eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaserwisowanie pojazdów użytkowanych przez Centrum Usług Wspólnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364586 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Warszawa: serwisowanie pojazdów użytkowanych przez Centrum Usług Wspólnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324318


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny 1226172500000, ul. ul. Powsińska  , 02903   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 226 946 359, faks 226 946 076, e-mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

serwisowanie pojazdów użytkowanych przez Centrum Usług Wspólnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

37/2016/WOT/PO/MO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna obsługa techniczna kilkudziesięciu samochodów służbowych Centrum Usług Wspólnych (osobowych, ciężarowych do 3,5 tony DMC oraz 2 ciężarowych powyżej 12 ton DMC), które zostały wyszczególnione w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na części: a)część I serwisowanie pojazdów osobowych i ciężarowych użytkowanych w CUW, b)część II serwisowanie pojazdów ciężarowych powyżej 12TDMC użytkowanych w CUW. 3.Zamawiający w odniesieniu do całej floty przewiduje, iż średnioroczna częstotliwość okresowych kontrolnych przeglądów technicznych (OT) powinna kształtować się na poziomie jednego przeglądu na każdy pojazd. Zamawiający zastrzega, iż podana częstotliwość przeglądów jest przypuszczalną prognozą i nie może być wiążąca. 4.W zakres obsługi obu części zamówienia wchodzić będzie: 1)Przeprowadzanie okresowych kontrolnych przeglądów technicznych (OT) z częstotliwością i zakresem czynności wynikających z zaleceń producenta danej marki pojazdu oraz Zamawiającego, a w szczególności: a)diagnostyka komputerowa silnika i jego układów, b)kontrola układu hamulcowego pod względem szczelności układu, stanu okładzin hamulcowych, tarcz, bębnów, przewodów hamulcowych, wspomagania układu hamulcowego, c)kontrola układu hamulca awaryjnego - postojowego, d)diagnostyka komputerowa sprawności elektronicznych układów bezpieczeństwa, e)kontrola zawieszenia przedniego i tylnego oraz stanu sprężyn i amortyzatorów, f)kontrola układu kierowniczego, g)kontrola układu napędowego, stanu przegubów i osłon, h)kontrola układu wydechowego, i)kontrola pasków napędu i osprzętu, j)kontrola układu rozrządu, k)kontrola instalacji elektrycznej wraz z wymianą zużytych akumulatorów, l)kontrola oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego w pojeździe, m)kontrola stanu układu sprzęgła, n)kontrola i wymiana oleju w silniku, płynów: chłodzącego, hamulcowego, filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabinowego, o)kontrola i wymiana oleju w skrzyni biegów, w układzie wspomagania i kierowniczym(w zależności od przebiegu i potrzeby pojazdu), p)kontrola układu wentylacji i ogrzewania oraz klimatyzacji, q)naprawa niesprawności i uszkodzeń stwierdzonych podczas kontrolnego przeglądu OT wraz z wymianą zużytych oraz niesprawnych części i podzespołów. 2)Wykonywanie pełnego zakresu napraw pojazdów w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego przygotowanego przez Wykonawcę kosztorysu. 3)Zapewnienie płynów technicznych, tj.: olejów, płynów do chłodnic, do układu hamulcowego, do układu wspomagania oraz wszystkich innych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji pojazdu. 5.Przegląd techniczny powinien być wykonany w ciągu 24 godzin licząc od zaakceptowania kosztorysu przez Zamawiającego. Do wykonania przeglądu Wykonawca zobowiązany jest użyć oryginalnych części zamiennych lub ich markowych zamienników, zgodnie z kosztorysem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV: 50114000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: serwisowanie pojazdów osobowych i ciężarowych użytkowanych w CUW
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT205000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Auto Mobil Service Konrad Trojanowski,  ,  ul. Słowackiego 22/11,  01-634 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Cena wybranej oferty: 800 roboczogodzin x 60 zł brutto za zaoferowaną roboczogodzinę.

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: serwisowanie pojazdów ciężarowych powyżej 12TDMC użytkowanych w CUW
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.