Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Myszków: Zakup energii elektrycznej przez Gminę Myszków na potrzeby zasilania obiektów oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej, obiektu małej architektury, budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta w Myszkowie, syren alarmowych.
Numer ogłoszenia: 364648 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej przez Gminę Myszków na potrzeby zasilania obiektów oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej, obiektu małej architektury, budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta w Myszkowie, syren alarmowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej przez Gminę Myszków na potrzeby zasilania obiektów oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej, obiektu małej architektury, budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta w Myszkowie, syren alarmowych. 2.Przewidywana ilość zakupywanej energii elektrycznej w okresie od 01.01.2012r. do 28.02.2013r. wynosi 2 195 059kWh. Rzeczywista ilość pobranej energii elektrycznej zostanie określona na podstawie wskazań układów pomiarowych. 3.Podział energii elektrycznej wg grup taryfowych stosowanych przez OSD na podstawie zawartych umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej pomiędzy Gminą Myszków a OSD jest następujący: 1) Taryfa D11 - oświetlenie ulic i placów Wykaz punktów poboru energii elektrycznej w dotychczas stosowanej grupie taryfowej D11 został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Moc umowna punktów poboru energii elektrycznej wynosi 404kW. Oświetlenie ulic i placów należy do V grupy przyłączeniowej. Godziny pracy oświetlenia ulic i placów są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. 2) Taryfa C12B - oświetlenie ulic i placów Wykaz punktów poboru energii elektrycznej w grupie taryfowej C12B został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Moc umowna punku poboru energii elektrycznej wynosi 4kW. Oświetlenie ulic i placów należy do V grupy przyłączeniowej. Godziny pracy oświetlenia ulic i placów są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. 3) Taryfa C21 - budynek administracyjno - biurowy Urzędu Miasta w Myszkowie Budynek zlokalizowany jest przy ul. Kościuszki nr 26. Budynek posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się wg OSD w grupie taryfowej C21. Obiekt o mocy umownej 55kW należy do IV grupy przyłączeniowej. 4) Taryfa C11- sygnalizacja świetlna Sygnalizator drogowy zlokalizowany jest w ciągu drogi wojewódzkiej DW-791 Aleja Wolności, na wysokości budynku mieszkalnego 29/7 przy ww. ulicy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się wg OSD w grupie taryfowej C11. Obiekt o mocy umownej 2,0kW należy do V grupy przyłączeniowej. Sygnalizacja świetlna pracuje bez przerwy. 5) Taryfa C11 - obiekt małej architektury Zasilanym obiektem małej architektury jest fontanna miejska znajdująca się na skwerze przy ul. Kwiatkowskiego. Dostawa energii elektrycznej odbywa się wg OSD w grupie taryfowej C11. Obiekt o mocy umownej 13kW należy do V grupy przyłączeniowej. Fontanna pobiera energię w miesiącach letnich. 6) Taryfa R - syreny alarmowe Gmina Myszków posiada syreny alarmowe o łącznej mocy umownej 19kW. Syreny są włączane podczas wystąpienia zagrożenia oraz kontroli sprawności systemu. Rozliczenie zużycia energii elektrycznej odbywa się zgodnie z taryfą OSD - grupa taryfowa R. Obiekty należą do V grupy przyłączeniowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, stanowiących 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a zamówienie uzupełniające jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony jeżeli : a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b)Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony jeżeli: a) z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony jeżeli: a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony jeżeli: a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony jeżeli: a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b)z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku z innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, winno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dopuszcza się łączenie sum ubezpieczeniowych wynikających z dokumentów tych Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1)wystąpienia siły wyższej, 2)zmian danych teleadresowych, 3)zmian danych związanych z realizacją umowy, 4)zmiany przepisów o podatku od towarów i usług uwzględniających zmniejszenie/zwiększenie podatku VAT, mających wpływ na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 5)zmiany stawki podatku akcyzowego uwzględniającej zmniejszenie/ zwiększenie stawki podatku akcyzowego, mających wpływ na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 6)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w poszczególnych latach, 7)likwidacji istniejących punktów poboru energii elektrycznej, 8)zmiany okresów rozliczeniowych w poszczególnych grupach taryfowych, 9)zmiany podmiotu odpowiedzialnego za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Myszkowie, Wydział Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji, ul. Kościuszki 26, 42 - 300 Myszków, tel. 34 313 26 82 wew. 118.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: 1.Ofertę(y) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 109 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejsc"
- Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY DZWOLA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji dla obiektów stanowiących własność Katowickiego TBS Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla 158 punktów poboru energii w Gminie Olszewo-Borki na rok 2025"
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.