Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 364642 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi , ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 sztuk (słownie: dwadzieścia) zestawów komputerowych o minimalnych wymaganiach jak poniżej: 1) Procesor: częstotliwość 2,6GHz, pamięć cache L2 3Mb, zużycie energii 65W, 2) Pamięć RAM: 2 GB, 3) Dysk twardy: 160 GB, 4) Napęd optyczny: DVD+- RW, 5) LAN: 10-100-1000Mbit-s -złącze RJ-45, 6) System Operacyjny: Windows Vista Business to XP Pro downgrade, 7) Obudowa Midi Tower z zasilaczem o mocy 365W, 8) Monitor LCD 17 ,format obrazu 4:3, 9) Klawiatura, mysz optyczna, 10) Gwarancja - 3 lata. Jednolita kolorystyka całego zestawu. Część B Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk (słownie: dwa) komputerów Notebook o minimalnych wymaganiach jak poniżej: 1) Procesor 2,10 GHz , 2 MB pamięci podręcznej L2, Magistrala FSB 800 MHz, 2) Dysk twardy 250 GB, 3) Napęd SATA DVD+-RW SuperMulti LightScribe z obsługą nośników dwuwarstwowych, 4) Pamięć RAM 1 x 2048 MB DDR2, 5) Karta sieciowa 802.11a-b-g-draft-n z interfejsem BluetoothR 2.0, 6) Wbudowana karta sieciowa 10-100-1000, 7) Złącza: gniazdo na kartę ExpressCard-34, czytnik kart pamięci, 4 porty USB 2.0, VGA, RJ-11, RJ-45, 8) Grafika z 512 MB wydzielonej pamięci wideo, 9) Ekran 17,3-calowy LED HD + z powłoką antyrefleksyjną (rozdzielczość 1600x900), 10) Wbudowana kamera internetowa 2 MP, 11) Oryginalny Windows Vista Business to Windows XP Pro downgrade wraz z nośnikami instalacyjnymi w komplecie, 12) Gwarancja 3 lata, 13) Torba do notebooka 17. Część C Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 sztuk (słownie: dziewiętnaście) drukarek laserowych monochromatycznych o minimalnych wymaganiach jak poniżej: 1) Druk dwustronny (dupleks), 2) Zainstalowana pamięć: 64 MB, 3) Prędkość procesora: 500Mhz, 4) Złącza zewnętrzne: USB 2.0, 5) Nominalna prędkość druku: 30 stron-minutę, 6) Przedłużenie gwarancji na 3 lata z serwisem w miejscu instalacji. Część D Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki (słownie: jeden) drukarki atramentowej o minimalnych wymaganiach jak poniżej: 1) Technologia druku: atramentowa, 2) Ilość pojemników z tuszem: 4 szt., 3) Zainstalowana pamięć: 32 MB, 4) Złącza zewnętrzne: USB 2.0, 5) Szybkość druku w kolorze:: 25 stron-minutę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez uprawnionego przedstawiciela firmy oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni są, stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem negocjacji. d) Odnośnie sprzętu o którym mowa w części I niniejszej specyfikacji Deklarację CE - zgodność z wymogami bezpieczeństwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup2.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź, pok. 401.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź, pok. 401.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa zostanie sfinansowana ze środków Funduszu Pracy na systemy IT w roku 2009.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.