Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Kielce: Dostawa książek DP/2310/153/13
Numer ogłoszenia: 364602 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa książek DP/2310/153/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Część I - uzupełnienie literatury w czytelni wydziałowej w Centrum Języków Obcych UJK Część II- książki dla studentów Instytutu Bibliotekoznawstwa i Dziennikarstwa UJK Część III- zakup materiałów dydaktycznych - książki do Instytutu Fizyk UJK Część IV- zakup książek dla studentów Instytutu Filologii Angielskiej UJK Część V - zakup literatury specjalistycznej dla uczestników szkolenia Opracowanie i wdrożenie księgi znaku w firmie Część VI - zakup literatury specjalistycznej dla uczestników szkolenia praktycznego pn. Projekt graficzny jako metoda kodowania informacji i zarządzania treścią Część VII- Uzupełnienie literatury angielskojęzycznej w czytelni wydziałowej Zakup w częściach I-IV i VII współfinansowany jest z Projektu pn. PROGRES - Program rozwoju: Gospodarka - Edukacj Sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 W częściach V i VI zakup realizowany ze środków projektu INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej konkurencyjności przedsiębiorstw współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego dostarczonych materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej/drukowanej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 865 zł jeśli składa na wszystkie części.. Jeżeli Wykonawca zamierza składać ofertę na poszczególne części zobowiązany jest wpłacić wadium w nastepujacej wysokości: Część I - 230 zł Część II - 190 zł Część III- 120 zł Część IV- 100 zł Część V - 50 zł Część VI - 60 zł Część VII- 115 zł Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium - numer sprawy DP/2310/153/13 część Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie uzupełni oferty o brakujące dokumenty, w wyniku wezwania go przez Zamawiającego do takiego uzupełnienia, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej trzy dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej trzech dostaw Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Dowód wpłaty wadium. 2. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1)dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia. 2) dopuszcza się zmiany tytułów poszczególnych pozycji lub wydawnictwa, roku wydania, w przypadku braku tytułu na rynku i braku wznowienia publikacji (zmiana musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
25 - 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5. DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UJK.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 - 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5. SEKRETARIAT KANCLERZA UJK.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup w częściach I-IV i VII współfinansowany jest z Projektu pn. PROGRES - Program rozwoju: Gospodarka - Edukacj Sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 W częściach V i VI zakup realizowany ze środków projektu INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej konkurencyjności przedsiębiorstw współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: uzupełnienie literatury w czytelni wydziałowej w Centrum Języków Obcych UJK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie literatury angielskojezycznej w czytelni wydziałowej Centrum Języków Obcych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup książek dla studentów Instytutu Bibliotekoznawstwa i Dziennikarstwa UJK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup książek dla studentów Instytutu Bibliotekoznawstwa i Dziennikarstwa UJK w ilości 90 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup materiałów dydaktycznych - książki do Instytutu Fizyk UJK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów dydaktycznych - książki do Instytutu Fizyk UJK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup książek dla studentów Instytutu Filologii Angielskiej UJK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup książek dla studentów Instytutu Filologii Angielskiej UJK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup literatury specjalistycznej dla uczestników szkolenia Opracowanie i wdrożenie księgi znaku w firmie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup literatury specjalistycznej dla uczestników szkolenia Opracowanie i wdrożenie księgi znaku w firmie ze środków projektu INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej konkurencyjności przedsiębiorstw współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup literatury specjalistycznej dla uczestników szkolenia praktycznego pn. Projekt graficzny jako metoda kodowania informacji i zarządzania treścią.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup literatury specjalistycznej dla uczestników szkolenia praktycznego pn. Projekt graficzny jako metoda kodowania informacji i zarządzania treścią ze środków projektu INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej konkurencyjności przedsiębiorstw współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Uzupełnienie literatury angielskojęzycznej w czytelni wydziałowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Uzupełnienie literatury angielskojęzycznej w czytelni wydziałowejwspółfinansowany jest z Projektu pn. PROGRES - Program rozwoju: Gospodarka - Edukacj Sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Naprawa uszkodzonego wiaduktu WD-5 nad drogą ekspresową S7 w m. Kajetanów"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozwijanie infrastruktury niskoemisyjnej poprzez budowę dróg dla rowerów oraz pieszych i rowerów na terenie miasta Kielce"
- Dostawy energii elektrycznej
- Dostosowanie systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Żytniej 1 w Kielcach do wymogów ustawy o organizacji imprez masowych ETAP III
- Zakup i dostawa igieł, kanistrów, kaset wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania biopsji mammotomicznej
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 1 postępowanie"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
- "Dostawy związane z wdrożeniem projektu"
- Wykonanie i dostarczeniu papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia studiów podyplomowych dla jednostek UJ wraz z UJCM.
- Wykonanie składu tekstu Suplementu 2025 do Farmakopei Polskiej wyd. XIII i druku tej publikacji jako jednotomowych książek oraz wersji elektronicznej kumulatywnego wyd. FP XIII na pendrive, z dostawą
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
- Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK w ramach projektu pt. "Wyrównujemy szanse uczniów z obszaru gminy Zadzim",
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.