To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364586 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Warszawa: serwisowanie pojazdów użytkowanych przez Centrum Usług Wspólnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324318
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny
1226172500000, ul.
ul. Powsińska
,
02903
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
226 946 359, faks
226 946 076, e-mail
eszlasa@cokprm.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
serwisowanie pojazdów użytkowanych przez Centrum Usług Wspólnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):37/2016/WOT/PO/MO
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna obsługa techniczna kilkudziesięciu samochodów służbowych Centrum Usług Wspólnych (osobowych, ciężarowych do 3,5 tony DMC oraz 2 ciężarowych powyżej 12 ton DMC), które zostały wyszczególnione w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na części: a)część I serwisowanie pojazdów osobowych i ciężarowych użytkowanych w CUW, b)część II serwisowanie pojazdów ciężarowych powyżej 12TDMC użytkowanych w CUW. 3.Zamawiający w odniesieniu do całej floty przewiduje, iż średnioroczna częstotliwość okresowych kontrolnych przeglądów technicznych (OT) powinna kształtować się na poziomie jednego przeglądu na każdy pojazd. Zamawiający zastrzega, iż podana częstotliwość przeglądów jest przypuszczalną prognozą i nie może być wiążąca. 4.W zakres obsługi obu części zamówienia wchodzić będzie: 1)Przeprowadzanie okresowych kontrolnych przeglądów technicznych (OT) z częstotliwością i zakresem czynności wynikających z zaleceń producenta danej marki pojazdu oraz Zamawiającego, a w szczególności: a)diagnostyka komputerowa silnika i jego układów, b)kontrola układu hamulcowego pod względem szczelności układu, stanu okładzin hamulcowych, tarcz, bębnów, przewodów hamulcowych, wspomagania układu hamulcowego, c)kontrola układu hamulca awaryjnego - postojowego, d)diagnostyka komputerowa sprawności elektronicznych układów bezpieczeństwa, e)kontrola zawieszenia przedniego i tylnego oraz stanu sprężyn i amortyzatorów, f)kontrola układu kierowniczego, g)kontrola układu napędowego, stanu przegubów i osłon, h)kontrola układu wydechowego, i)kontrola pasków napędu i osprzętu, j)kontrola układu rozrządu, k)kontrola instalacji elektrycznej wraz z wymianą zużytych akumulatorów, l)kontrola oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego w pojeździe, m)kontrola stanu układu sprzęgła, n)kontrola i wymiana oleju w silniku, płynów: chłodzącego, hamulcowego, filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabinowego, o)kontrola i wymiana oleju w skrzyni biegów, w układzie wspomagania i kierowniczym(w zależności od przebiegu i potrzeby pojazdu), p)kontrola układu wentylacji i ogrzewania oraz klimatyzacji, q)naprawa niesprawności i uszkodzeń stwierdzonych podczas kontrolnego przeglądu OT wraz z wymianą zużytych oraz niesprawnych części i podzespołów. 2)Wykonywanie pełnego zakresu napraw pojazdów w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego przygotowanego przez Wykonawcę kosztorysu. 3)Zapewnienie płynów technicznych, tj.: olejów, płynów do chłodnic, do układu hamulcowego, do układu wspomagania oraz wszystkich innych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji pojazdu. 5.Przegląd techniczny powinien być wykonany w ciągu 24 godzin licząc od zaakceptowania kosztorysu przez Zamawiającego. Do wykonania przeglądu Wykonawca zobowiązany jest użyć oryginalnych części zamiennych lub ich markowych zamienników, zgodnie z kosztorysem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
50114000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: serwisowanie pojazdów osobowych i ciężarowych użytkowanych w CUW |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT205000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 48000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: serwisowanie pojazdów ciężarowych powyżej 12TDMC użytkowanych w CUW |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Badania akustyczne po przebudowie drogi polegające na pomiarach akustycznych metodą "in situ" oraz metodami obliczeniowymi na wybranych inwestycjach. - nr postępowania 228/24
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego dla osób korzystających z pływalni Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy przy ul. Gubinowskiej 28/30 i ul. Wiertniczej 26a.
- Wykonanie rocznych i 5- letnich okresowych kontroli wskazanych obiektów budowlanych Skarbu Państwa OR AMW w Bydgoszczy
- Badania i ocena potencjału turystycznego województwa mazowieckiego
- Stanowisko mikroskopowe do zaawansowanej analizy obrazu
- Zakup serwerów do systemu wirtualizacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.