To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Kraków: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i recepcyjnych stanowiących wyposażenie dla UMWM i punktów informacyjnych Fundusze Europejskie w Małopolsce (FEM)
Numer ogłoszenia: 364582 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283502 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i recepcyjnych stanowiących wyposażenie dla UMWM i punktów informacyjnych Fundusze Europejskie w Małopolsce (FEM).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i recepcyjnych stanowiących wyposażenie dla UMWM i punktów informacyjnych Fundusze Europejskie w Małopolsce (FEM). Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 - obejmuje dostawę mebli biurowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ tj. w szczególności: biurka, biurka pod komputer, szafy aktowe, krzesła obrotowe, kontenerki 3-szufladowe, stoliki pod drukarkę, szafki gospodarcze, krzesła tapicerowane, krzesła konferencyjne. Część 2 - obejmuje dostawę mebli recepcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.tj. w szczególności: lady recepcyjne, biurka, krzesła biurowe, kontenerki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 109537.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, w ramach dotacji rozwojowej przekazanej Województwu Małopolskiemu na podstawie Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie Województwa Małopolskiego Systemu Informacji o Funduszach Europejskich.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ tj. w szczególności: biurka, biurka pod komputer, szafy aktowe, krzesła obrotowe, kontenerki 3-szufladowe, stoliki pod drukarkę, szafki gospodarcze, krzesła tapicerowane, krzesła konferencyjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MD Projekt Maciej Drabczyk, ul. Centralna 49, 43-186 Orzesze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 82716.00
- Oferta z najniższą ceną: 82716.00 oferta z najwyższą ceną: 131766.39
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - dostawa mebli recepcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. tj. w szczególności: lady recepcyjne, biurka, krzesła biurowe, kontenerki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KFM Krakowska Fabryka Mebli G. Kostrz, M. Pieprzyca-Ptasznik, R. Kaszowski, ul. Kościuszki 36, 30-105 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26821.00
- Oferta z najniższą ceną: 24220.00 oferta z najwyższą ceną: 33526.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.