Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Kolbudy: Dostawa siatki leśnej, gwoździ i skobli do zabezpieczenia
upraw przed zwierzyną
Numer ogłoszenia: 36482 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy , ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6826846.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siatki leśnej, gwoździ i skobli do zabezpieczenia upraw przed zwierzyną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest a) dostawa siatki leśnej typu AS 200-17-15 Medium w ilości 17 000 mb o następujących parametrach: - wymagane średnice drutów skrajnych (drut górny, drut dolny) - 2,5 mm tolerancja +0,12/ -0,12 mm, - wymagane średnice pozostałych drutów wypełniających - 2,0 mm, tolerancja +0,09/-0,09 mm, - warstwa powłoki cynku dla drutów poziomych powyżej - 200 g/m2, - warstwa powłoki cynku dla drutów pionowych - 200 g/m2, - minimalna wytrzymałość na rozciąganie pojedynczych drutów poziomych skrajnych - 5300 N, - minimalna wytrzymałość na rozciąganie pojedynczych drutów wewnętrznych poziomych lub ukośnych - 3000 N, - minimalna wytrzymałość na rozciąganie pojedynczych drutów pionowych (podtrzymujących) - 1300 N, - wysokość siatki - 2000 mm, - maksymalny rozstaw linek / drutów pionowych - 1500 mm, - ilość drutów poziomych - 17, w układzie 12 drutów dolnych w odstępach 10cm, 2 druty w odstę-pach 15cm, 3 druty w odstępach 20cm. Ponadto: - każda rolka powinna posiadać etykietę, długość siatki w rolce - 50 mb, - ciężar rolki nie może przekraczać - 60 kg, - czas udzielonej gwarancji na oferowane siatki - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, - w przypadku reklamacji wadliwej siatki Wykonawca usunie wadę w terminie 14 dni od daty za-wiadomienia w miejscu ujawnienia wady, b) dostawa gwoździ budowlanych: - 7x200 mm (8) - 300 kg, - 4x110 mm (4) - 150 kg. c) dostawę skobli ocynkowanych: - 3,5x35 mm - 300 kg. Koszt dostarczenia wraz z rozładunkiem do siedziby zamawiającego przedmiotu zamówienia pokryje dostawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00 - Siatka druciana ogrodzeniowa 44.19.22.00 - Gwoździe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 zł. słownie: tysiąc pięćset złotych. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.02.2013r. do godz. 9.00 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). Pieniądzu: wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O-W Gdańsk 42 2030 0045 1110 0000 0013 7380 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na Dostawę oraz rozładunek siatki, skobli i gwoździ . Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. b). Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). Gwarancjach bankowych; d). Gwarancjach ubezpieczeniowych; e). Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 - do 14.00. Kopię wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie do dnia 11.02.2013r. 9.4. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego 9.5. Poręczenie i gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a oraz 5 PZP, a także obejmować cały okres związania z ofertą określony w SWIZ. 9.6. Zamawiający wymaga, aby na dokumencie polecenia przelewu, poręczeniu bądź gwarancji Wykonawca jednoznacznie wskazał zamówienie, którego dotyczy wadium. 9.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty naj-korzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicz-nych. 9.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabez-pieczenia należytego wykonania umowy . 9.9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wa-dium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wa-runki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: Co najmniej 2 dostawy siatki, gwoździ i skobli o wartości brutto nie mniejszej niż 75 000 zł. każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie odpowiednich załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi złożyć oświadczenie -załącznik nr 7 do SIWZ, że dostarczona siatka spełnia parametry zgodne z wymaganymi normami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wa-runki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca: Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cy-wilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 80 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie odpowiednich załączonych do oferty dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca musi złożyć oświadczenie -załącznik nr 7 do SIWZ, że dostarczona siatka spełnia parametry zgodne z wymaganymi normami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kolbudy ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kolbudy ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy pokój nr 3 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOLBUDY
więcej: przetargi KOLBUDY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.