To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364820 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Polkowice: "Zakup zestawu komputerowego i myszek komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334761-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. św. Sebastiana 1 59-100 Polkowice
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Polkowicki, krajowy numer identyfikacyjny
39064723900000, ul.
ul. św. Sebastiana
1,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 746 15 00, faks
76 746 15 01, e-mail
Agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatpolkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup zestawu komputerowego i myszek komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OA. 272.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu komputerowego i myszek komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) zestaw komputerowy w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych zestawu komputerowego stanowiącego całość składającego się z: a) Procesor: liczba rdzeni: 4, liczba wątków: 4, bazowa (podstawowa) częstotliwość taktowania: 3,7 GHz, pamięć cache: 4 MB, z dopasowanym układem chłodzącym, b) Pamięć: min. 8GB DDR3 1600 MHz, c) Płyta główna: złącza minimum 1xPCI-E 16x, 1xPCI-E 1x, 4xSATAIII, 1x VGA, 1x HDMI, 1x RJ45, 2x USB 3.0, 2x USB 2.0, d) Dysk twardy: SSD 240 GB, e) Karta graficzna: zintegrowana, f) Karta dźwiękowa: zintegrowana, g) Karta sieciowa: zintegrowana - 10/100/1000 Mbps, h) Nagrywarka: DVD+/-RW DualLayer, i) Obudowa ATX z zasilaczem 500W, z wyprowadzonym gniazdem słuchawkowym, mikrofonowym, USB 3.0 - 1x, USB 2.0 - 2x., j) Urządzenia sterujące: mysz i klawiatura USB, k) Gwarancja: 24 miesiące. l) Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach powyższy komputer musi mieć co najmniej zainstalowany system operacyjny oryginalny Windows Microsoft Windows 7 Professional 64bit PL OEM oraz program biurowy oryginalny Microsoft Office 2016 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm. Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 2) Myszki komputerowe, przewodowe w ilości 20 szt. o minimalnych parametrach technicznych: a) Typ: optyczna, b) Komunikacja: przewodowa, c) Interfejs: USB, d) Rozdzielczość: 1000 dpi, e) Ilość przycisków: 3 (w tym rolka nawigacyjna), f) Gwarancja: 12 miesięcy. 3. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5,
48000000-8,
30237410-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2764.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2706,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie pływackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
- Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Aquapark Polkowice.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.