu zawiera załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 72.26.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa redundantnego zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów i usługa instalacji i konfiguracji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1 sztuki redundantnego zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów usługa instalacji i konfiguracji 1 sztuki redundantnego zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 51.61.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.