eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzOferta na dostawę pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Sandomierz: Oferta na dostawę pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Numer ogłoszenia: 364546 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu , ul. Czyżewskiego 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 832 39 24, faks 0-15 832 69 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.dps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oferta na dostawę pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, w tym: Chleb,Bułki, Rogale, Bułki słodkie,Placki. Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy oferty 1. Chleb z formy pszenno-żytni - bez dodatków - 3 250 kg 2. Chleb pszenno -żytni -250 kg 3. Chleb razowy - 800 kg. 4. Bułka grahamka 0,05 kg - 7 800 szt. 5. Bułka pszenna 0,05 kg kajzerka - 15 000 szt. 6. Rogal 0,10 kg - 250 szt. 7. Bułka z serem 0,10 kg - 110 szt. 8. Bułka z kruszonką 0,10 kg - 110 szt. 9. Bułka z wiśniami 0,10 kg - 110 szt. 10. Bułka z jabłkami 0,10 kg (drożdżówka) -110 szt. 11. Bułka z jagodami 0,10 kg (drożdżówka) - 110 szt. 12. Rogal z czekoladą 0,10 kg - 110 szt. 13. Rogal francuski z jabłkiem 0,10 kg - 110 szt 14. Rogal francuski z serem 0,10kg - 110 szt. 15. Pączek -110 szt. 16. Placek drożdżowy 0,40kg - 22 kg 17. Strucla makowa 0,35 kg - 17 kg 18. Piernik - forma 0,50kg - 22 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.11.00 - Chleb 15.81.12.00 - Rogaliki 15.81.14.00 - Bułeczki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Czyżewskiego 1 27.600Sandomierz Tel. 015/832-39-24 fax: 015/832-69-55.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Czyżewskiego 1 27.600Sandomierz Tel. 015/832-39-24 fax: 015/832-69-55 sekretariat lub pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.