Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364786 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Warszawa: Usługi w zakresie konserwacji i usuwania awarii instalacji i urządzeń
na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
1195772600000, ul.
ul. Powązkowska
,
01797
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 339 154, e-mail
cmentarz@cmentarzekomunalne.com.pl, faks
226 334 491.
Adres strony internetowej (URL): www.cmentarzekomunalne.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.cmentarzekomunalne.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie w formie papierowej za pomocą operatora pocztowego.
Adres:
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Waszawie, ul.Powązkowsk 43/45, 01-797 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji i usuwania awarii instalacji i urządzeń
na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy
Numer referencyjny: DZP.261.8.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie dotyczy konserwacji, naprawy oraz usuwania awarii instalacji i urządzeń na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie przy ul. Wóycickiego 14, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 43/45 oraz Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie nr 40 gm. Piaseczno. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń dźwigowych - CPV 50.75.00.00-7, usługi w zakresie napraw i konserwacji klimatyzatorów - CPV 50.73.00.00-1, usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń chłodniczych - CPV 50.73.00.00-1, usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji i urządzeń wizji i fonii - CPV 50.34.00.00-0, usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń sterujących pracą pieców kremacyjnych i centralnego ogrzewania, wentylacji, automatyki pogodowej oraz urządzenia do rozdrabniania prochów po spopieleniu zwłok - CPV 50.53.20.00-3, usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji i urządzeń alarmowych - CPV 50.32.41.00-3, usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury gazowej - CPV 50.53.12.00-8, usługi w zakresie napraw i konserwacji wózków elektrycznych - CPV 50.11.00.00-9. Zakresy rzeczowe prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h oraz 2i do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Dodatkowe kody CPV:50730000-1, 50750000-7, 50340000-0, 50532000-3, 50324100-3, 50531200-8, 50110000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca składający ofertę na II, III i IV część zamówienia musi posiadać Certyfikat dla Przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (DZ.U. z 2015 poz. 881).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca składający ofertę na V część zamówienia musi posiadać wiedzę
i doświadczenie wykonywania lub wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej usługi polegającej na konserwacji: pieca kremacyjnego opalanego olejem opałowym i pieca kremacyjnego opalanego gazem ziemnym o łącznej wartości 20.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
Minimalny okres wykonywania usługi wynosi 6 miesięcy.
Dopuszczalne jest łączenie doświadczeń wynikających z realizacji umów o mniejszej wartości pod warunkiem zachowania:
minimalnego okresu świadczenia łączonych usług,
tego samego czasu świadczenia łączonych usług.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona złoży na wezwanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 5-ciu dni:
1. w zakresie pkt 19.4 - oświadczenie "Doświadczenie zawodowe" w zakresie cz. V zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz dowody, określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. w zakresie pkt 19.5 - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię Certyfikatu dla Przedsiębiorców wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości:
część I, IV-IX - 150,00 zł na każdą część
część II, III - 50,00 zł na każdą część
Razem 1.150,00 zł na całość zamówienia
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
? Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej. 2. Zmiana Wykonawcy umowy jest dopuszczalna: 2.1. tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, po przedstawieniu dowodów, że nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu z postępowania i pozostałe warunki umowy pozostają niezmienione; 2.2. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 2.3. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców. 3. Umowa może zostać zmieniona gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4. Umowa może zostać zmieniona gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Umowa może zostać zmieniona gdy zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu pkt. 44.7 SIWZ. 6. Umowa może zostać zmieniona gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług przez dotychczasowego Wykonawcę, nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 6.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 6.2. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 6.3. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 7.1. zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 7.2. nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu Wykonawcy nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w pkt. 44.2 SIWZ. 8. Zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy opisane w pkt. 44.3, 44.4 i 44.6.3 SIWZ z powodów innych niż zmiana zakresu świadczenia ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 9. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy w przypadku: 9.1. wystąpienia konieczności ograniczenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 9.2. ujawnienia w trakcie wykonywania umowy okoliczności powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 9.3. wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. 44.10. Dopuszcza się zmianę zakresu rzeczowego umowy w przypadku zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego. 11. Za niedopuszczalne uznaje się kolejne zmiany umowy w przypadkach określonych w pkt. 44.2.2, 44.3 i 44.6 jeśli prowadziłyby do uniknięcia stosowania przepisów ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/12/2016, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 18/01/2017
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
Część nr: 2
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii klimatyzatorów w biurach i spopielarni zwłok
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii klimatyzatorów
w biurach i spopielarni zwłok na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie (od 01.04.2017r. do 31.10.2017r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 1.00 |
Część nr: 3
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii klimatyzatorów w serwerowniach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii klimatyzatorów w serwerowniach na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie (od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
Część nr: 4
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń chłodniczych w przechowalni zwłok
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń chłodniczych w przechowalni zwłok na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
Część nr: 5
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń wizji i fonii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń wizji i fonii na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50340000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
Część nr: 6
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń sterujących pracą pieców kremacyjnych i centralnego ogrzewania, wentylacji, automatyki pogodowej oraz urządzenia do rozdrabniania prochów po spopieleniu zwłok
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń sterujących pracą pieców kremacyjnych i centralnego ogrzewania, wentylacji, automatyki pogodowej oraz urządzenia do rozdrabniania prochów po spopieleniu zwłok na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
Część nr: 7
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń alarmowych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50324100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
Część nr: 8
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii aparatury gazowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii aparatury gazowej na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera " Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2h do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
Część nr: 9
Nazwa: konserwacja, naprawa i usuwanie awarii wózków akumulatorowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja, naprawa i usuwanie awarii wózków akumulatorowych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Zakres rzeczowy prac przy konserwacji wózków akumulatorowych na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy" stanowiący załącznik nr 2i do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90.00 |
Czas na przystąpienie do usuwania awarii | 10.00 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.