eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówZakup energii elektrycznej przez Gminę Myszków na potrzeby zasilania obiektów oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej, obiektu małej architektury, budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta w Myszkowie, syren alarmowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Myszków: Zakup energii elektrycznej przez Gminę Myszków na potrzeby zasilania obiektów oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej, obiektu małej architektury, budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta w Myszkowie, syren alarmowych.
Numer ogłoszenia: 364648 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej przez Gminę Myszków na potrzeby zasilania obiektów oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej, obiektu małej architektury, budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta w Myszkowie, syren alarmowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej przez Gminę Myszków na potrzeby zasilania obiektów oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej, obiektu małej architektury, budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta w Myszkowie, syren alarmowych. 2.Przewidywana ilość zakupywanej energii elektrycznej w okresie od 01.01.2012r. do 28.02.2013r. wynosi 2 195 059kWh. Rzeczywista ilość pobranej energii elektrycznej zostanie określona na podstawie wskazań układów pomiarowych. 3.Podział energii elektrycznej wg grup taryfowych stosowanych przez OSD na podstawie zawartych umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej pomiędzy Gminą Myszków a OSD jest następujący: 1) Taryfa D11 - oświetlenie ulic i placów Wykaz punktów poboru energii elektrycznej w dotychczas stosowanej grupie taryfowej D11 został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Moc umowna punktów poboru energii elektrycznej wynosi 404kW. Oświetlenie ulic i placów należy do V grupy przyłączeniowej. Godziny pracy oświetlenia ulic i placów są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. 2) Taryfa C12B - oświetlenie ulic i placów Wykaz punktów poboru energii elektrycznej w grupie taryfowej C12B został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Moc umowna punku poboru energii elektrycznej wynosi 4kW. Oświetlenie ulic i placów należy do V grupy przyłączeniowej. Godziny pracy oświetlenia ulic i placów są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. 3) Taryfa C21 - budynek administracyjno - biurowy Urzędu Miasta w Myszkowie Budynek zlokalizowany jest przy ul. Kościuszki nr 26. Budynek posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się wg OSD w grupie taryfowej C21. Obiekt o mocy umownej 55kW należy do IV grupy przyłączeniowej. 4) Taryfa C11- sygnalizacja świetlna Sygnalizator drogowy zlokalizowany jest w ciągu drogi wojewódzkiej DW-791 Aleja Wolności, na wysokości budynku mieszkalnego 29/7 przy ww. ulicy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się wg OSD w grupie taryfowej C11. Obiekt o mocy umownej 2,0kW należy do V grupy przyłączeniowej. Sygnalizacja świetlna pracuje bez przerwy. 5) Taryfa C11 - obiekt małej architektury Zasilanym obiektem małej architektury jest fontanna miejska znajdująca się na skwerze przy ul. Kwiatkowskiego. Dostawa energii elektrycznej odbywa się wg OSD w grupie taryfowej C11. Obiekt o mocy umownej 13kW należy do V grupy przyłączeniowej. Fontanna pobiera energię w miesiącach letnich. 6) Taryfa R - syreny alarmowe Gmina Myszków posiada syreny alarmowe o łącznej mocy umownej 19kW. Syreny są włączane podczas wystąpienia zagrożenia oraz kontroli sprawności systemu. Rozliczenie zużycia energii elektrycznej odbywa się zgodnie z taryfą OSD - grupa taryfowa R. Obiekty należą do V grupy przyłączeniowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, stanowiących 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a zamówienie uzupełniające jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli : a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b)Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli: a) z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli: a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli: a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli: a)z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b)z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku z innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, winno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dopuszcza się łączenie sum ubezpieczeniowych wynikających z dokumentów tych Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1)wystąpienia siły wyższej, 2)zmian danych teleadresowych, 3)zmian danych związanych z realizacją umowy, 4)zmiany przepisów o podatku od towarów i usług uwzględniających zmniejszenie/zwiększenie podatku VAT, mających wpływ na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 5)zmiany stawki podatku akcyzowego uwzględniającej zmniejszenie/ zwiększenie stawki podatku akcyzowego, mających wpływ na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 6)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w poszczególnych latach, 7)likwidacji istniejących punktów poboru energii elektrycznej, 8)zmiany okresów rozliczeniowych w poszczególnych grupach taryfowych, 9)zmiany podmiotu odpowiedzialnego za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Myszkowie, Wydział Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji, ul. Kościuszki 26, 42 - 300 Myszków, tel. 34 313 26 82 wew. 118.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: 1.Ofertę(y) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 109 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.