To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364564 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Świętoszów: Mechaniczne czyszczenie: separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, odstojników popłuczyn, przepompowni, oczyszczalni ścieków, systemów rozsączających oraz opróżnianie, transport i przetworzenie (odzysk/unieszkodliwienie) pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 43 WOG Świętoszów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337880
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
021509084, ul.
Saperska
2,
59-726
Świętoszów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
261686280, faks
261686280, e-mail
43wog.szp@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://43wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: WOG
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mechaniczne czyszczenie: separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, odstojników popłuczyn, przepompowni, oczyszczalni ścieków, systemów rozsączających oraz opróżnianie, transport i przetworzenie (odzysk/unieszkodliwienie) pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 43 WOG Świętoszów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym czyszczeniu: separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, odstojników popłuczyn, przepompowni, oczyszczalni ścieków, systemów rozsączających oraz opróżnianiu, transporcie i przetworzeniu (odzysk/unieszkodliwienie) pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 43 WOG Świętoszów wg tabel nr 1, 2, 3, 4, 5. 1. Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia w/w usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. a) Przy wykonywaniu usługi czyszczenia oczyszczalni ścieków w Duninowie należy zastosować sprzęt o wysokości podnoszenia, co najmniej 10 m z uwagi na znaczne zagłębienie obiektu pompowni. 4. Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywał się z miejsc określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac określany będzie każdorazowo przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj. Kierowników Sekcji Obsługi Infrastruktury w formie pisemnych zleceń. 5. W przypadku konieczności zmiany ustalonego wcześniej terminu lub godziny wykonania usług, Wykonawca poinformuje o tym fakcie kierownika SOI z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 6. Przegląd eksploatacyjny wykonywany podczas prac czyszczenia urządzeń, obejmuje ocenę stopnia zanieczyszczenia, stan techniczny urządzenia oraz potrzebę wykonania ewentualnych drobnych napraw. Z dokonanego przeglądu spisany zostanie protokół określający typ urządzenia, stopień jego zanieczyszczenia odpadami, ocenę stanu technicznego danego urządzenia. Z zapisu musi wynikać czy urządzenie jest sprawne technicznie, lub ewentualnie podane zostaną zalecenia w celu przywrócenia jego sprawności. Ilość przeglądów jest równa wskazanych ilości czyszczeń. 7. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji umowy i przy każdej zmianie do przekazania Zamawiającemu wykazu osób (imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości) i pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny) w celu uzyskania pozwolenia na wejście i wjazd na teren jednostek. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wywołane swoją działalnością lub zaniechaniem działania w obiektach Zamawiającego, w tym użyciem niewłaściwych środków i narzędzi lub nieodpowiednim ich zastosowaniem, niewłaściwą organizacją pracy i nieprzestrzeganiem przepisów p.poż, bhp w tym szczególnie za wyrządzone szkody w środowisku. Oczywiste zaniedbania upoważniają Zamawiającego do zerwania umowy z winy Wykonawcy i zapłaty odszkodowania na rzecz Zamawiającego w wysokości określonej w umowie. 9. Podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu. Zmianie może ulec również częstotliwość czyszczenia urządzeń i terminy czyszczenia. 10. Dowodem każdorazowego czyszczenia urządzenia będzie spisany pomiędzy właściwym terytorialnie Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury a Wykonawcą ,,Protokół odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń". Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną pracę, której zakres zostanie potwierdzony w "Protokole odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń" .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90640000-5
Dodatkowe kody CPV:
90513600-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT327240.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 215545.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Kompleksowa obsługa/wsparcie użytkowników Sieci i Systemów teleinformatycznych jawnych i niejawnych oraz usług/aplikacji przez nie oferowanych na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej oraz szkoleniowej na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji przez lekarza
- Montaż wraz z dostawą ręcznych ostrzegaczy pożarowych (ROP) na obozowisku kontenerowym Karliki
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.