To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Suszec: WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM CHODNIKÓW
DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012
Numer ogłoszenia: 364750 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330202 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM CHODNIKÓW DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników, dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2011/2012, zwane dalej zamówieniem. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie chodników, dróg gminnych i powiatowych Powiatu Pszczyńskiego położonych na terenie Gminy Suszec, w sezonie zimowym 2011/2012 przez okres: od podpisania umowy do 31.03.2012 r., na 11 - tu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 do 19a)-c) do niniejszej SIWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione rejony (zadania): Rejon 1 - Suszec I - zał. nr 9 do SIWZ, Rejon 2 - Suszec II - zał. nr 10 do SIWZ, Rejon 3 - Rudziczka - zał. nr 11 do SIWZ, Rejon 4 - Kobielice - zał. nr 12 do SIWZ, Rejon 5 - Radostowice - zał. nr 13 do SIWZ, Rejon 6 - Kryry - zał. nr 14 do SIWZ Rejon 7 - Mizerów - zał. nr 15 do SIWZ Rejon 8- Parkingi, place, inne - zał. nr 16 a) - e) do SIWZ, Rejon 9 - Suszec - trasa MZK - zał. nr 17 do SIWZ, Rejon 10 - Chodniki - zał. nr 18 a) - r) do SIWZ, Rejon 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa - zał. nr 19 a) - c) do SIWZ. 3.4 Poprzez zimowe utrzymanie dróg na REJONACH OD 1 DO 10 rozumie się: a) powiadomienie o prowadzeniu akcji czynnej i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z koordynatorem akcji, 24 godz. na dobę, co oznacza, że: - wykonawca musi być w dyspozycji sprzętowej i osobowej 24 godz. na dobę, - czas reakcji na każde wezwanie zamawiającego (koordynatora) nie może być dłuższy niż 0,5 h od momentu wezwania, - przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca oraz osoby wyznaczone do odśnieżania musza być wyposażeni w środki łączności przewodowej (dotyczy siedziby wykonawcy i miejsc zamieszkania osób wyznaczonych do odśnieżania) jak i bezprzewodowej (telefon komórkowy-warunek konieczny), co pozwoli na stały, 24 godz./dobę kontakt z Zamawiającym; Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia tych numerów Zamawiającemu, b) bieżące odśnieżanie ulic, c) usuwanie gołoledzi i gładzi śniegowej z zastosowaniem środków uszorstniających, z zastrzeżeniem pkt. 15 SIWZ, które należy stosować w niebezpiecznych miejscach, tj. na zakrętach, w rejonie skrzyżowań, na podjazdach, lub w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Gołoledź należy usuwać przy użyciu: - piasku, stale - w miejscach wyżej wymienionych, lub - soli kamiennej - na żądanie Zamawiającego w wyznaczonych miejscach. Gładź śniegową (utwardzoną, ujeżdżoną warstwę śniegu) należy usuwać poprzez posypywanie żużlem wielkopiecowym, d) w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania pojazdów oraz postępowania zgodnie z Instrukcją oznakowania robót w pasie drogowym i przepisami BHP. Za szkody powstałe z tytułu nieprawidłowego oznakowania robót lub nieprzestrzegania przepisów BHP odpowiedzialny jest Wykonawca, e) do obowiązków wykonawcy będzie należało również cotygodniowe informowanie Zamawiającego o przebiegu prowadzenia akcji w postaci dostarczenia protokołu pracy potwierdzonego przez Koordynatora akcji. Protokół powinien zawierać: - datę prowadzenia prac - rodzaj wykonanej pracy - ilość godzin (z dokładnością do 15 minut) - imię i nazwisko operatora - miejsce pracy, np.: Data Rodzaj pracy Liczba godzin Operator Miejsce pracy 10.12.2011 odśnieżanie 2 h 12:30 - 14:30 Adam Kowalski Suszec - Grabówki 11.12.2011 posypywanie 3 h 45 m 6:00 - 9:45 Krzysztof Nowak Suszec Stary Potwierdzony przez koordynatora akcji protokół należy złożyć w każdy poniedziałek do referatu Infrastruktury Technicznej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Suszec. W przypadku jednoczesnej pracy kilku jednostek w różnych miejscach, Wykonawca wykazuje ten fakt w protokole, który będzie podstawą rozliczenia ich czasu pracy oddzielnie. 3.5 Poprzez zimowe utrzymanie dróg w REJONIE 11, należy rozumieć: a) prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt. 3.4 lit. a, d, e SIWZ, b) prowadzenie czynności, zgodnie z przynależnym standardem dla każdej należącej do tego rejonu drogi, wykazanej w załączniku nr 19 a) i b) do niniejszej specyfikacji (wykaz dróg), oraz zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych, określonymi w załączniku nr 19 c) do niniejszej specyfikacji. 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-9, 90.63.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rejon 1 - SUSZEC I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44444,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29490,74
Oferta z najniższą ceną: 29490,74 / Oferta z najwyższą ceną: 29490,74
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rejon 2 - Suszec II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
- Firma Budowlano - Handlowo - Usługowa TECH - BUD, ul. Kłapczyka 31 A, 41-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43055,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28648,15
Oferta z najniższą ceną: 28648,15 / Oferta z najwyższą ceną: 28648,15
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Rejon 3 - Rudziczka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARON MICHAŁ USŁUGI W ZAKRESIE PRAC ZIEMNYCH I TRANSPORTOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
BARON MICHAŁ USŁUGI W ZAKRESIE PRAC ZIEMNYCH I TRANSPORTOWYCH
- Usługi w Zakresie Prac Ziemnych i Transportowych Michał Baron, ul. Ks. Barona 23, 43-267 Rudziczka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32083,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20935,19
Oferta z najniższą ceną: 20935,19 / Oferta z najwyższą ceną: 20935,19
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Rejon 4 - Kobielice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa Stefan Pastuszka, ul. Wiejska 20, 43-262 Kobielice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36111,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26160,00
Oferta z najniższą ceną: 26160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Rejon 5 - Radostowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZIK MIROSŁAW MIROSŁAW KOZIK USŁUGI TRANSPORTOWO - ROLNICZE
jakie przetargi wygrała firma
KOZIK MIROSŁAW MIROSŁAW KOZIK USŁUGI TRANSPORTOWO - ROLNICZE
- Usługi Transportowo - Rolnicze Mirosław Kozik, ul. Łączna 15, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31527,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23625,00
Oferta z najniższą ceną: 23625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23625,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Rejon 6 - Kryry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44305,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29231,48
Oferta z najniższą ceną: 29231,48 / Oferta z najwyższą ceną: 29231,48
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Rejon 7 - Mizerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
- M.B. Radostowice Mirosław Budzyk, ul. Dworcowa 61, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44166,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Rejon 8- Parkingi, place, inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
- Firma Budowlano-Handlowo-Usługowa TECH-BUD, ul. Kłapczyka 31A, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30555,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20833,33
Oferta z najniższą ceną: 20833,33 / Oferta z najwyższą ceną: 20833,33
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Rejon 9 - Suszec - trasa MZK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
- M.B. RADOSTOWICE Mirosław Budzyk, ul. Dworcowa 61, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50416,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34200,00
Oferta z najniższą ceną: 34200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Rejon 10 - Chodniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107453,70
Oferta z najniższą ceną: 107453,70 / Oferta z najwyższą ceną: 107453,70
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Rejon 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMANKO JAN USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE
jakie przetargi wygrała firma
ROMANKO JAN USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE
- Usługi Transportowo - Sprzętowe Jan Romanko, ul. Wodzisławska 1, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101527,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59840,00
Oferta z najniższą ceną: 59840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- Usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych (toalet WC), kontenerów sanitarnych, dyspenserów sanitarnych i umywalek wolnostojących w kompleksach wojskowych administr. przez JW Nr 2063 w Warszawie
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.