Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364745 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Koło: STAŁA CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB
I MIENIA W DWÓCH BUDYNKACH ORAZ ZESPOŁU GARAŻY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 I SIENKIEWICZA 27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kole, krajowy numer identyfikacyjny
31101899900000, ul.
ul. Sienkiewicza
,
62600
Koło, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 617 835, e-mail
zp@starostwokolskie.pl, faks
632 725 825.
Adres strony internetowej (URL): www.starostwokolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.bip.starostwokolskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kole ul. Sienkiewicza 21/23 62-600 Koło punkt podawczy na parterze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STAŁA CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB
I MIENIA W DWÓCH BUDYNKACH ORAZ ZESPOŁU GARAŻY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 I SIENKIEWICZA 27
Numer referencyjny: IZP 272.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia publicznego obejmuje: 1) Budynek pierwszy A: a) instytucje znajdujące się w tym budynku to: Starostwo Powiatowe, Prokuratura Rejonowa, Urząd Gminy, Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, b) powierzchnia użytkowa budynku i zespołu garaży wynosi 2.814,93 m2, c) budynek posiada 5 kondygnacji, trzy wyjścia: główne, ze szczytu, wyjście na parking z tyłu budynku z piwnicy, d) znajduje się 6 szt. kamer stacjonarnych, które umożliwiają obserwacje budynku na zewnątrz (2 szt. na parking z tyłu budynku; 1 szt. na parking z przodu budynku) oraz wewnątrz (1 szt. skierowana na biuro podawcze; 1 szt. na wejście główne; 1 szt. na wejście ze szczytu budynku), e) parking z tyłu budynku jest ogrodzony, posiada bramę wjazdową i wyjazdową. 2) Budynek drugi B: a) instytucje znajdujące się w tym budynku to: I piętro Starostwo Powiatowe (Wydział Komunikacji i Transportu, Wydział Oświaty Kultury i Sportu, Kolska Izba Gospodarcza, Pośrednictwo Finansowe); parter Powiatowy Urząd Pracy, b) powierzchnia użytkowa budynku 1.112,83 m2, c) budynek posiada 3 kondygnacje, cztery wyjścia (główne, dwa szczytowe i z tyłu budynku na parking), d) posiada 6 kamer stacjonarne, które umożliwiają obserwacje budynku na zewnątrz (1 szt. na parking z tyłu budynku; 1 szt. wejście główne) oraz wewnątrz budynku (1 szt. I piętro klatka schodowa; 1 szt. korytarz I piętro oraz na korytarzu na parterze 2 szt.), e) na I piętrze (korytarz) zamontowany jest alarm, czujnik ruchu, f) parking ogrodzony z jedną bramą. 4. Do obowiązków Wykonawcy w ramach usług objętych przedmiotem zamówienia należy w szczególności: 1) zamykanie budynków po zakończeniu pracy i otwieranie go przed jej rozpoczęciem, 2) otwieranie i zamykanie bram oraz szlabanów, 3) ewidencja, przyjmowanie i wydawanie kluczy przekazywanych ochronie przez pracowników Starostwa i nie tylko, 4) uruchamianie alarmu w budynku B oraz sprawdzenie drzwi, okien, krat i kłódek, 5) zapalenie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektów w zależności od pory roku, 6) pracownik ochrony po zakończeniu pracy urzędu zobowiązany jest do sprawdzenia w obiekcie czy: nikt w nim nie pozostał; są zamknięte wszystkie pomieszczenia, okna, wyłączone urządzenia elektryczne, zakręcone krany, 7) pracownik ochrony zobowiązany jest do śledzenia monitoringu i reagowania na zaistniałe alarmy, 8) pełna znajomość rozkładu pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych ochranianych budynków, 9) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów dostarczanych mediów, 10) prowadzenie książki służb w zakresie odnotowywania stanu ochranianych obiektów przy przejmowaniu i zdawaniu służby przez pracowników ochrony, 11) ewidencja osób wchodzących i wychodzących z budynku Starostwa Powiatowego po godzinach urzędowania oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, 12) nie wpuszczanie do budynków Starostwa po godzinach urzędowania osób nie posiadających zezwolenia od Starosty, Wicestarosty lub Sekretarza, 13) uniemożliwienie osobom opuszczającym teren budynku Starostwa Powiatowego po godzinach urzędowania wynoszenie jakichkolwiek urządzeń, przedmiotów, wyposażenia bez zgody Starosty, Wicestarosty lub Sekretarza, 14) piesze patrolowanie ochranianych budynków z częstotliwością zapewniającą właściwą ochronę, 15) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz interesantom Starostwa, 16) ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, 17) przestrzeganie na terenie ochranianego obiektu przepisów ppoż., 18) zapobieganiu zakłócaniu porządku na terenie należącym do Starostwa, ujawnieniu faktów dewastacji mienia oraz powiadomienie o tych zdarzeniach, 19) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie ochranianych obiektów, 20) zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia, 21) powiadamianie odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniach, 22) pracownicy ochrony korzystają z własnych środków łączności. W przypadku rozmów prywatnych pracowników ochrony wykonywanych przy użyciu środków łączności należących do urzędu, firma ochroniarska zobowiązana jest do całkowitego pokrycia kosztów tych rozmów, 23) zgłaszanie wszelkich awarii występujących po godzinach pracy i w weekendy administratorowi budynku. Osoba do kontaktu zostanie podana po wyborze Wykonawcy. 5. Centrum monitoringu znajduje się w budynku A na parterze - portiernia. 6. Zakres czasowy ochrony obejmuje wszystkie dni robocze i dni ustawowo wolne od pracy oraz dni określone przez Zamawiającego, jako wolne od pracy w jego organizacji pracy przez 24 godziny na dobę. 7. Ochronę budynków wykonywać będą jednolicie umundurowani i sprawni fizycznie pracownicy ochrony posiadający licencję pierwszego stopnia. 8. Jednocześnie ochronę budynku będzie wykonywał jeden pracownik ochrony, któremu Zamawiający zapewni pomieszczenie usytuowane wewnątrz budynku Starostwa Powiatowego w Kole. 9. Szczegółowy opis warunków wykonania zamówienia publicznego określony został w druku "PROJEKT UMOWY".
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
data zakończenia: 31/12/2019
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że posiadają aktualną koncesję
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.
z 2016 roku, poz. 1432 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczeniową minimum 200 tysięcy złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej,
albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa
jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ, które obejmuje wykonanie (zakończenie) lub aktualnie wykonywanie 2 usługi polegające na stałej fizycznej ochronie budynków użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy
o wartości 100.000 zł brutto każda.
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy
o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu,
o którym mowa jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ, pracownikami
którzy posiadają aktualną licencję pracownika ochrony I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie osób i mienia.
4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 pracowników (spośród wymienionych w załączniku nr 7), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. Z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).
- Zamawiający wymaga aby w/w pracownicy realizujący przedmiot zamówienia byli zatrudnieni w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innych osób.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi dane w/w pracowników zatrudnionych o umowę o pracę. Natomiast w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające zatrudnienie w.w pracownika podpisane przez wymienione osoby.
- Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych będzie przedkładał pisemny raport o stanie zatrudnienia w.w pracowników w tym dowody odprowadzanych składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
- Zakres czynności pracownika zatrudnionego o umowę o prace musi być zgodny z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
aktualne koncesje wydane przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy o ochronie osób i mienia,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz obejmujący wykonane (zakończone) lub aktualnie wykonywane w okresie 3 lat licząc od złożenia oferty minimum 2 usługi polegające na stałej fizycznej ochronie budynków użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości 100.000 zł brutto każda - na Załączniku Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy
wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy),
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego
- na Załączniku Nr 7 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony druk o nazwie "OFERTA", b) zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 2,(jeżeli jest konieczne), c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, d) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane, e)podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 6 (jeżeli jest konieczne),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres niezmienności ceny | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.